English Version
English

الگوی مناسب

الگوی مناسب

سلام دوستان مازیار هستم یک مسافر

ما انسان‌ها خواه یا نا خواه الگوی چند نفر از اطرافیانمان هستیم. قدرت یک لژیون را سفر دومی‌های لژیون نشان می‌دهند. سفر دومی‌ها مسلماً الگوی سفر اولی‌های لژیون هستند؛ بنابراین طبق آموخته‌های کنگره که می‌گوید باید با رفتار به دیگران آموزش دهید و نه با گفتار، سفر دومی‌ها باید از همه نظر (مشارکت کردن، اعلام سفر، رأس ساعت سر جلسات حاضر شدن، بیرون نرفتن از سالن در اواسط جلسه، خدمت کردن، فعالیت کردن و...) برای مسافران سفر اول الگو باشند. من سفر دومی باید این موضوع را با رفتار خود به سفر اولی‌ها آموزش دهم که در کنگره 60 هر چه دانایی افراد بالاتر می‌رود باید افتاده‌تر و متواضع‌تر شوند. با این کار آنها را مورد آموزش رفتار خود قرار می‌دهم و به عبارتی با رفتارم به آن شخص میگویم که در کنگره 60 این‌گونه احترام می‌گذارند. در ضمن توجه داشته باشید که سفر دومی‌ها با انجام این کارها در مرحله اول خودشان را مورد تعلیم قرار می‌دهند و سپس دیگران را و امکان ندارد که انجام این کار بلاعوض باشد. قطعاً به حال خوشی ماندگار دست خواهید یافت.

باید بدانیم که هر فرد یا به عبارتی هر مسافر و همسفر باید نقش خود را در کنگره 60 بیابد. این مهم به این معناست از خود سؤال کنم که من به‌عنوان یک مسافر یا یک همسفر، چه نقشی را باید در قبال افرادی که از من دیرتر آمده‌اند ایفا کنم؟

آیا تابه‌حال از این زاویه نگاه کرده بودم که اگر من کاری را انجام می‌دهم نگاه یک یا چند نفر به اعمال من است؟

آیا تابه‌حال دقت کرده‌ام که به‌عنوان یک سفر دومی، اگر در امتحانات شعبه و لژیون نمره پایین بگیرم، نگاه یک سفر اولی یا یک تازه‌وارد به من است و قطعاً نزد خود می‌گوید، از من تازه‌وارد انتظاری نمی‌رود؟

اما آن روزی را تصور کنید که تمامی سفر دومی‌های لژیون، نمره زیر 18 نداشته باشند. آن‌وقت آن مسافر سفر اول، وقتی‌که مابین چنین سفر دومی‌هایی قرار می‌گیرد به چه رهایی و حال خوشی دست خواهد یافت...!

همان‌طور که جناب مهندس در سی دی آموزشی خدمت و خیانت فرمودند:

اگر خدمت را ذره‌ای جابجا نماییم تبدیل به خیانت می‌شود؛ بنابراین من هر چه قدر هم که در کنگره خدمتگزار باشم، اما با یک رفتار اشتباه و ناپسند باور فردی دیگر را ویران  می‌سازم، به عبارتی در حق آن فرد خیانت کرده‌ام و این خیانت در آینده به من بازمی‌گردد. خود من بارها برایم مشکلی پیش‌آمده و یا به هر دلیلی حوصله نشستن سر جلسه یا لژیون را نداشته‌ام.اما مگر می‌توانم که ننشینم؟!

مگر می‌توانم که سر جلسه یا لژیون حاضر نشوم؟! باید این مهم را در نظر داشته باشم که وقتی مسئولیت قبول کرده و دور گردنم شال کمک راهنمایی می‌باشد، بنابراین نگاه چند نفر به سکنات و عملکرد من می‌باشد و یا عبارتی دیگر الگویی بارز می‌باشم.

بنابراین باید مسئولیتم را به نحو احسن انجام دهم تا بتوانم در قدم اول برای خودم، بعد لژیون و سپس کنگره 60 فردی مسمرثمر باشم.

سفر اولی‌ها هم دقت داشته باشند که اگر کاملاً طبق دستورات راهنما پیش روند، یک روز اضافه سفر نکرده و نتیجه اطاعت خود را در سفر دوم خواهند دید.

نویسنده کنگره60: مسافر مازیار اعرابی

 

 

منبع کنگره60

https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .