English Version
English

هرکس به اندازه فهم خودش از گلریزان، گلریزان می‌شود

هرکس به اندازه فهم خودش از گلریزان، گلریزان می‌شود

پنجمین جلسه لژیون سردار ویژه همسفران نمایندگی کرج با استادی همسفر ستاره و نگهبانی همسفر باران و دبیری همسفر مینا با دستور جلسه «گلریزان»  ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه مورخ ۱۱ آبان ۱۴۰۰ شروع به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

در مورد دستور جلسه بسیار زیبای گلریزان باید بگویم که به اعتقاد من گلریزان دو وجه دارد، یکی عمل قدردانی و شکر گزاری و دوم ریزش بندهای شیطانی و باز شدن گره‌های وجودی انسان و باز خودپرداخت وجه هم می‌تواند دو بخش داشته باشد، یک وجه مادی که باعث محکم شدن پایه‌های مالی کنگره شود و حفظ و بقا و وسعت بخشیدن به اهداف کنگره هست که این خودش پر از زیبایی و حال خوب است و دومین جنبهٔ آن‌هم پخش علم ناب درمان اعتیاد ِچیزی که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد را به انجام می‌رساند و چه‌کاری از این زیباتر و نیکوترِ ولی به نظر من این ظاهر قضیه هست و باطنی بسیار بزرگ‌تر و گسترده‌تر دارد، چه نفس‌هایی که در دل تاریکی بودند به‌واسطهٔ اعتیاد و آمدن به کنگره و در مسیر درست و در روشنایی‌هایی قرار گرفتند، لطفی که کنگره برای ما انجام داد وصف‌نشدنی بود، یک‌لحظه فکر کنید که اگر کنگره نبود در چه حال‌وروزی بودیم و کجا بودیم؟
اولین چیزی که انسان را از خدا دور می‌کند قدرشناسی نکردن و شکرگزار نبودن است، فردی هم که در کنگره می‌آید و درمان می‌شود ولی بهای حال خوب خودش را پرداخت نمی‌کند عواقب خوبی در انتظارش نیست.


قدردانی و شکر گذاری کردن یکی از قوانین خداوند است، شاید کمکی که من ستاره به کنگره می‌کنم به‌اندازه یک آجر باشد و به چشم نیاید ولی در آخر سهیم هستیم در این عمل عظیم ،شاید یک قطره در اقیانوس به چشم نیاید اما ما در آن اقیانوس شریک هستیم و در مسیر حرکت آن اقیانوس قرار داریم، گلریزان موقعیت بسیار مناسبی است برای کمک کردن به خود و پلی ارزشمند است برای جدا شدن از حرص و طمع و بسیاری از دل‌بستگی‌های مادی در دنیا، گلریزان فرصتی هست که خداوند بزرگ برای همهٔ ما در کنگره در نظر گرفته تا از تاریکی‌ها جدا بشویم و به‌طرف نور حرکت کنیم.
امیدوارم که همه ما بتوانیم در گلریزان امسال در حد توان خودمان در حد خودمان باشیم و خوش بدرخشیم و امسال بتوانیم پهلوان و دنورهای زیادی را از شعبه کرج داشته باشیم. هرکس به اندازه فهم خودش از گلریزان گلریزان می‌شود.

درج و تنظیم مطالب: همسفر شبنم از لژیون یکم (کمک‌راهنما همسفر فریبا)

همسفران نمایندگی کرج

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .