English Version
English

همه ما برای آموزش و خدمت به این دنیا آمده‌ایم

همه ما برای آموزش و خدمت به این دنیا آمده‌ایم

ششمین جلسه از دور هفتاد و پنجم کارگاه‌های آموزشی مجازی کنگره 60؛ شعبه آکادمی با استادی مرزبان مسافر مهدی، نگهبانی مسافر احمد و دبیری موقت مسافر مسعود، با دستور جلسه «تخریب های شیشه و درمان آن با متد «DST شنبه 21 تیر 1399 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

 

 

سخنان استاد:

از خداوند سپاسگزارم که باز فرصت خدمتگزاری را به من داد. از راهنمای عزیزم و احمد آقا سپاسگزارم که این فرصت را به من دادند که امروز بتوانم در مورد ال اس دی (LSD) با شما صحبت کنم چون من مصرف شیشه نداشتم ولی ال اس دی هم خانواده شیشه است و تخریبش به گونه دیگری است ولی تخریب به شدت بالایی دارد؛ امروزه حتی تعداد زیادی از نوجوان‌ها دارند این کار را انجام می‌دهند. بنابراین راهنمای عزیزم خواستند از من که امروز بیایم و در مورد این موضوع صحبت کنم.

ال اس دی توسط یک شیمیدان و داروساز سوئیسی که در آمریکا فعالیت میکرده، ساخته شده و ایشان داشتند روی یک پروژه تحقیقاتی - دارویی کار می‌کردند و متوجه می‌شوند که ترکیب بندی رنگ‌ها تغییر می‌کند و هر زمان که از لابراتوارشان بیرون می‌رفتند، دنیا را زیباتر و جذاب‌تر می‌دیدند تا این‌که متوجه می‌شوند اینها تاثیرات ترکیبی به نام ال اس دی است. حالا ببینیم نیروهای بازدارنده و منفی چگونه کار می‌کنند، این دانشمند توصیه می‌کنند به تمام دانشجویان آمریکایی که برای آگاه شدن و درک کردنِ اینکه در اطراف‌شان چه اتفاقی ال اس دی را استفاده کنند و این باعث می‌شود که ال اس دی وارد روان گردان‌ها می‌شود و وارد تخریب صور پنهان وجود انسانی می‌شود و این تخریب خیلی بالا است. بعد از مصرف ال اس دی برداشت‌ها گاهی خوشایند است و گاهی ناخوشایند است و برای من هم گاهی بسیار خوشایند بود و گاهی ناخوشایند که در مورد تجربیات ناخوشایند هرگز صحبت نمی‌کنم و در مورد آن فکر نمی‌کنم.

 
 

من زمانی برای اولین بار تصمیم به مصرف این ماده گرفتم که یک دوست هنرمندی از لندن به ایران آمده بود و به من گفت اگر این ماده را یک بار مصرف کنی، جهان هنری و زندگی تو کلاً تغییر می‌کند. اینجا هم همان حقه‌ای که نفس و نیروهای بازدارنده دارند استفاده شد و تجربه اول تجربه متفاوتی بود و بعد از مدتی آخر هفته‌ها به طبیعت می‌رفتیم و این کار را انجام می‌دادیم. تا اینکه یک جایی دیدم من دیگر آن آدم پویا و پر انرژی و شاد و بشاش نیستم. ال اس دی مرا تبدیل کرد به آدمی که نمی‌تواند از خانه بیرون بیاید، می‌ترسد، صداهایی می‌شنود و تصاویری میبیند و مسائلی که نمی‌خواهم وارد جزئیاتش بشوم. من تبدیل شدم به یک انسان به شدت افسرده، ترسو و منزوی و ال اس دی با یک دروغ بزرگ مرا تبدیل کرد به یک آدمی که همه چیزم را با ال اس دی، ماری جوانا و ماشروم از دست دادم.

 

دوران نامزدی من با این مواد بیشتر از 3 یا 4 ماه اول نشد و بقیه‌اش همه عذاب بود و پریشانی و نگرانی و ناامیدی که همه شما به‌نوعی تجربه‌اش کرده‌اید. لازم است بگویم که همه دوستان من که هم‌دوره‌ای و هم مصرف من بودند امروزه یا سر از هند و نپال در آوردند و گروهی دیگری که در ایران هستند وضعیت خیلی نابسامانی دارند و از آن‌ها تنها کسی که جان سالم بدر برده است من هستم و این را مدیون کنگره و راهنمای عزیزم و تمام خدمتگزاران کنگره هستم. امروز من به واسطه روش دی اس تی و داروی او تی توانستم به تمام آن دوستانم بگویم می‌شود برگشت. امروز از مهدیِ قبل از ماشروم، قبل از ال اس دی و قبل از آمفتامین خیلی بهتر شده‌ام، فعالیت می‌کنم، از زندگی‌ام خیلی لذت میبرم، نسبت به خیلی مسائل آگاه شده‌ام و این پیام را دارم که تنها راه نجات کسانی‌که بیرون هستند فقط یک راه است، وصل شدن به نیروی اصلی‌مان که خانواده است. هیچ راهی غیر از این برای من نبود و کنگره با قدرت اینکار را انجام می‌دهد. کنگره پیوند محبتی را مجدداً شکل داد که آنرا از دست داده بودم و برای به دست آوردن آن محبت به اسید و ماری‌جوانا و مسائل دیگر پناه می‌بردم. باز هم لازم می‌دانم بگویم همه ما برای آموزش و خدمت به این دنیا آمده‌ایم و آرزومندم همیشه در مسیر آموزش و خدمت باشم و در پایان می‌توانم بگویم که نه هیچ کجا آموزشی بهتر از آموزش‌های کنگره و نه خدمتی ارزنده‌تر و والاتر از کنگره وجود دارد. 

 
 
 
عکس و ضبط: مسافر مجتبی لژیون 16
تهیه و تنظیم و پیاده سازی: مسافر علیرضا لژیون 16

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .