English Version
English

آموزشی که توام با محبت باشد در تغییر صفات موثر است

آموزشی که توام با محبت باشد در تغییر صفات موثر است

چهاردهمین جلسه از دور بیست و ششم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره60، نمایندگی شمس به استادی مسافر سعید، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه  "وادی دهم و تاثیر آن روی من" دوشنبه  1 آذرماه 1400 ساعت 17:00 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

از نگهبان جلسه تشکر می‌کنم که به من اجازه خدمت دادند، ابتدای این وادی با پیام بسیار زیبا شروع می‌شود که من این پیام را بسیار دوست دارم و از حفظ هستم، این وادی مانند شمشیر دولپه است و بسته به نوع برخورد من فرق می‌کند، با وارد شدن من در مسیر ارزش‌ها تغییر صفات شروع می‌شود و من می‌توانم این صفات را تغییر دهم، به‌واسطه مصرف مواد صفاتی مانند دروغ‌گویی، حسادت و... در من وجود دارد و آن را حمل می‌کنم، به نظر من آموزشی که توأم با محبت باشد بهتر و راحت‌تر می‌شود این صفات را تغییر داد.

در ادامه در وادی از مثلث حس، نور و صوت نام برده شده که مجموع آن و درنهایت عشق است، عشقی بلاعوض چرا که آقای مهندس درمان و روشی که کشف کردند فقط برای خود نخواستند و در اختیار هر دردمندی که خواسته‌اش را داشته باشد قرار داده است، به نظر من کمیته انضباطی به‌نوعی عشق و محبت است، کاری که کنگره 60 با من می‌کند این مثلث  یعنی نور، صوت و حس را در من تقویت می‌کند.

من زمانی که سی‌دی‌ها را گوش می‌دهم کلام آقای مهندس بر جانم می‌نشیند چرا که کلام آقای مهندس سرشار از عشق است، پس باید این مثلث را در خود نهادینه کنیم و درنهایت از عشقی که دارای شور است به شعور برسیم، در آخر هر سفر دومی می‌بایست صفات بد خود را ابتدا بپذیرد و سپس آن‌ها را به آهستگی تغییر دهد و مهم‌ترین مقوله‌ای که می‌توان در آن جاری بود و تغییر صفت داد همین خدمتی است که ما انجام می‌دهیم ابتدا برای خودمان و سپس برای دیگران و این خدمت منحصر به کنگره نمی‌شود در جامعه، محل کار و خانواده می‌توانم این خدمت و عشق بلاعوض را انجام دهد و اثرش را در زندگی خودم ببینم و باید بدانم این لطف نیست که انجام می‌دهم یک وظیفه است.

در این روز انتخابات نگهبانی روزهای دوشنبه برگزار گردید و مسافر حمید برای چهارده جلسه به عنوان نگهبان جلسات روزهای دوشنبه انتخاب شدند.

 

تهیه گزارش و ارسال: مسافر محسن لژیون یازدهم
تهیه عکس: مسافر رسول لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .