English Version
English

از چاله در آمدم و به چاه افتادم

از چاله در آمدم و به چاه افتادم

نهمین جلسه از دوره  بیست و پنجم  کارگاه‌های آموزشی عمومی ویژه مسافران، جمعیت احیای انسانیکنگره 60  نمایندگی صالحی به استادی مسافر محمدرضا، نگهبانی مسافر یونس و دبیری مسافر بهزاد با دستور جلسه (تخریب شیشه و درمان آن با متد DST)  روز شنبه 21 تیر ‌ماه 1399 ساعت 17  آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
بسیار خوشحالم که امروز در خدمت شما عزیزان هستم و از راهنمای عزیزم بسیار سپاسگزارم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند تا بتوانم جایگاه استادی را تجربه کنم و از تجربیات خودم در باره این دستور جلسه برای شما صحبت کنم، دستور جلسه تخریب شیشه و درمان آن با متد DST می‌باشد.
من حدود ۱۵ سال تخریب داشتم و حدود ۱۲ سال تریاک مصرف می‌کردم، با یکی از دوستان هر چند وقت یک بار به اصطلاح تفریحی شیشه مصرف می‌کردم تا اینکه شنیدم با مصرف شیشه می توانم تریاک را ترک کنم.با هر سختی بود تریاک را کنار گذاشتم چون کشیدن شیشه هم راحت‌تر بود هم بو نداشت و مهم‌تر اینکه چون مرفین نداشت فکر می کردم اعتیاد ندارد، ولی خیلی زود متوجه شدم که از چاله درآمدم و در چاهی عمیق افتاده ام که ته ندارد.

اوایل خوب بود انرژی زیادی داشتم صبح قبل از همه سر کار می رفتم و تا آخر شب کار می‌کردم، درآمدم بهتر شده بود، قبلاً آدم کم‌حرفی بودم ولی بعد از کشیدن شیشه حرف زیاد می‌زنم و این قدر انرژی داشتم که همه تعجب می‌کردند، خلاصه همه چیز در اوایل خوب بود.حدود ۵ یا ۶ ماه گذشته تازه فهمیدم چه بلایی سرم آمده دیگر همه چیز به کلی عوض شده بود صبح از همه دیرتر می رفتم یک آدم منزوی، گوشه‌گیر و افسرده شده بودم.سر و صورتم پر از جوش شده بود، توهم این را داشتم که همیشه یک نفر در حال تعقیب کردن من است یا در محل کارم دوربین کار گذاشتند و همه دارند من را نگاه می‌کنند. دروغگو، بدقول و بی مسئولیت شده بودم و دیگر هیچ چیز برایم مهم نبود. خانواده و کارم، آبرویم و اعتبارم و کم کم مشکلات سرازیر شدند.چندین بار هم اقدام به ترک کردم آخرین بار هم پیش یک روانپزشک رفتم که فقط هر سه هفته یکبار ۴۰۰هزار تومان از من پول می‌گرفت و مقداری قرص و دارو به من می‌داد، ولی من همچنان باز هم مصرف می کردم و این رفتن فقط برای این بود که خانواده ام بگویند او دارد ترک می‌کند.

تا اینکه اسم کنگره ۶۰ به گوشم خورد، البته قبلاً هم شنیده بودم یکی از مشتریان که برادرش شیشه مصرف می کرد به من گفته بود که در کنگره درمان شده و یکی دیگر از دوستانم هم که متادون مصرف می‌کرد و از کلینیک متادون می‌گرفت دکتر کلینیک به او گفته بود که کنگره ۶۰ برود.خدا به من کمک کرد که آمدم کنگره ۶۰ و با روش DST و شربت شفابخش OT آشنا شدم، البته اوایل خودم و خانواده ام برای ترک شیشه با شربت OT اعتماد نداشتم و فکر میکردیم شربت تریاک چگونه می‌شود شیشه را ترک کرد؟!!
از این ترس داشتیم که تریاک هم به مصرف مواد مصرفی من اضافه شود ، ولی زمانی که چند وقت آمدم و دیدم خیلی ها با مصرف شیشه،الکل، ال.اس.تی و انواع مواد به رهایی رسیدند، تصمیم گرفتم به این روش اعتماد کنم و با راهنمایی استاد عزیزم توانستم به رهایی برسم و متوجه شدم که، کنگره برایش فرقی نمی کند که با چند سال تخریب و با چه نوع مواد مصرفی وارد بشویم چون صورت مسئله اعتیاد در کنگره ۶۰ حل شده است.

خدمتگزاران این جلسه

 
 

تایپ : مسافر بهروز لژیون دوم
تنظیم و عکاس: مسافر مهدی لژیون دهم
وبلاگ نمایندگی صالحی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .