English Version
English

تئوری ایکس؛ تنها روش درمان بیماری‌های روانتی

تئوری ایکس؛ تنها روش درمان بیماری‌های روانتی

جلسه چهاردهم از دوره بیست و چهارم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره60، نمایندگی صالحی به استادی همسفر زهرا، نگهبانی همسفر معصومه و دبیری همسفر فائزه با دستور جلسه «لزوم ایجاد دانشگاه» سه‌شنبه 29 مهرماه 1399 ساعت 16 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

همانطور که می‌دانید دستور جلسه لزوم ایجاد دانشگاه نخستین باریست که در دستور جلسات کنگره60 قرار گرفته است ولی می‌توان گفت این دستور جلسه را جناب مهندس دژاکام 23 سال قبل با توجه به لزوم احداث و ایجاد دانشگاه و با نام نهادن یکی از نمایندگی کنگره60 به عنوان آکادمی پایه ریزی کرده‌اند. ایشان با این کار به ما یادآور شده‌اند که در نهایت چه هدفی را باید دنبال کنیم تا بتوانیم این علم را جهانی کنیم.

علمی که تجربه شده باشد سندی بدون نقص است؛ کنگره60 این علم را دارد و با وجود بیش از ده هزار تن، که تحت درمان با داروی  OT هستند این علم را تجربه نیز کرده‌ است.

علم، تخصص و توانایی که راهنمایان کنگره60 در به رهایی رساندن افراد (خواهان رهایی از دام اعتیاد) دارند برهیچ کس پوشیده نیست و به گفته جناب مهندس دژاکام: در شرایطی که کنگره60 پول، علم و افراد متخصص را در اختیار دارد باید این کار را انجام دهد زیرا  وضعیت کنونی جهان به گونه‌ای است که بیش از 700 میلیون مصرف کننده مواد مخدر در دنیا وجود دارد و هیچ آمار مشخصی از افرادی که فقط مصرف کننده الکل هستند در دست نیست. در این شرایط جامعه پزشگی قادر به درمان این افراد نیست و فقط شخص را توسط داروهای نگهدارنده تا پایان عمر در یک وضعیت نگه می‌دارند.

کنگره60 علم درمان اعتیاد را دارد. این علم باید در مجامع دانشگاهی مطرح شود تا قابل ارائه در مجامع جهانی و علمی باشد و به عنوان یک سند علمی بتوانیم این علم را به جهانیان بخصوص افرادی که درگیر این بیماری هستند انتقال بدهیم.

نکته دیگر این که کنگره60 در مورد اعتیاد در یک کمیت خیلی زیادی توانسته افراد زیادی را به درمان برساند اما با توجه به این که کنگره60 تا حدود زیادی علم و شناخت در مورد سیستم ایکس و انسان را دارد نیاز است که دانشگاه ایجاد شود تا زمینه‌ای باشد که تئوری‌ایکس (که توسط جناب مهندس دژاکام  مطرح شده) در آنجا مورد تحقیق قرار گیرد. همانطور که می‌دانید در مسیر درمان اعتیاد خیلی از بیماری‌های زمینه‌ای افراد به درمان رسیده است و تئوری ایکس می‌تواند زمینه ساز درمان این نوع بیماری‌ها از جمله بیماری‌های روان‌تنی (سایکوسوماتیک) باشد تا بسیاری از این افرادی به واسطه ایجاد این دانشگاه و پژوهش‌های صورت گرفته در مورد این بیماری‌ها به درمان برسند. 

اکنون وظیفه ما به عنوان فردی که در کنگره60 آموزش گرفته‌ است و اطلاعاتی در مورد دانش کنگره60 دارد (با توجه به قانون کائنات که گفته می‌شود؛ آن چیزی که دریافت کرده‌ایم را باز پرداخت کنیم) این است که با هرآنچه که در توان خود داریم برای احداث این دانشگاه و تحقق رویای جناب مهندس دژاکام (که تشکیل آکادمی و ارائه این علم به جهانیان برای درمان بیمارانی که گفته می‌شود درمانی برای آن‌ها نیست و یا دچار اختلال هستند) اقدام کنیم. 

در ادامه افراد کاندید انتخابات نگهبانی خود را معرفی کردند و رأی گیری انجام شد

در نهایت همسفر بنفشه با کسب اکثریت آرا به عنوان نگهبان دوره بیست و پنجم انتخاب شد

 

تایپ: همسفر  سپیده_ لژیون ششم

عکاس: همسفر بهار _لژیون ششم

تنظیم: همسفر زهرا _ لژیون دوم

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .