English Version
English

گفتگو با مازیار اعرابی پیرامون قهرمانی تیم کنگره 60 در مسابقات لیگ برتر راگبی

گفتگو با مازیار اعرابی پیرامون قهرمانی تیم کنگره 60 در مسابقات لیگ برتر راگبی

در خدمت یکی از مسئولین و فعالان رشته ورزشی راگبی کنگره ۶۰ هستیم.

 

با سلام لطفاً خودتان را معرفی کنید.

سلام مازیار هستم یک مسافر، آنتی ایکس تریاک، به روش دی اس تی با داروی اپیوم سفر کردم، راهنما آقای مهرداد بوجاریان، رشته ورزش راگبی، رهایی هشت سال.

در حال حاضر چه مسئولیت ورزشی به عهده‌دارید؟

من در حال حاضر افتخار ایجنتی باشگاه راگبی کنگره را دارم.

 

به‌تازگی مسابقات لیگ برتر راگبی کشور برگزار شد، لطفاً کمی در این مورد توضیح دهید.

باید کمی به گذشته برگردیم. تیم راگبی کنگره ۶۰ در سال ۸۵ تشکیل شد و این در شرایطی بود که بچه‌ها هیچ شناختی از راگبی نداشتند، با این اوصاف زیر نظر آقای بهروز عنافچه شروع به تمرین کردند.

در اوایل تشکیل تیم راگبی، وقتی در مسابقه‌ای شرکت می‌کردیم همه ما را مسخره می‌کردند و با الفاظ غیرمعقول از ما یاد می‌کردند ولی ازآنجایی‌که "حقیقت اعمال در ادامه نقاب از رخ برمی‌گیرد" تیم باانگیزه به تلاش خود ادامه داد و با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو شد ولی بازنایستاد. پس از گذشت چند سال آقای عنافچه به علت مسائل شخصی از همراهی تیم بازماند. آقای پدرام بنی عامریان که سابقه چند سال کاپیتانیِ تیم ملی را به همراه داشت، مربیگری تیم را به همراهی آقای مهدی حسنعلی (مربی بدن‌سازی) به عهده گرفت شرایط روزبه‌روز بهتر می‌شد ولی هدف رسیدن به قله بود و اثبات خیلی از مسائلی که دیگران فقط با "دیدن" باور می‌کردند. تیم کنگره، همه‌ساله در مسابقات مختلفی که برگزار می‌شد شرکت می‌کرد و در حال کسب تجربه و رفع ایرادات بود.

در سال‌های اخیر چند مقام، در سطح کشور کسب کرد و این نشان از پیشرفت روزافزون این کودکِ در حال رشد بود.

 

در حال حاضر مربیگری تیم به عهده‌ی چه کسی است؟

پس از گذشت چند سال از تمرینات و کسب تجربیات مختلف و رسیدن به بلوغ تفکری، کنگره ۶۰ یکی از بازیکنان تیم که از بازیکنان تیم ملی بود و مدارک لازم برای مربیگری را کسب کرده بود و از همه مهم‌تر از مسافرینِ کنگره ۶۰ بود را به‌عنوان مربی انتخاب کرد، آقای بهادر محمدی به‌عنوان مربی برگزیده شد و تمرینات به‌صورت جدی ادامه پیدا کرد.

لطفاً کمی راجع به مسابقاتی که اخیراً برگزار شد توضیح بدهید.

مسابقات لیگ برتر هفت نفرِ (سونز) به میزبانی کرمان با حضور هشت تیم از سراسر کشور برگزار شد و تیم کنگره با عزمی راسخ وارد کرمان شد و این مسابقات در روزهای ۹۵/۷/۲۹ و ۹۵/۷/۳۰ در ورزشگاه فجر شهر کرمان برگزار شد و غیرت و تمرینات بچه‌های تیم کنگره و تلاش‌های بی‌وقفه‌ی مربی و مسئولین دست‌اندرکار همه دست‌به‌دست هم داد و کنگره‌ عشق به سلطه‌ شش‌ساله تیم قدرتمند راگبی شیراز خاتمه داد و بر قله قهرمانی ایران ایستاد و تیم‌های مشهد و قم هم به ترتیب در سکوی سوم و چهارم کشور قرار گرفتند.

این نشان از حقانیت روش درمانی و مسیری دارد که در حال پیمودن آن هستیم.

در پایان از همه عزیزانی که در این راه زحماتی را متحمل شدند صمیمانه تشکر می‌کنم و این پیروزی را به‌تمامی اعضای کنگره 60 تبریک می‌گویم.

گوارای وجودتان

تا باد چنین بادا

 

با تشکر از فرصتی که در اختیار ما قراردادید.

 

وب سایت
کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .