English Version
English

نقش خدمت مالی در دستاوردهای علمی

نقش خدمت مالی در دستاوردهای علمی

جلسه هفتم از دوره چهارم لژیون سردار ویژه مسافران نمایندگی زاگرس، با استادی مسافر شهزاد، نگهبانی راهنمای محترم مسافر مهدی و دبیری مسافر حسن، با دستور جلسه «نقش خدمت مالی در دستاوردهای علمی» روز پنج شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
خدا را شاکر و سپاسگزارم که توانستم بار دیگر در لژیون سردار حضور داشته باشم بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم. از نگهبان لژیون سردار بسیار تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند. در مورد دستور جلسه باید این را بدانم که اگر مالی نباشد علمی هم نیست. به نظر من وقتی صحبت از علم و ثروت می‌شود باید این را بدانیم که اعضای لژیون سردار اعم از پهلوان و دنور وسردار، موظف هستیم که خدمت و حمایت را انجام دهیم تا بتوانیم در کنگره به آن اهداف و دستاوردهای علمی برسیم و بتوانیم در تحقیقات کنگره نیز سهیم باشیم و عملی را در این زمینه انجام بدهیم.

به نظر من وقتی که صحبت از ثروت می‌شود نباید فکر کنیم کسانی که ثروتمند هستند انسان‌های خوشبختی هستند، به نظر من کسی خوشبخت است که بداند از آن ثروتی که دارد چگونه استفاده کند و در چه راهی مصرف نماید. انسان‌هایی هستند که در زندگی دچار مشکلات و بیماری‌های لاعلاجی هستند و علم کنگره تا الان ثابت کرده است که می‌تواند بر این مشکلات و بیماری‌ها غلبه کند و تنها جایی است که من می‌توانم از خود عملی یا اثری جای بگذارم.

کنگره ۶۰ جایی است که تولد دوباره را نصیب من نمود و توانستم احیا شوم و به زندگی بازگردم و اگر کنگره وجود نداشت من نیز وجود نداشتم پس در قبال زندگی که داریم و فرصتی که خداوند در اختیار ما قرار داده است باید بهترین بهره را ببریم و از الگوهایی که هستند استفاده ببریم و عشق و محبت را نیز بیاموزیم و بتوانیم آنها را در عمل نیز ثابت کنیم. پس بهترین مسیر برای باقی گذاشتن اثر از خود کنگره می‌باشد. شعبه‌هایی در کنگره ۶۰ موفق هستندکه بالاترین تعادل و بالاترین عشق و محبت را بین اعضا و افراد آن شعبه برقرار می‌نمایند و انشاالله بتوانیم به آن عشق و محبت واقعی برسیم و بتوانیم بهره لازم را ببریم و حال خوش داشته باشیم.

تایپ گزارش: مسافر حسن«لژیون7»
بارگزاری و ارسال: مسافر محمد«لژیون8»
مسافران نمایندگی زاگرس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .