English Version
English

وادی پنجم و تاثیر آن روی من

وادی پنجم و تاثیر آن روی من

هشتمین جلسه از دوره سی و ششم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60؛ نمایندگی حر؛ با نگهبانی مسافر مرتضی، دبیری مسافر مهدی و استادی کمک‌راهنمای محترم مسافر عبدالله با دستور جلسه " وادی پنجم و تاثیر آن روی من" شنبه بیست و ششم تیر ماه 1400 ساعت 17:00 آغاز به کرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان عبدالله هستم یک مسافر؛ امیدوارم حال همه خوب باشد با این‌که شیوع کرونا تسریع پیداکرده است. دستور جلسه این هفته وادی پنجم‌ و تأثیر آن روی من (در جهان ما تفکر، قدرت مطلق حل نیست؛ بلکه توأم با رفتن و رسیدن، آن را کامل می‌نماید) است.

من از زاویه دید خودم به این موضوع این‌طور نگاه می‌کنم که تیتر این وادی به ما می‌گوید شما باید آموزش‌هایی که در کنگره گرفتید عملی کنید یا به اجرا دربیاوریدمن یک ‌سخنرانی گوش می‌دادم که بیان می‌کرد: وسعت‌ اندیشه انسان از کائنات بزرگ‌تر است. ببینید چقدر حجم این تفکر و اندیشه ما بالاست؛ حتی از کل کهکشان و هستی بزرگ‌تر است. پس به دلیل این وسعت، ما نمی‌توانیم ‌تمامی افکار خود را به اجرا دربیاوریم.

در اجرای این وادی هفت‌ پارامتر وجود دارد. اگر قرار است یک فرد کنگره‌ای آموزش گرفته باشید، اولین کاری که باید انجام دهید از مسائل ضدارزشی دوری نمایید مثل دروغ گفتن، غیبت ‌کردن، هرجایی سخن نگفتن، به کار نبردن الفاظ ناشایست و ...

موضوع بعدی خودداری است که در سفر، در جهان‌بینی ما خیلی به کار می‌آید. موقعیت‌هایی که ما‌ نمی‌دانیم یک عملی را انجام بدهید یا خیر، یا نتیجه آن چیست، بهترین راه خودداری است.

موضوع‌ بعدی قناعت می‌باشد، که مهندس در سی‌دی درباره قناعت می‌گویند: از داشته هایمان یا امکاناتمان به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم یا بهترین شکل نتیجه بگیریم. در خصوص توکل اگر به درک و ایمان برسیم که خداوند همیشه نگهبان و مراقب ما می‌باشد، آسان‌تر به این مسیر ادامه می‌دهیم. بقیه موضوعات را دوستان از اطلاعاتشان به اشتراک می‌گذارند. از اینکه به سخنان بنده توجه نمودید سپاسگزارم.

ویراستاری و گزارش: مسافر سعید  
تایپ: مسافر سعید
عکاس: مسافر مجتبی 
مرزبان کشیک: مسافر سیاوش

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .