English Version
English

روش D.S.T تحولی بزرگ و شگرف در درمان اعتیاد

روش D.S.T تحولی بزرگ و شگرف در درمان اعتیاد
اهریمن لبخند زهرآگینی زد و گفت: این بار خطرناک‌ترین و مهلک‌ترین مواد خمر صنعتی را در آزمایشگاه‌های علمی تولید و تحت نام پوشش داروهای مفید و شفابخش و نیروزا مثل: اکستازی؛ شیشه و ... به جوامع مختلف سرازیر نمایید تا پول فراوانی برای خود و قتل و جنایت و دیوانگی و فساد را برای بشریت به ارمغان آورید.(کتاب عشق_وادی یازدهم)
 
شیشه یا متامفتامین (Methamphetamin)  ماده‌ای شیمیایی مصنوعی و یک محرک اعتیادآور بسیار قدرتمند و مخرب است. متامفتامین اولین بار در سال ۱۸۹۳ در کشور ژاپن ساخته شد که بعدها در جنگ جهانی دوم مورداستفاده ارتش آلمان قرار می‌گرفت. مصرف شیشه بیش از هر نوع ماده مخدر دیگری در مغز تخریب ایجاد می‌کند. تخریب بیش‌ازحد سیستم‌های دوپامینرژیک و سروتونینرژیک در بخش‌هایی از مغز از جمله: هیپوتالاموس که مرکز کنترل احساسات و نیروی جنسی است، باعث می‌شود مصرف‌کنندگان شیشه در دو زمینه یا به قولی در دو فاز اصلی وارد توهم شوند که البته از دید خودشان توهم نیست.
الف: مسائل جنسی و بدبینی شدید نسبت به اطرافیان در این زمینه
ب: احساس تحت نظر بودن
 
 
مصرف‌کنندگان شیشه در این دو زمینه، سخت دچار توهم می‌شوند و بر همین مبنا خطرناک‌ترین رفتارها از آن‌ها سر می‌زند. از مهم‌ترین عوارض طولانی‌مدت مصرف شیشه که معمولاً بعد از گذشت چند ماه مصرف خود را نشان می‌دهد اختلال در عملکرد دریچه پروستات است که معمولاً ادرار و اسپرم باهم دفع می‌شوند. آسیب‌های کبدی و جوش‌های صورت، ایجاد عفونت در دستگاه گوارش، خصوصاً روده‌ها، کوچک شدن بیضه‌ها به همراه درد  و تضعیف قوای جنسی از دیگر عوارض این ماده مخدر خطرناک است. از عوارض دیگر این ماده، توهم است؛  شیشه‌ای‌ها پس از گذشت مدتی از مصرف شیشه شدیداً بدبین می‌شوند، همه مردم را دشمن خود می‌دانند، فکر می‌کنند سیستم‌های امنیتی، همه دنبال آن‌ها هستند. تصور می‌کنند در همه‌جا مشغول پاییدن او هستند، حتی در خانه‌اش ابزار مراقبت کار گذاشته‌اند، به نزدیک نرین افراد خانواده خود شدیداً بدبین می‌شود، بدبینی که قابل‌گفتن نیست، اگر متأهل باشد به همسر خود بدبین می‌شود حتی فکر می‌کند که فرزندانش متعلق به او نیستند، وقتی با او صحبت می‌کنند هرگز حاضر نیست حرف و صحبت دیگران را بپذیرد و تأیید کند، فکر می‌کند همه اشتباه می‌کنند، همه دنیا اشتباه می‌کنند و فقط اوست که درست فکر می‌کند.
 
در میان این‌همه تاریکی و درد و رنج؛ درحالی‌که امروزه تمام دنیا بر این باور است که شیشه درمان ندارد؛ بیش از پانزده سال است که در کنگره ۶۰ اعتیاد به شیشه علاوه بر اعتیاد به دیگر مواد مخدر و الکل درمان قطعی شده است. پایان دردهای بشر با کشف صورت‌مسئله اعتیاد توسط جناب مهندس حسین دژاکام صورت گرفت و فرماندهی بر جسم و جان به انسان برگردانده شد.
 
 
از دیدگاه کنگره ۶۰، تخریب در سه قسمت: جسم، روان و جهان‌بینی به وجود آمده است و درمان در کنگره ۶۰ به‌طور همزمان روی این سه مؤلفه صورت می‌پذیرد. در قسمت جسم که با مصرف مواد ازجمله شیشه، سیستم تولیدکننده مواد شبه افیونی بدن که از تعادل خارج و تخریب‌شده؛ به روش D.S.T و با داروی OT به حالت تعادل طبیعی می‌رسد، چون داروی OT مشتقات تریاک را در خود دارد و به فرموده جناب مهندس: "اگر ما پروتکل D.S.T را درست روی افراد اجرا کنیم؛ نه‌تنها درمان اعتیاد انجام می‌گیرد، بلکه ساختارهای درونی دوباره راه‌اندازی می‌شود، یعنی خود مکانیسم بدن انسان، خودش را تعمیر می‌کند. کاری که خود طبیب انجام می‌دهد: مصالح، مواد اولیه یا دارو را در اختیار جسم قرار می‌دهد؛ داروهای مناسب در اندازه‌های مناسب، در زمان‌های مناسب. خود جسم این‌ها را برمی‌دارد، خودش، خودش را ترمیم می‌کند. تمام آن سیستم که ازنظر پزشکی غیرقابل درمان هستند؛ اگر ما OT را درست به آن‌ها بدهیم به علت ترکیبات متنوعی که دارد؛ کدئین، مورفین، نارکوتین، نارسئین، پاپاوارین و ... کاملاً با نروترانسمیترهای شبه افیونی مغز هماهنگ است؛ درمان می‌شوند."

درروش D.S.T؛ حرف D درواقع ضریب دژاکام، S استپ یا پله چون کاهش تدریجی در پله‌های 21 روزه انجام می‌شود و T به معنی تایم یا زمان به معنی اینکه حداقل درمان اعتیاد 10 ماه است و هر کس ادعا می‌کند اعتیاد را در کوتاه‌مدت می‌شود درمان کرد سخت در اشتباه است و درمان اعتیاد در کوتاه‌مدت به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست.
 
آقای مهندس در متد D.S.T مطرح کردند که، اعتیاد یعنی جایگزینی؛ جایگزینی مواد مخدر بیرون یا الکل به‌جای مواد شبه افیونی داخل بدن؛ یعنی جایگزینی تریاک و شیره و الکل و شیشه و ... که از سد خونی مغز عبور می‌کنند، می‌روند در مغز مداخله می‌کنند، جایگزین می‌شوند، وقتی جانشین شدند، میزان دوپامین، انکفالین، سروتونین، آدرنالین و استیل کولین و... بالانس همه سیستم به هم می‌ریزند. ما برای درمان اعتیاد باید این سیستم‌ها را به حالت تعادل برسانیم و درمان کنیم.
 
در کنگره ۶۰؛ مصرف‌کنندگان شیشه با روش D.S.T و داروی OT به درمان جسم پرداخته و با آموزش راستین جهان‌بینی؛ به تغییر نگرش صحیح افکار و اندیشه رسیده و با تعادل این دو مهم؛ روان نیز به تعادل می‌رسد، چنانکه می‌بینیم چندین تن از بازیکنان تیم راگبی از مصرف‌کنندگان شیشه بودند که طی هفت الی هشت سال پیش به درمان رسیده‌اند و الآن در مسابقات ساحلی راگبی، قهرمان کشور شدند. بهترین بازیکن، تکنیکی‌ترین بازیکن، خوش‌اخلاق‌ترین بازیکنان راگبی از اعضاء کنگره ۶۰ هستند که زمانی مصرف‌کننده بودند.
 
روش D.S.T تحولی بزرگ و شگرف نه‌تنها در درمان اعتیاد به هر نوع ماده مخدر و محرک خطرناک مثل شیشه ایجاد کرده است بلکه به فرموده جناب مهندس:  ما با متد D.S.T و داروی OT به یک‌چیزی فراتر از درمان اعتیاد می‌رسیم.
 
 
نویسنده: همسفر الهام از لژیون دوم
همسفران نمایندگی لویی پاستور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .