English Version
English

جهان بینی در زندگی نقش مهمی دارد

جهان بینی در زندگی نقش مهمی دارد

جهان بینی یکی از موضوعات و دستور جلسه های مهم و زیبا کنگره ۶۰ است. در کنگره با جهان بینی و مفهوم آن آشنا شدم. جهان بینی یعنی آنچه ما نسبت به كل هستي (جهان‌درون ‌و جهان‌بيرون) برداشت ، ادراك،  دريافت و احساس مي‌نماييم.

جهان بینی در تک تک ثانیه های زندگی ما نقش دارد.

مثلث اعتیاد شامل جسم، روان و جهان بینی می‌باشد؛ در روش DST جسم ما ترمیم می‌شود و با راه اندازی سیستم x جسم، روان ما هم تقریباً بازسازی می‌شوند، اما جهان بینی که جز صور پنهان ماست و شامل مسائل زیادی از جمله تفکر، ترس، منیت، نا امیدی، دانایی و ... می‌باشد و باید تغییر کند تا مثلث درمان تکمیل شود.

کنگره ۶۰ تنها NGO که این موضوع  در آن اهمیت ویژه ای دارد، جناب مهندس هم می‌فرمایند: ما تا یک پنجم جهان بینی ما افزایش پیدا نکند، نمی‌توانیم یک پنجم داروی OTرا کم کنیم و این سخن نشان از اهمیت بالای آن دارد

ما به مرور زمان با شرکت در لژیون‌ها و گوش کردن به سخنان کمک راهنمایان و همینطور نوشتن سی دی‌های آقای مهندس استاد امین با این موضوع آشنا می‌شویم.

یک شخص مصرف کننده علاوه بر جسم، تفکر او نیز افیونی می شود. وقتی خمار است یک نوع تفکر دارد و وقتی نئشه می‌شود تفکر او کاملا فرق می‌کند؛ ترس، استرس، نگرانی و اضطراب را همیشه همراه خود دارد. جزوه‌های جهان بینی ۱ و ۲، کتاب عشق همه نشان دهنده این است که جهان بینی چقدر مهم است و در نگرش ما به جهان اطرافمان (درون و بیرون) تاثیر می‌گذارد.

در کنگره ۶۰ ما با سیستم X آشنا شدیم و فهمیدیم جایگاه سیستم X در مغز است و به تمام غدد بدن فرمان می‌دهد و آنها مواد شبه افیونی را تولید می‌کند و در اختیار سلولهاها قرار می‌دهند. تک تک سلول‌های بدن همانند شهروندان شهر وجودی ما هستند، اگر مواد شبه افیونی به اندازه در اختیار سلولها قرار گیرد آنها به وظیفه خود درست عمل می‌کنند و این باعث می شود ما احساس خوبی داشته باشیم، اگر این مواد از تعادل خارج شود باعث بروز بیماری در جسم ما می‌شود مانند دوپامین اگر افزایش پیدا کند باعث بیماری اسکیزوفرنی می‌شود و اگر کاهش پیدا کند موجب بیماری پارکینسون می‌شود و چون جسم و روان ما مثل سوار و سوار کار هستند اگر سوار مریض باشد سوار کار هم دچار مشکل می‌شود.

یکی از چهار نهر موجود در بهشت نهر خمر است و خمری که در بدن تولید می‌شود همان نهر خمر است.

سیستم X به دو طریق کنترل می‌شود، یکی با سیم و دیگری بی سیم. ما با مصرف مواد مخدر قسمت با سیم را تخریب می‌کنیم، با روش DST و در مدت حداقل ده ماه این قسمت دوباره راه اندازی می‌شود. قسمت بی سیم با تفکر و نگرش ما به پیرامون خودمان و امواجی که ارسال و دریافت می‌کنیم کنترل می‌شود، در اصل قسمت بی سیم سیستم X با جهان بینی ما کنترل می‌شود.

در سی دی خواب بودن استاد امین می‌فرمایند: زمانی ما می‌توانیم بفهمیم جهان بینی ما تغییر کرده است که با دیدن یک اتفاق در اطرافمان، در درون خود خوشحال می‌شویم یا ناراحت می‌شویم. برای مثال: یکی از دوستان من در دانشگاه قبول شده است، اگر من از خوشحالی او شاد شوم یعنی اینکه جهان بینی من رو به رشد است و اگر ناراحت شدم به معنی این است که جهان بینی من مشکل دارد و باید آن را در درون خود جست جو کنم و علت آن را پیدا کنم و آن را حل کنم تا بتوانم رشد کنم.

این خوشحالی و ناراحتی من از قبول شدن دوستم  باعث می‌شود سیستم X من به صور بی سیم و خودکار عمل کند و فرمان افزایش و کاهش مواد شبه افیونی بدن (خمر) را بدهد و باعث حال خوب و بد من شود.

اگر من در صراط مستقیم باشم مواد شبه افیونی بدن افزایش پیدا می‌کند و اگر در مسیر ضد ارزش ها باشم مواد شبه افیونی کاهش پیدا می‌کند. انتخاب مسیر ارزش ها و یا ضد ارزش ها به جهان بینی من نسبت به آن موضوع بر می‌گردد. به همین علت است  که کنگره ۶۰ به مسأله جهان بینی تأکید بسیار دارد.

ما شاید در طول ده ماه مواد را قطع کنیم ولی زمانی به درمان می رسیم که جهان بینی ما نسبت به مصرف مواد تغییر کند و مواد مخدر در ابتدا به دلیل افزایش مواد شبه افیونی بدن مدتی حال ما را خوب می‌کند و در ادامه عواقب بدی در انتظار شخص مصرف کننده است.

در سفر دوم مهم ترین مسئله ای که به آن توجه می‌شود جهان بینی است، چون جسم ما در سفر اول ترمیم و بازسازی شده است. جهان بینی یک طیف است که ما در سفر دوم با خدمت کردن به مرور زمان آن را فرا می‌گیریم و برای همین در پیام سفر دوم قرائت می‌شود، سفر دوم هم سخت وهم سهل‌ است.

ما همیشه در حال سفر و آموزش هستیم.

 

ارسال مطلب: مسافر محمود

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .