English Version
English

باید برای هر حرکتی زیر ساخت داشته باشیم

باید برای هر حرکتی زیر ساخت داشته باشیم

ششمین جلسه از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران آقا کنگرۀ 60؛ نمایندگی شفا مشهد؛ با استادی کمک راهنما مسافر کاظم، نگهبانی موقت همسفر مهدی و دبیری موقت همسفر علی با دستور جلسه ""وادی پنجم و تاثیر آن روی من روز شنبه 26 تیر 1400 ساعت 17 آغاز بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شاکر و سپاسگزارم که فرصت خدمت به من داد که بتوانم خدمت کنم، از ایجنت محترم آقای عظیم زاده و نگهبان تشکر می‌کنم که این فرصت به من دادند تا خدمت کنم. به بچه‌ها نگاه می‌کردم و یاد نمایندگی‌های مشهد افتادم که تعداد کم‌تری بودند و آن شور و هیجان و نشاطی که وجود داشت، باعث این شد که بعد از هفت، هشت سال این اتفاق خوب در مشهد و استان خراسان بیفتد و در قسمت مسافرها پیشرفت چشم‌گیری بوده امروز هم جلسه همسفر ها همین حالت را دارد.

شاید تعداد کمتری نسبت به مسافران باشید اما شاید همین تعداد پایه‌گذار یک حرکت عظیم باشد یک حرکت عظیم برای افرادی که شاید به‌نوعی مواد مخدر را نمی‌شناسند. در مورد دستور جلسه، وادی پنجم که وادی اثرگذاری هم است، تیتر وادی: در جهان ما تفکر قدرت مطلق حل نیست بلکه توأم با رفتن و رسیدن آن را کامل می‌کنیم، همیشه تیترها و مخصوصاً مفاهیمی که در کنگره هست مخصوصاً سر تیتر وادی‌ها هست کلیدهایی دارد و راه گشای بعضی از مفاهیم است، در وادی پنجم کلیدواژه‌های آن ازنظر من توأم با حرکت کردن، رفتن و رسیدن است.

 انسان چون به مرحله انسانی قدم می‌گذارد قدرت اختیار دارد این‌ها همه باعث می‌شود که برای هر حرکتی زیر ساخت داشته باشیم یعنی بدون فکر کردن، حرکت کردن امکان ندارد، انسان باید فکر کند سطحی یا عمقی، با اطلاعات یا بدون اطلاعات تا بتواند گام بردارد در هر مسیری در چهار وادی اول اشاره‌شده به چگونه فکر کردن در وادی سوم مطلبی است که برای من خیلی تأثیرگذار است که برای تغییر هر انسان خود شخص است، خود من اگر حرکتی انجام دادم میزان من است کسی دیگری نیست اگر دوست، همکار، پدر و مادر همه دست‌به‌دست هم بدهند که تغییر در افکار من به وجود بیاورند این موضوع امکان ندارد مگر خود من بخواهم کاری انجام دهم آن میزان من هستم.

در وادی پنجم آمده در جهان ما که جهان خاکی است و جهانی است که انسان باید تفکر کند و به تفکرش جامه عمل بپوشاند مطلبی که اشاره‌شده توأم با حرکت کردن است این وادی به تفکراتتان اشاره‌ای دارد به اینکه بتوانید تفکراتتان را عملیاتی کنید، باید پیوسته باشد اگر این‌ها مقطعی باشد به هدف مدنظر نمی‌رسید، چون اگر بین کارتان فاصله بیافتد باعث می‌شود که نیروهای منفی و تفکرات منفی وارد ذهنتان شوند و به نتیجه نمی‌رسید در مواد مخدر هم همین‌طور است اگر من پی‌درپی مواد مصرف نکنم معتاد نمی‌شوم در هر کاری باید پیوسته انجامش دهی تا به نتیجه برسی. خیلی ممنون که با سکوتتان به صحبت‌های من گوش کردید.

تقدیر از خدمتگزار سایت و معرفی ارشد جدید سایت

نگارش: همسفر امین لژیون دوم 

عکاس: همسفر محمدمهدی لژیون یکم

ارسال خبر: همسفر علی لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .