English Version
English

همه‌چیز به درون ما بستگی دارد

همه‌چیز به درون ما بستگی دارد

جلسه دهم از دوره‌ی پنجاه و دوم کارگاه‌های آموزشی- خصوصی خانم‌های مسافر، نمایندگی یاس اصفهان، با استادی کمک راهنما مسافر زهره، نگهبانی مسافر نیکی و دبیری مسافر مهسا، با دستور جلسه 《سیستم ایکس》 روز دوشنبه مورخ 24 آبان ماه 1400 راس ساعت 11:30 آغاز به کار نمود.
سخنان استاد در خصوص دستور جلسه:

سلام دوستان زهره هستم یک مسافر. خداوند را بابت قرار گرفتن در این جایگاه شاکر و سپاسگزارم. به عقیده‌ی من خداوند در لحظه زندگی کردن را برای ما انتخاب نموده و پاداش اعمال خود را در لحظه دریافت می‌کنیم. اگر یک فرد خمار در دشتی سرسبز و زیبا قرار داشته باشد، هیچ لذتی از مکان نمی‌برد، ولی اگر در بیابان باشد و نشئه، مانند آن است که در بهشت برین سیر می‌کند.
همه‌چیز به درون ما بستگی دارد، اگر سیستم شبه افیونی به‌صورت منظم کار کند، همه‌جا برای ما بهشت خواهد بود. موادی مانند تریاک، حشیش، قرص، الکل، افکار مخرب و ...که انسان را از حالت تعادل طبیعی خارج می‌کند، آنتی ایکس محسوب می‌شود. ایکس به معنای ناشناخته است و جسم ما از میلیون‌ها سلول ساخته‌شده که هر یک از این سلول‌ها مانند یک شهر یا یک کشور می‌باشند. ما از یک سلول علم چندانی نداریم، چه برسد به کل بدن و یا سیستم ایکس! درواقع ما هنوز با سیستم بدن انسان آشنایی کامل نداریم و فعالیت آن ناشناخته و بسیار پیچیده می‌باشد.

فعل‌وانفعالات داخلی بدن؛ نفس کشیدن، رشد بافت ها و ... به چگونگی عملکرد سیستم ایکس مرتبط می‌باشند. وقتی کار مثبت و خوبی انجام می‌دهیم، حس سرخوشی در ما ایجاد می‌شود، مثلاً بعد از ورزش هورمون‌هایی در درون بدن تولید می‌شوند و احساس خوبی به ما دست می‌دهد. تازه‌واردی که وارد کنگره می‌شود، حال خوبی ندارد و جسم، روح و روان شخص در اثر استفاده از مواد مخدر کاملاً به‌هم‌ریخته است. تصور کنید به مدت چند ماه، هرروز به یک نفر قره قورت و به شخصی دیگر تریاک بدهیم. فکر می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ شخصی که قره قورت مصرف کرده به مشکلی برنمی‌خورد، ولی مصرف‌کننده‌ی تریاک به‌اصطلاح عامیانه معتاد می‌شود. چرا این اتفاقی در فرد رخ می‌دهد؟ مغز ما به‌وسیله سدی کاملاً تحت حفاظت و کنترل است و هر چیزی نمی‌تواند به‌سادگی از آن سد عبور کند. سد خونی مغز اجازه عبور، به مواد تشکیل‌دهنده‌ی قره قورت را نمی‌دهد، ولی مواد مخدر به‌سادگی از این قسمت مغز عبور می‌کنند و باعث می‌شود که مغز، دستور فعالیت بیش‌ازحد، به سلول‌ها بدهد.

تفکرات غلط، دیر خوابیدن، دیدن تصاویر منفی و... در سیستم ایکس بدن تأثیرات منفی ایجاد می‌کند. به‌طورکلی شخصی که در صراط مستقیم نباشد، عملکرد سیستم ایکس او به هم می‌ریزد که دیر یا زود خودش را به شکل‌های گوناگون نشان می‌دهد. جناب مهندس، برای درمان بسیاری از بیماری‌ها ازجمله سرطان سینه، سرطان خون، کولیت روده، MS، از طریق متد DST و داروی OT به موفقیت و نتایج مثبت رسیده‌اند و با بازسازی سیستم ایکس، بیماری‌ها را به درمان رسانده‌اند. بازسازی سیستم ایکس جزئی از وظایف ماست. باید از جسم خود مانند یک ماشین مراقبت کنیم و سعی نماییم که درگیر نیروهای منفی و ضد ارزش نشویم و به نیروهای الهی وصل باشیم.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202021-11-16%20at%2018.22.30.jpeg

سخنان استاد در خصوص یک سال رهایی خانم سیمین:
این روز زیبا را خدمت بنیان کنگره 60 و خانواده محترمشان تبریک عرض می‌کنم. به ایجنت محترم شعبه سرکار خانم آسیه، مرزبانان محترم، خانم سیمین و همسفر ایشان تبریک عرض می‌نمایم. خانم سیمین در طول سفر همیشه رهجویی بسیار منظم و آرام بودند و بدون نوشتن سی دی در کلاس حاضر نمی‌شدند و در جلسات به‌موقع حضور پیدا می‌کردند. ایشان همیشه فرمان‌بردار خوبی بودند، امیدوارم که به فرماندهی نیز برسند و با دریافت شال کمک راهنمایی، افراد دربند اعتیاد را به رهایی برسانند. خانم سیمین هیچ موقع در حاشیه نبودند و به قوانین و حرمت‌های کنگره احترام می‌گذاشتند. این حال خوش نوش جانشان باشد. امیدوارم در مراحل زندگی به درجات بالا و بالاتری برسند.
https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202021-11-16%20at%2018.24.17.jpeg

خانم سیمین- نام کمک راهنما: خانم زهره- آنتی ایکس مصرفی: شیره_ روش درمان: DST- داروی درمان: OT- مدت سفر:11 ماه_ مدت رهایی: یک سال و 11

روز.صحبت های  خانم سیمین:
سلام دوستان سیمین هستم یک مسافر. از خداوند بزرگ بابت اذن ورود به کنگره سپاسگزارم. امیدوارم بتوانم در این مکان مقدس خدمتگزار لایقی باشم. من در اثر جهل، نادانی و تفکر اشتباه در دام مواد مخدر افتادم. اوایل برای تسکین دردهایم مصرف می‌کردم، اما به‌مرورزمان تبدیل به یک مصرف‌کننده‌ی بی‌مصرف شدم. همیشه از اعتیاد خود خرسند بودم و اصلاً به فکر درمان نبودم، اما درنهایت به‌جایی رسیدم که تحمل آن برایم دشوار شده بود تا اینکه اذن خداوند صادر شد و از طرف خواهرشوهر عزیزم پیام کنگره را دریافت کردم.
اوایل سفر ترس زیادی داشتم، چون از مسیر حرکت جویا نبودم، ولی با گرفتن آموزش‌ها و نوشتن وادی‌ها یاد گرفتم که باید سیستم ایکس من بازسازی شود تا بتوانم در بهشت برین زندگی کنم و از آن لذت ببرم. از آقای مهندس بنیان‌گذار کنگره 60، از ایجنت محترم شعبه، مرزبانان عزیز سپاسگزارم. از راهنمای عزیزم خانم زهره بابت زحماتشان تشکر می‌کنم. از همسفران عزیزم دخترم، همسرم، خواهرشوهرم، خواهرم کمال تشکر را دارم. از خانم مهری بایت زحماتشان در لژیون تغذیه سالم، تشکر می‌کنم.


سخنان خانم مینا کمک راهنمای همسفر:
سلام دوستان مینا هستم یک همسفر. خداوند را بابت قرار گرفتن در این جایگاه سپاسگزارم. از آقای مهندس که اجازه خدمت در این جایگاه را به من عطا کردند تشکر می‌کنم. از ایجنت محترم و مرزبانان عزیز بابت زحماتشان سپاسگزارم. تمامی مسافران عزیز می‌توانند با یک همسفر بال پرواز داشته باشند. خانم مرضیه مدت هفت ماه است که در لژیون به‌عنوان همسفر حضور دارند و با گرفتن آموزش‌ها، تغییرات زیادی در زندگی خود به وجود آورده‌اند. این روز را خدمت خانم مرضیه و مسافر خوبشان خانم سیمین تبریک عرض می‌کنم.
https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202021-11-16%20at%2018.19.45.jpeg

صحبت های همسفر خانم مرضیه:
سلام دوستان مرضیه هستم یک همسفر. من هم به‌نوبه‌ی خودم از آقای مهندس بابت این مکان مقدس، سپاسگزارم. از ایجنت محترم و مرزبانان عزیز تشکر می‌کنم. از خواهر عزیزم که باعث ورود من به کنگره شدند سپاسگزارم و این روز باشکوه را به ایشان تبریک عرض می‌نمایم. خوشحالم که من هم می‌توانم از این گنجینه‌ی عظیم بهره ببرم. از راهنمای عزیزم خانم مینا تشکر می‌کنم. از دخترعموی عزیزم و خواهر عزیزم سپاسگزارم و از خداوند برایشان بهترین‌ها را خواستارم.

آرزوی اول در دل گفته شد.
آرزوی دوم: مسیر کنگره برای تمام افراد خواستار درمان هموار شود.
در پایان خانم زهره نشان یک سال رهایی را به خانم سیمین اهدا نمودند.
تا باد چنین بادا...


ویرایش و تایپ: کمک راهنما مسافر مریم- لژیون سوم- نمایندگی یاس
بازبینی: همسفر فاطمه
ارسال: مسافر مهرانا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .