English Version
English

برای رسیدن به روشنایی باید تابع فرمان باشیم

برای رسیدن به روشنایی باید تابع فرمان باشیم

هفتمین جلسه از دوره هفتم کارگاه آموزشی مجازی همسفران نمایندگی حسنانی با دستور جلسه «از فرماندهی تا فرمانبرداری» با استادی همسفر مهدیه، روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۳ برگزار شد.

سخنان استاد:

این دستورجلسه، از نظر من یکی از اساسی‌ترین دستورجلسات در طول سال است که پایه و اساس تمامی آموزش‌های کنگره ۶٠ می‌باشد. اگر ما این دستور جلسه را به نحو احسنت اجرا نماییم، بدون شک در صراط مستقیم قرار خواهیم گرفت و نیز مسیر خوشبختی را به راحتی طی خواهیم کرد. هدف جناب آقای مهندس از تمام آموزش‌های کنگره، فقط کاربردی کردن آن‌ها در زندگی خودمان است و برای اینکه ما بتوانیم آموزش‌ها را کاربردی کنیم، باید فرمانبردار خوبی باشیم.

حال این دستور جلسه را از دیدگاه اعتیاد تشریح می‌کنم. همانگونه که می‌دانیم بیماری اعتیاد سه بخش از شهر وجودی انسان که جسم، روان و جهانبینی است، را از تعادل خارج می‌کند و باعث می‌شود که شخص بیمار به طور کامل فرماندهی شهر وجودی خویش را از دست بدهد و فرمانبردار نیروهای بازدارنده باشد و فرماندهی او تحت نیروهای شیطانی قرار بگیرد. یک مصرف‌کننده مجبور است مواد مصرف کند و این مواد مخدر است که به او دستور می‌دهد چه کاری انجام دهد و چه کاری انجام ندهد، چه چیزی بخورد و چه چیزی نخورد و اگر از آن اطاعت نکند، حالش وخیم می‌شود.

حال برای رهایی از این اعمال شیطانی و نیروهای منفی بایستی مسیر طولانی و سختی را پشت سر بگذارد. این امر تحقق نخواهد یافت مگر با نیروی الهی، که همان هدف و مقصد نهایی جناب آقای مهندس است که در کنگره ۶٠ دنبال می‌شود‌. این امر جز با فرمانبرداری صورت نخواهد گرفت و برای عبور از این گذرگاه سخت به قول جناب آقای مهندس، چیزی به نام خودفرمانی نداریم. با خود فرمانی به جایی می‌رسیم که در گذشته به آن رسیدیم و آن فقط تاریکی محض بود.

اما حالا برای رسیدن به روشنایی باید تابع فرمان باشیم و این فرمان در دست راهنمایان کنگره ۶٠ است که فانوس به دست، مسیر را به تمامی کسانی که خواستار رهایی هستند، نشان می‌دهند و راهنما کسی است که در گذشته فرمانبردار بوده و اکنون به فرماندهی رسیده است.

 

تایپ: همسفر مهدیه، لژیون سوم

 هماهنگی: همسفر زینب، لژیون سوم

عکس: همسفر سارا

ویرایش و ارسال: همسفر زهره، لژیون چهارم

همسفران نمایندگی حسنانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .