English Version
English

تفکر تنها، کارساز نیست

 تفکر تنها، کارساز نیست

یازدهمین جلسه از دوره بیست‌و ششم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگرۀ 60؛ نمایندگی فردوسی مشهد؛ با استادی کمک راهنما مسافر حسین، نگهبانی مسافر مصطفی و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه «وادی پنجم و تاثیر آن روی من» سه شنبه 29تیرماه1400 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

عید سعید قربان را پیشاپیش تبریک عرض می‌کنم. امروز با دستور جلسه وادی پنجم و تأثیر آن روی من و تولد سومین سال رهایی مسافر حسین در خدمت شما دوستان هستیم. در وادی پنجم می‌گوید تفکر قدرت مطلق حل نیست بلکه تواًم با رفتن و رسیدن آن را تکمیل می‌نماید، قبل از رسیدن به این وادی ما در چهار وادی قبل آموختیم که تفکر تنها کارساز نیست وادی دوم انسان را از سوی ناامیدی به‌سوی امید هدایت می‌کند، وادی سوم انسان به خودباوری می‌رساند و در وادی چهارم مسئله مسئولیت‌پذیر بودن را می‌گوید، من در زمان مصرف تمام این چهار وادی را داشتم، مثلاً تفکر می‌کردم که بروم مواد تهیه کنم، من در آن زمان در بیشتر اوقات ناامید بودم

 و گاهی یک کورسوی امید هم داشتم، خودباور هم بودم ولی چیزی که در وادی پنجم هست را نداشتم، من آموزش نداشتم و نحوه حرکت و مسیر حرکت را نمی‌دانستم، همان‌طور که در این وادی گفته شد تفکر قدرت مطلق حل نیست و می‌گوید تواًم با رفتن و از آن مهم‌تر رسیدن، خیلی از دوستان بودند که آمدند کنگره ولی به هدف اصلی که مدنظرشان بود نرسیدند، چرا؟ چون روی تزکیه و تصفیه خودشان کار نکردند که دراین‌باره سه اصل در وادی پنجم معرفی می‌شود که همان گفتار نیک، پندار نیک و کردار نیک است و پس‌ازآن ابزارهای دیگری را در اختیار ما قرار می‌دهد که این ابزارها دوری از ضد ارزش، خودداری، قضاوت و تجسس، صبر، پس‌انداز، توکل و رضا و در آخر هم تسلیم است که برای رسیدن به درمان توجه و کاربرد آن‌ها بسیار لازم و ضروری است.

اعلام سفر مسافر حسین:

سلام دوستان حسین هستم مسافر، تخریب 7 سال، آنتی ایکس شیره و تریاک، مدت سفر 12 ماه و 12 روز، روش درمان دی اس تی، داروی درمان شربت اوتی، راهنمای درمان جناب آقای درودگر از لژیون 19، ورزش شنا، رهایی 3 سال 3 ماه.

آرزوی مسافر حسین:

من آرزو می‌کنم در تمام نقاط جهان حتی دورافتاده‌ترین روستاها شعبه‌ای از کنگره 60 تاًسیس شود.

 

سخنان استاد در مورد مسافر:

با تشکر از همه عزیزانی که امروز حمایت کردند. حسین عزیز از آن دسته کسانی بود که از لحظه ورود به لژیون با تفکر حرکت کرد و آموزه‌های کنگره شصت را عملی کرد و رهجویی بسیار فرمان‌بردار و بانظم و بی‌ریا است که نتیجه کارهایش این شد که سفرش را به‌راحتی انجام داد و من به‌عنوان یک راهنما بسیار از حسین راضی هستم و بسیار خوشحالم از اینکه حسین در لژیون سردار حضور دارد و دیگر اینکه توانست در آزمون کمک راهنمایان تازه واردین شرکت کند و در این آزمون قبول بشود، امیدوارم با تلاشی که دارد به مدارج بالاتر دست یابد.

سخنان مسافر:

خداوند را شاکرم که در این جایگاه حضور دارم، از جناب مهندس دژاکام و استاد عزیزم حسین آقای درودگر و تمامی عزیزان متشکرم. همیشه به ما می‌گفتند با آدم‌های ناباب راه نروید اما دلیل آن را به ما نمی‌گفتند و نمی‌دانستیم این نوعی از خودداری است و من این را در کنگره آموختم، در این سال‌ها در هر تولد که برگزار شد سعی کردم از آن پیامی برداشت کنم و امیدوارم که دستور جلسه وادی پنجم که هم‌زمان شد با تولد سه‌سالگی من را بتوانم در زندگی‌ام کاربردی کنم.

 

تصویربردار: مسافر محسن لژیون 5
ارسال خبر: مسافر محسن لژیون 5
تایپ: مسافر محمد لژیون 8
ویرایش: مسافر سعید لژیون 5

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .