English Version
English

از قضاوت‌ها و نگاه‌های جستجوگران در هراس نباشید

از قضاوت‌ها و نگاه‌های جستجوگران در هراس نباشید

اعتیاد به نیکوتین همچنان یکی از علت‌های اصلی مرگ بین مردم و افرادی است که از اعتیاد رهایی یافته‌اند. درمان نیکوتین و نکشیدن سیگار برای همیشه یکی از برکات کنگره 60 از جانب خداوند برای بشریت است. کنگره 60 سراسر خیر و برکت است و خوشا به حال کسانی‌که از این سفره با برکت الهی و معنوی به‌خوبی بهره‌مند می‌شوند. همسفر مینا و سهیلا که هم‌اکنون همسفر، سفر دوم هستند و در جایگاه‌هایی همچون نشریات، دریافت کارت همسفران و... حضور دارند و بلافاصله بعد از تشکیل لژیون ویلیام ال.وایت در آن شرکت کردند. اکنون در گفتگویی از تجربه حضور خود در این لژیون با ما سخن می‌گویند:

 

لطفا کمی از چگونگی حضور خود در این لژیون بگویید؟

 همسفر مینابا توجه به وادی اول که همان تفکر است، چندین بار با خود کلنجار رفتم تا اینکه متوجه شدم من چیزی نیستم جز سعی و تلاش خود!

 

همسفر سهیلا: در ابتدا خدمت شما عزیزان و مخاطبین محترم سلام و عرض خسته نباشید می‌گویم. رهایی مسافر من ۱۵ اردیبهشت ماه سال 1399 بود و من هم در حال تکمیل سی‌دی‌های خود برای رفتن به سفر دوم بودم. نکته جالب توجه این بود که به صورت کاملاً اتفاقی در تمام سی‌دی‌هایی که کامل می‌کردم هم جناب مهندس و هم استاد امین عزیز در مورد سفر نیکوتین صحبت می‌کردند. واقعاً نمی‌دانم و برای خودم هم خیلی جالب بود؛ منی که قلیان را عاشقانه دوست داشتم و اصلاً حاضر به درمانش نبودم منقلب شدم و تصمیم به سفر گرفتم. مدام این فکر در ذهنم تکرار می‌شد که واقعاً روز رهایی چگونه می‌خواهی در چشمان جناب مهندس نگاه کنی وقتی راه را از چاه برایت مشخص کرده و تو خیلی ساده از کنارش می‌گذری و هیچ اعتنایی نمی‌کنی. شاید باورش سخت باشد ولی من واقعاً به راه درمان هدایت شدم و همه چیز برایم چیده شده بود .

 

دیدگاه شما نسبت به مقوله درمان گروهی قبل و بعد از ورود به لژیون ویلیام ال.وایت چه تغییری کرد؟

 همسفر مینا: درمان گروهی طبق تجربه‌ای که داشتم به عنوان همسفر به من این اطمینان را داد که بصورت تکی هیچ کاری امکان پذیر نیست.

 

همسفر سهیلاهمیشه روش درمان گروهی را قبول داشتم و با حضور در این لژیون و تجربه شخصی، به باور و یقین قطعی رسیدم که بهترین روش درمان است.

 

 شما به عنوان یک همسفر که سفر نیکوتین خود را آعاز کرده‌اید؛ به چه میزان روش DST را در درمان خود موثر می‌دانید؟

همسفر مینا:همانگونه که مواد مخدر روی جسم، روان و جهانبینی انسان تخریب ایجاد می‌کند، سیگار و نیکوتین هم خاصیتی دارد که از سد خونی مغز عبور می‌کند بنابراین خلق و خوی انسان را عوض می‌کند. برای درمان سه عامل مهم احتیاج است: داروی مناسب (آدامس نیکوتین)، زمان مناسب (۱۰ ماه) و روش مناسب (که همان روش DST) است.

 

همسفر سهیلاما قانونی داریم به نام قانون تکامل یعنی اگر من مراحل درمان را طی نکنم نمی‌توانم به درمان قطعی برسم.

 

صد در صد موثر است و به نظر من هیچ راه دیگری جز درمان DST نمی‌توانست مرا به رهایی برساند.

 

شما پس از نوشتن ۴۰ سی‌دی و ورود به سفر دوم وارد لژیون ویلیام ال.وایت شدید. از دیدگاه شما آموزش جهانبینی تا چه میزان در درمان نیکوتین موثر است؟

 همسفر مینا: من با نوشتن سی‌دی‌ها به جهان‌بینی خود کمک می‌کنم. جناب مهندس در سی‌دی سیگار می‌فرمایند: اگر انسان در مسیر مستقیم قدم بردارد، مانند یک تصفیه‌خانه برای جامعه و هستی می‌شود و با حرکت درست باعث پالایش وجود خود می‌شود.

 

همسفر سهیلا: اوایلی که وارد کنگره60 شده بودم خانم ناهید عزیز راهنمای لژیون ویلیام ال.وایت بودند، هرگاه که ایشان خودشان را معرفی می‌کردند و اعلام می‌کردند که لژیونی برای درمان نیکوتین دارند من خود را سرگرم کاری می‌کردم تا به صحبت‌های‌ ایشان توجه نکنم. همیشه با خود می‌گفتم من که اصلا قصد درمان ندارم و هیچ کس هم در نمایندگی صالحی نمی‌دانست که من مصرف قلیان دارم. بنابراین به طور صد در‌ صدی آموزش‌های جهان‌بینی به من کمک کردند تا تصمیم به درمان بگیرم.

 

 در دوران سازگاری با چه چالش‌هایی مواجه شدید و چگونه با آن مقابله کردید؟

همسفر  مینا:  خدا را شکر با ابداع روش DST با هیچ مشکلی مواجه نشدم.

 

همسفر سهیلا: به نظر من سخت‌ترین کار برای درمان تصمیم گرفتن است. من واقعاً نه مشکلی داشتم و نه اصلاً برایم سخت بود. تنها ۳ روز اول کمی کلافه بودم که راهنمایم خانم جلالی بزرگوار (که جا دارد از ایشان هم تشکر کنم) کنارم بودند و راهنماییم کردند.

 

در پایان چه صحبتی با همسفرانی که در حال حاضر مصرف نیکوتین دارند و هنوز وارد این لژیون نشده‌اند دارید؟

همسفر مینابه آن‌ها این اطمینان خاطر را می‌دهم که از قضاوت‌ها و نگاه‌های جستجوگران در هراس نباشید و با سفر در لژیون ویلیام ال.وایت این ضد ارزش را به صفر برسانید و اگر کسی از آشناها را دیدیم، حرمت نگه داریم و با انرژی مثبت او را تشویق کنیم.

در آخر از کمک راهنمایم خانم سوگل بخاطر انرژی مثبت و خوب ایشان ممنونم و امیدوارم برکت این خدمت به زندگی ایشان بازگردد.

 

همسفر سهیلا:  نترسید! اصلاً کار سخت و دشواری نیست. تنها باید تصمیم بگیرید و اولین گامتان را بردارید. لذت مصرف سیگار و قلیان، یک هزارم لذت حضور در لژیون ویلیام ال.وایت و رهایی هم نمی‌شود. با هرگام به سمت رهایی و درمان، به عزت نفس و حال خوش نزدیک و نزدیکتر می‌شوید.

و در آخر تشکر ویژه دارم از راهنمایم خانم سوگل که در این سفر مرا همراهی می‌کنند و برایم عاشقانه وقت می‌گذارند تا انشاالله به پایان راه برسم.

 

 

تهیه و تنظیم: همسفر زهرا (ک)– لژیون دوم

همسفران نمایندگی صالحی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .