English Version
English

مشارکت همسفر معصومه درباب سی دی کرونا

مشارکت همسفر معصومه درباب سی دی کرونا

کرونا زمانی از بین می‌رود و تحت کنترل در می‌آید که بشر بتواند پیام کرونا را بگیرد. انسان‌ها طبیعت را از بین برده‌اند و این تعطیلی‌ها برای این است که، طبیعت دوباره به‌جایگاه خود برگردد. علوم از یکجا شروع شد و به‌مرور زمان گسترش پیدا کرد و باز شد. ما در قسمتی هستیم که علوم باز شده است و بعد به یک نقطه‌ی جدید می‌رسیم. برای اینکه علوم را بشناسیم باید ۳ نکته را در نظر داشته باشیم:
1. اطلاعات و دانش راستین و کافی
2. صورت‌مسئله آن دانش را داشته باشیم
3. باید حل مسئله کنیم.
در درمان اعتیاد روش‌های متفاوتی وجود دارد. مثل: قرص‌ها، کمپ‌ها، هیئت درمانی‌ها، اما در هیچ‌کدام اعتیاد درمان نشد. درمان اعتیاد به اعتقاد کنگره ۶۰ یعنی: (یک فرد درمان شده از هروئین در انبار هروئین راحت بخوابد.) این رشته‌ها هیچ‌کدام اعتیاد را درمان نکرده‌اند زیرا: صورت‌مسئله درست نبود و اینکه فکر می‌کنند مواد مخدر سم است و باید از بدن فرد مصرف‌کننده خارج بشود.
این صورت‌مسئله از نظر کنگره ۶۰ اصلاً درست نیست. تریاک سم نیست بلکه دارو است زیرا؛ از مرفین، کدئین، نارکوتین، نارسئین، پاپاورین، تباین ساخته شده است که این‌ها همه دارو هستند. مصرف زیاد و نادرست این دارو باعث مشکل شده است.
دانش راستین این است که اعتیاد سم نیست، اعتیاد؛ (جایگزینی مواد مخدر بیرونی به‌جای مواد مخدر درونی است). برای درمان اعتیاد باید مخدرهای درونی را جایگزین کنیم.
در کنگره ۶۰ اعتیاد به‌راحتی درمان می‌شود زیرا؛ صورت‌مسئله پیدا شده است. در کنگره ۶۰ بی تعادل‌ترین افراد به با تعادل‌ترین افراد تبدیل شده‌اند. مصرف‌کننده شیشه به ملی‌پوش، تبدیل شده است.
بیماری کرونا: امروزه علم بسیار عالی، توصیف و دسته می‌شود اما؛ درمان ندارد. در کرونا هم جزئیات بیماری دقیق شناخته‌شده است، این ویروس در دهان، بینی و گلو رشد می‌کند و فرد باید ۱۰۰۰ ویروس وارد بدنش بشود تا مبتلا به کرونا شود. وقتی ریه درگیر کرونا می‌شود التهاب پیدا می‌کند و سیستم ایمنی با ویروس مبارزه می‌کند. برای اینکه سیستم بدن با ویروس وارد جنگ نشود به بیمار کورتن تزریق می‌کنند. این کار از التهاب ریه جلوگیری می‌کند اما ویروس از بین نمی‌رود و سیستم ایمنی بسیار پایین می‌آید. نتیجه خوبی نداده است. از نظر کنگره ۶۰: این ویروس به آنتی‌ویروس نیاز دارد. کرونا ۴ روز در گلو می‌ماند و باید با آنتی‌ویروس‌های خوراکی که اسیدها هستند، آن را از بین ببریم. در کنگره ۶۰ آنتی‌ویروس (D.sap) است. چون ۶ نوع اسید دارد (. اسیدلاکتیک، اسید کولیک، اسید اسیتیک) این اسیدها در (سرکه) است. سرکه ۴٪ اسید اسیتیک دارد که یک آنتی‌ویروس بسیار قوی است. وقتی ویروس در گلو قرار دارد با قرقر کردن سرکه رقیق شده ویروس از بین می‌رود. بخور دادن سرکه هم به از بین بردن ویروس کمک بسیار می‌کند. پس نتیجه می‌گیریم که اگر اطلاعات درست باشد، صورت‌مسئله هم درست باشد، مسئله به‌راحتی حل می‌شود. کنگره ۶۰ با این روش اعتیاد را درمان کرد و حالا راه‌حل بیماری کرونا را هم توانست پیدا کند.

در آخر؛ خدا را شکر می‌کنم به خاطر حضورم در کنگره ۶۰ و از استاد بزرگم آقای مهندس کمال تشکر را دارم و از کمک راهنمای خوبم خانم اعظم عزیز ممنون و سپاسگزارم که چراغ راه زندگی من شده‌اند و همیشه کنارم هستند.

تایپ: همسفر معصومه
گردآورنده: همسفر رقیه عضو لژیون سردار
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا عضو لژیون سردار
همسفران نمایندگی حر


 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .