English Version
English

متد دی.اس.تی جرقه‌ای برای درمان تمام بیماری‌ها

متد دی.اس.تی جرقه‌ای برای درمان تمام بیماری‌ها

پنجمین جلسه از دور چهارم لژیون سردار نمایندگی صالحی با دستورجلسه «نقش خدمت مالی در دستاوردهای علمی کنگره» به استادی راهنمای تازه‌واردین همسفر لیلا و نگهبانی راهنما همسفر اکرم و دبیری همسفر اعظم در روز سه‌شنبه نوزدهم اسفندماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۵:۴۵ برگزار گردید.

خلاصه سخنان استاد:
خداوند را شاکرم امروز به‌ من فرصت داده شد تا در این جایگاه قرار بگیرم. زمانی‌که به این دستورجلسه فکر می‌کردم به این نتیجه رسیدم دستاوردهای کنگره بسیار زیاد بوده از جمله مهم‌ترین دستاورد "درمان اعتیاد" است. جناب مهندس در ماه مبارک رمضان درمان اعتیاد را با مرتب کردن مواد مخدر سر و سامان دادند، نتیجه‌ آن درمان اعتیاد شد و سپس کنگره را تاسیس کردند.

در گذشته زمانی که مسافران می‌خواستند اعتیاد را درمان کنند از تریاک استفاده می‌کردند و این خود با معضلاتی همراه بود؛ زیرا امکان داشت مقدار آن کم و زیاد شود، بنابراین به تدریج مجوز گرفتند و از داروی «اوتی» استفاده کردند که این هم دستاورد بزرگ دیگری‌ست تا مسافران‌ راحت‌تر به درمان برسند. یکی از مشکلات داروی اوتی یبوست بود که جناب مهندس با هم فکری استاد امین به این نتیجه رسیدند که اگر «دیسپ» را به فردی که اوتی مصرف می‌کند، بدهند باعث برطرف‌شدن یبوست او می‌شود. اگر بخواهیم دستاوردها را جمع‌بندی و کلیات‌ آن را نگاه کنیم، می‌بینیم با مصرف اوتی اتفاق بزرگی رخ داده است به همین دلیل با مصرف این دارو بسیاری از مشکلات مسافران مانند ام.اس، درد معده و بسیاری از بیماری‌های دیگر برطرف شد. دیسپ باعث اتفاقات مهمی شد از جمله مهم‌ترین آن وجود بیماری کرونا بود که در تمام کشور به دنبال راهی برای برخورد با آن بودند که کدام کار را انجام دهند یا ندهند. جناب مهندس گفتند: با مصرف دیسپ و بخور دادن می‌توان از این قضیه پیشگیری کنیم و یا اگر دچار آن شویم درمان شویم این‌ها دستاوردهای مهم کنگره هستند.
جناب مهندس چهار نوع سرطان را مورد بررسی قرار دادند؛ سرطان خون و سرطان سینه را روی موش‌های آزمایشگاهی مورد بررسی قرار دادند که باعث شد اتفاقات مهمی رخ بدهد و مقاله‌های علمی‌ ایشان در معتبرترین مجلات چاپ شود، بنابراین می‌توان گفت متد «دی.اس.تی» باعث جرقه‌ای برای درمان بسیاری از بیماری‌ها شد. بسیاری از عزیزان ما با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کنند و چه چیزی بهتر از این که بیماری سرطان درمان شود.

به عقیده من اینجا نقش اعضای لژیون سردار بسیار مهم است، ما می‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم و باعث شویم جلوی این بیماری‌ها گرفته شود، بیماری اعتیاد که درمان و کاملا حل شد. حالا ما با وجود جمع کردن این مبلغ که می‌توانیم در کنار هم باشیم، می‌توانیم از بروز برخی از بیماری‌های ناشناخته پیشگیری کنیم. کنگره ۶۰ به هیچ ارگانی وابسته نیست و اگر وابسته به ارگانی بود تا یک جایی حمایت می‌شد، اگر برای انجام کاری احتیاج به مبلغی داشت افراد حمایت نمی‌کردند، کارها انجام نمی‌شد و هیچ پیشرفتی نداشتیم؛ بنابراین این خود ما هستیم که باید یکدیگر را حمایت کنیم.
در آخر این که ما در کنگره یک هدف داریم و آن هم درمان است. در کنگره صحبتی که انجام می‌شود پیگیری شده و به عمل تبدیل می‌شود؛ هر صحبتی که انجام می‌شود قطعا جناب مهندس پیگیری می‌کنند و این باعث می‌شود سال‌های آینده آوازه کنگره در همه جا شنیده شود.
اعضای لژیون سردار می‌توانند با کمک‌های مالی خود سهم کوچکی در درمان بیماری‌ها که ناشناخته و لاعلاج هستند داشته باشند. همان‌طور که من در این مکان هستم و حال خوب را تجربه می‌کنم و دیگران باعث آن شدند، امیدوارم که من هم بتوانم باعث حال خوش دیگران بشوم.

 

تایپ و ویرایش: همسفر مهسا رهجوی همسفر سوگل راهنمای لژیون چهارم و همسفر اکرم رهجوی همسفر زهرا راهنمای لژیون هفتم
ارسال: همسفر مهسا رهجوی همسفر اکرم راهنمای لژیون یازدهم
عکاس: همسفر الهه راهنمای تازه‌واردین
رابط خبری: همسفر زهرا راهنمای تازه‌واردین
همسفران نمایندگی صالحی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .