English Version
English

آداب و معاشرت برای همه

آداب و معاشرت برای همه

آداب، معاشرت، ادب بی ادبی، تعادل بی تعادلی

دستور جلسه های کنگره پشتش تجربه است که برای مسافر و همسفر راه گشا است.

شخصی که درست حرکت می کند و فرمان را درست انجام می دهد باعث تغییر و ایجاد نگرش و سطح انرژی می شود و خواسته اش شکل می گیرد.

خود عقل!؟ اعتیاد یا هر فعلی محتاج عقل است و خود عقل محتاج ادب می باشد و ادب برترین نیکویی برای عقل است، کسی که ادب را پیشه  خود می کند و ابراز رسیدن به عقل می کند در حقیقت عقلش را باور داشته و فرد مطیع  کلام و اصول تکنیک را یاد می گیرد و باعث می گردد که به تعادل برسد.

بحث تعادل و بی تعادلی دو موضوع متفاوت است، تعادل فوق درمان است و باید از دل بی تعادلی عبور کرد تا تجربه کسب گردد و در مقوله تعادل باید از بیماری اعتیاد گذشت، البته برای هر کاری نیاز به تعادل داریم بعنوان مثال: میان دادن و گرفتن چیزی محتاج تعادلیم، میان اندیشه و احساس به تعادل محتاجیم، در میان رسیدگی به جسم و روان به تعادل نیاز داریم و متعادل بودن میان زندگی و حرفه.

و زندگی شخص تولید هماهنگی می کند و همانطور که برنامه غذایی متعادل به همه نیاز های غذایی بدنمان توجه دارد زندگی متعادل نیز به همه نیازهایمان را به حساب می آورد مثال: نیازمان به دولت. به کار. به عشق. به محبت و تفریح و مهمتر از همه هدف  به درمان رسیدن و تعادل است.

آداب و معاشرت از ادب می آید که سه اصل مهم  لازمه آن گفتار نیک، کردار نیک، پندار نیک می باشد و شخص باید ارتباط  کلامی ارتباط رفتاری و ارتباط فرهنگی قوی باشد و صورت  خواهد گرفت و این ارتباط انسان  هاله ای است  از تجربیات فرهنگ باوری و نگرش ها  و باورها و ادراک در فرد صورت خواهد گرفت و فرد پویا می شود که این امر مهم شامل مسافر و همسفرمی گردد و باید تجربه کنند. ممکن است در سفر اول تعادل بی تعادلی صورت بگیرد و بسیاری از مسائل آنها مختل شود که با روش متد دی اس تی  به درمان می رسند و با تفکر مثبت و رابطه مستقیم با دانایی به قوه تشخیص بالا می رسد و به تعادل لازم می رسند و ناگفته نماند خیلی از تحصیل کرده ها مثل پزشکان و افراد دیگر هستند که ادب و آداب داشته اند اما با مصرف مواد مخدر باعث شده که به مشکل برخورد نمایند و در فرهنگی و هر زمینه ای  بوده و فرهنگ خاص خودش را داشته و با ضد ارزش ها همراه بوده است.

باید با تکرار و تمرین  لازم انسان به تعادل  و ادب  معاشرت صحیح برسد توام با تفکر واندیشه و آموزش جهان بینی و تمرین تداوم داری و کاربردی  کردن آموزش های کنگره تغییرات بوجود  خواهد آمد که نمونه بارز آن مثلث  عدالت ، عمل سالم، معرفت  را باید تمرین نماییم کافیست با سعی و تلاش و خواسته درونی ، نشدنی را شدنی کنیم. و ریشه اصلی دستور جلسه تجربه آموزش همراه با تفکر صورت می گیرد.

 

نویسنده: همسفر صدیقه از لژیون خانم احمدی

 

منبع: وبلاگ نمایندگی رباط کریم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .