English Version
English

بهتر است در تعطیلات به نوشتن سی دی و انجام کارهای عقب‌افتاده بپردازیم (نمایندگی یاس)

بهتر است در تعطیلات به نوشتن سی دی و انجام کارهای عقب‌افتاده بپردازیم (نمایندگی یاس)

جلسه سیزدهم از دوره پنجاه و نهم سری کارگاه های آموزشی - خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی یاس اصفهان، با استادی همسفر بانو، نگهبانی همسفر سحر و دبیری مسافر الهه، با دستور جلسه «چگونه از تعطیلات خود استفاده کنیم؟» روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان بانو هستم یک همسفر
ابتدا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، و همچنین عید نوروز را به همگی تبریک عرض می‌کنم. وقتی متوجه شدم قرار است در مورد دستور جلسه تعطیلات صحبت کنم، به سی دی بند محکم جناب مهندس رجوع کردم که به این دستور جلسه بسیار مرتبط است، و متوجه شدم چه بندهایی به پای من بوده و هست.
من از بچگی همیشه نگران این بودم که وقتی مهمان به خانه ما می‌آید، با غذاها و میوه‌های خوب از آنها بهترین پذیرایی را کنم، از سنین کودکی تا به اکنون این باور را با خود حمل کرده‌ام. درواقع ما بعضی مسائل را با خود از قبل حمل می‌کنیم. در سی دی بند محکم‌تر جناب مهندس گفته‌اند؛ فکر نکنید که آبروی شما در داشتن مبل، پرده، فرش و وسایل منزل است و با نداشتن آنها آبروی شما می‌رود، اگر این‌گونه است باید به باورهایتان شک کنید.
ما باید در تعطیلات به دیدوبازدید برویم و به خانواده خود سر بزنیم. در کنگره دو تعطیلات در سال داریم؛ عید نوروز و تعطیلات تابستان. اوایل در کنگره تعطیلات نداشتیم و جناب مهندس معتقد بودند همانطور که بیمارستان‌ها به خاطر بیماران تعطیلی ندارند، در کنگره هم باید همینطور باشد. به‌مرور زمان با موفقیت متد DST تصمیم بر این شد که عید نوروز را در کنگره تعطیل کنند.
نکته دیگر این که مسافرین در سفر اول بهتر است به سفر نروند، چراکه باعث می‌شود که انرژی خود را از دست بدهند و مجبور شوند داروی بیشتری مصرف کنند. یک فرد سالم هم وقتی به مسافرت می‌رود، خسته می‌شود و به انرژی بیشتری نیاز دارد. بهتر این است در این تعطیلات به نوشتن سی دی و انجام کارهای عقب‌افتاده بپردازیم.
تعطیلات نوروز می‌تواند یک گذرگاه سخت برای مسافران و همچنین همسفران باشد، پس باید مراقب افکار خود باشیم. به گفته جناب مهندس، کنگره، هدف اصلی نیست؛ بلکه مسیری است که ما را به مقصد اصلی که نزدیکی به خداوند و سلامتی خودمان است می‌رساند، که هدف والایی است.
در آخر از همسفران عزیز می‌خواهم که مسافرین خود را همراهی کنند، چراکه همه انسان‌ها به همراه و دوست و رفیق آگاه نیاز دارند.

تایپ: همسفر مرضیه، لژیون هفدهم - نمایندگی یاس
ویرایش: مسافر نگین، لژیون هجدهم - نمایندگی یاس
بازبینی و ارسال: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .