English Version
English

جايگاهي براي آموزش؛ گفتگو با مسافر احمد پورمحمدي

جايگاهي براي آموزش؛ گفتگو با مسافر احمد پورمحمدي

لطفاً خودتان را معرفی کنید؟
سلام دوستان احمد هستم یک مسافر. آخرین آنتی ایکس مصرفی شیره، تریاک، متادون و سیگار بود. یازده ماه و بیست روز به روش DST با داروی OT به راهنمایی، راهنمای خوبم آقای امیرحسین باقری سفر کردم. رشته ورزشی والیبال و در حال حاضر سه سال و شش ماه و چند روزاست که رهاشده‌ام و در ادامه یازده ماه به روش DST با داروی آدامس نیکولایف به راهنمایی استاد بزرگوارم آقای کامران شریفیان سفر کردم و در حال حاضر یک سال و نه ماه و چند روز است كه از اعتیاد به سیگار هم آزاد و رها هستم.

 

چگونه با کنگره آشنا شده‌اید؟
من آشناییم را با کنگره مدیون برادرم محمد هستم. اولين  همسفرم  محمد، وقتی تخریب‌های اعتیاد را در وجود من، مشاهده می‌کرد، در پی روش منطقی برای درمان من می‌گشت تا این‌که در اینترنت با کنگره آشنا شد؛ وقتی یکی از روزهای دوشنبه سال 89 به آکادمی مراجعه کرده بود، متوجه شد كه جلسه خانم‌ها برقرار است و آن روز محمد اجازه ورود به آکادمی را نداشت؛ مأیوس و ناامید، به‌طرف خانه حرکت کرده بود، خانمی که نگهبان نظم آن روز بوده او را صدا میزند و پکیجی آموزشی از کنگره در اختیارش قرار می‌دهد و این پکیج نقطه اتصال من به کنگره شد تا سال 90 بتوانم عضو کنگره شوم.

 

با توجه به اينكه شما سفر اول خود را در شعبه استاد معين تهران سپري كرديد، چه چیزی باعث شد تا مسافت حدود 1000 کیلومتري تا کنگره 60 تهران را هر هفته طی کنید و خسته نشوید؟
اگر بخواهم در دو جمله کوتاه بیان کنم اول اينكه، ایمان به کنگره و روش DST و دوم اينكه، عشق به راهنمای خوبم

 

چه تغییراتی در پایان سفر اول داشته‌اید؟
من در پایان سفر اول توانستم هرچند بسیار ناچیز، بند عشقی را حس کنم که احساس این بند عشق امروز هم برایم لذت‌بخش است.

 

بفرمائید ازچه موقع سیگار می‌کشیدید؟
سیگار کشیدن من از سن 15 سالگی شروع شد و در سن 18 سالگی یک سیگاری واقعی شدم و دروازه ورود من به مواد مخدر همین سیگار بود.

 

چه خدماتی را تاکنون در کنگره 60 داشته‌اید؟
تمام جایگاه‌ها، کمک کنگره به من بوده  و جایگاهی که من نتوانستم لیاقت حضور در آن را پیدا و تجربه کنم، مرزبانی بود و امروز هم در جایگاه کمک راهنمایی در حال خدمت هستم.

 

جایگاه کمک راهنمایی را چگونه می‌بینید؟
جایگاهی برای آموزش.

 

بفرمائید استفاده از سی دی و نشریات برای مسافر تا چه اندازه مهم است؟
به گفته آقای مهندس دژاکام سی‌دی‌ها و نشریات خوراک فکری یک مسافر کنگره 60 هستند و من سعی می‌کنم هرروز خوراکی تازه برای خودم و کار در لژیون فراهم کنم.

 

بهترین خاطره شما در دوران کمک راهنمایی چه بوده است؟
گرفتن اولین گل رهایی لژیونم از دستان جناب آقای مهندس

 

لطفاً بفرمائید وقتی در کنگره دست‌های همدیگر را برای دعا می‌گیریم، شما بیشتر چه دعایی می‌کنید؟
من، دعا را، یک هدف و نشانه‌گذاری برای رسیدن به خواسته میدانم و اگر هدف‌گذاری در جهت مثبت باشد، قطعاً نیروهای الهی به یاری‌مان خواهند آمد و بیشترین دعای من این است که روزی بتوانیم به یاری خداوند و کمک راهنماهای دیگر در منطقه خودمان شعبه دیگری از کنگره 60 را تأسیس کنیم تا بتوانیم به انسان‌های نیازمند بیشتری کمک کنیم.

 

لطفاً بفرماييد با شنيدن كلمات زير چه چيزي در ذهن شما تداعي می‌شود؟

خداوند: قادر مطلق

مهندس دژاکام: استادی برای شعله‌های آتش

کمک راهنما: آموزگاری در حال آموزش گرفتن

 مسافر: رودی زلال و جاری

OT: داروی شفابخش

 روش DST: بهترین متد درمان

 

لطفاً اگر در پایان صحبتی دارید بفرمائید؟
من از طرف خودم هفته راهنما را در رأس به اولین راهنمای کنگره جناب آقای مهندس دژاکام، خانواده‌ی محترم ایشان و راهنمای عزیز خودم و کلیه راهنماهای کنگره 60 تبریک عرض می‌کنم.

مرسی از وقتی‌که در اختیار من گذاشتید، موفق باشید.

 

گزارشگر: مسافر عليرضا

عكاس: مسافر جواد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .