English Version
English

زمان فاکتوری بسیار مهم در زندگی ماست

زمان فاکتوری بسیار مهم در زندگی ماست

 

دوازدهمین جلسه از دوره ششم از سری کارگاه‌های آموزشی عمومی مسافران کنگره 60 قیدار با استادی دیده‌بان محترم لژیون‌های انضباطی آقای محمدصادق صداقت، نگهبانی مسافر حیدر و دبیری مسافر علی با دستور جلسه «تعطیلات تابستانی» سه‌شنبه 15 تیرماه 1400 ساعت ١٧:٠٠ آغاز به کار نمود.

 
 

سخنان استاد:

سلام دوستان محمدصادق هستم یک مسافر. در ابتدا خیلی خوشحال هستم که امروز در این جایگاه قرار دارم و می‌توانم خدمت‌گزار شما عزیزان باشم و از خداوند متعال سپاسگزارم که لیاقت حضور در کنار شما عزیزان رو به بنده عطا کرد و امیدوارم که جلسه پربار و خوبی را در کنار هم داشته باشیم.

من برای اولین بار هست که به نمایندگی قیدار می‌آیم و بابت این خیلی خوشحال هستم. بنده قبلاً زنجان و هیدج آمده بودم ولی متأسفانه فرصت حضور در قیدار برایم پیش نیامده بود و در اولین فرصتی که پیش آمد خدمت شما عزیزان رسیدیم. از پیشوازی گرمتان بسیار سپاسگزارم و از راهنمایان محترم، گروه مسافرین، گروه همسفران، مرزبانان و ایجنت محترم بابت استقبال گرمشان تشکر می‌نمایم.‌

و اما در مورد دستور جلسه و وظایف بنده در قسمت دیده‌بانی و کارکردهای ما در ساختمان ۲۰ باید عرض کنم بنده دیده‌بان لژیون‌های انضباطی در کنگره ۶۰ هستم. مهم‌ترین سؤالی که در این بخش وجود دارد این است که لژیون انضباطی چیست؟ و چه‌کار کردی دارد؟ این بخش از گفته‌های من مختص سفر اولی‌هاست و این را هم بگویم که شماره تلفن بنده در زیر بنر انضباطی که در داخل تمام شعب نصب بر دیوار است نوشته شده است و هر کس چه در قسمت مسافران و چه در قسمت گروه همسفران در مورد لژیون انضباطی سؤالی و یا مشکلی داشته باشد و یا چیزی را متوجه نشده باشد می‌تواند از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب با ما تماس بگیرد منتها باید مشکل و یا سؤال خودش را ابتدا با ایجنت همان شعبه در میان بگذارد و در صورت قانع نشدن از جواب ایجنت می‌تواند با ما تماس بگیرد. ما با تمام ایجنت ها در طول هفته در تماس هستیم. لژیون انضباطی به خاطر این هست که من مسافر از مسیر درمان خارج نشوم و اگر شدم زیاد دور نشوم از مسیر درمان و لژیون انضباطی همانند گارد ریل جاده که مانع سقوط خودروها به دره‌ها و مانع انحراف خودروها از جاده می‌گردد عمل می‌کند. بعضی‌ها از مسافران از جریمه شدن در لژیون انضباطی گلایه دارند ولی باید عرض کنم امروز این جریمه ۱ میلیون تومان است و فردا روز ممکن است بالای ۵ میلیون گردد و هزینه درمان هر شخص (مسافر و همسفر فرقی ندارد) در کنگره ۶۰ بالای ۳۰ میلیون تومان است. سؤالی که اکثراً از ما می‌پرسند این است که ما چرا باید جریمه انضباطی شویم؟ و من جواب می‌دهم به خاطر این‌که خطا کردی و آیا زمانی که درست سفر می‌کردی کسی با شما کاری داشت و این نتیجه خطای خودت است و با رهجوی منظم هیچ‌کس کاری ندارد، شخص با غیبت کردن و بی‌نظمی به کنگره خسارت می‌زند.

 

تمام خدمت‌گزاران کنگره از ایجنت گرفته تا راهنماها و مرزبانی و غیره برای تو زحمت کشیده‌اند و برای درمان تو زمان صرف کرده‌اند و زمان یک فاکتور بسیار مهم در زندگی هر فردی است و با هیچ پولی این زمان برنمی‌گردد و باید شخص خاطی بخش کوچکی از این خسارتی که زده را جبران نماید، اسم جریمه را نمی‌توان روی این مبلغ گذاشت و شامل جبران خسارت از سوی شماست. جریمه زمانی است که تمام مبلغ خسارت زده شده (۳۰ میلیون به ازای هر یک سال هر مسافر در کنگره) را از شما بگیرند نه یک قسمت کوچکی از مبلغ را؛ و در آخر سعی کنیم به لژیون جبران خسارت به چشم لولو نگاه نکنیم و لژیون جبران خسارت یک نگه‌دارنده است و باعث می‌شود من مسافر زیاد از مسیر درمان دور نشوم و من نوعی اگر احساس کنم برای هر کوتاهی باید جبران خسارت شوم سعی می‌کنم خودم را جمع‌وجور کرده و در کیفیت سفرم بازنگری نمایم و همیشه در صراط مستقیم باقی بمانم. متشکرم که به حرف‌های من گوش کردید.

 

 

تهیه و تنظیم گزارش: مسافر مسافر یدالله

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .