English Version
English

حرمت یعنی روابط خود را حفظ کنم

حرمت یعنی روابط خود را حفظ کنم

جلسه هفتم از دوره پنجم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره 60؛ نماینگی میبد به استادی دیده‌بان محترم مسافر علی خدامی نگهبانی مسافر حامد و دبیری مسافر روح‌الله  با دستور جلسه «حرمت کنگره ۶۰» سه شنبه 10 تیر سال 1399  ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
همان‌طور که می‌دانید در کنگره ۶۰ اعضای کنگره ازنظر ابتلا به ویروس کرونا آسیب زیادی ندیدند و آن هم به خاطر مصرف D.SAP بوده است قبلاً آقای مهندس مطالب زیادی در مورد جسم، خواب شب، تغذیه و ... گفتند که می‌توان به سی‌دی‌های ساختمان جسم، تغذیه، کاهش وزن و ... اشاره کرد. اعضای کنگره ۶۰ از نظر ساختمان جسمی به‌مراتب بهتر از افراد عادی جامعه هستند به این صورت که با مصرف غذاهای درست همچنین با خواب منظم، ورزش منظم و استفاده از D.SAP ازنظر فیزیولوژی در وضعیت بسیار خوبی هستند.

 

اما در مورد دستور جلسه حرمت باید بگویم که این نوشتار جزء مهم‌ترین دستور جلسه سالیانه کنگره ۶۰ هست در اهمیت آن همین کافی است که هر جلسه دو بار این نوشتار خوانده می‌شود. ما در کنگره ۶۰ دو سری قوانین داریم یک سری قوانین مربوط به تشکیلات سازمانی و نحوه اداره کنگره ۶۰ هست مثل وظایف راهنما، دبیر، نگهبان و سایر جایگاه‌های خدمتی و سری دوم قوانینی هستند که آن‌قدر مهم هستند که اگر رعایت نشوند بیشتر از آنکه کنگره آسیب ببیند خود شخص آسیب می‌بیند و شاید این آسیب جبران‌پذیر نباشد. یعنی یک سفر اولی یا یک سفر دومی با رعایت نکردن حرمت آسیب ببیند که قابل جبران نباشد. موارد و آیتم‌هایی که در حرمت خوانده می‌شود همه به ما کمک می‌کنند تا درنهایت آرامش و امنیت به کنگره بیاییم اگر یک سفر اولی هستیم با موفقیت سفر خود را تمام کنیم و به درمان برسیم اگر یک سفر دومی هستیم با آرامش سفر خود را طی کنیم اگر یک کمک راهنما هستیم یا یک مرزبان یا هر جایگاه دیگری بتوانیم در کمال آرامش به وظایف و خدمات خود بپردازیم.
اعتیاد خیلی از زندگی‌ها را نابود کرده است اگر یک سفر اولی به خاطر عدم رعایت حرمت کنگره سفرش خراب شد و از کنگره رفت شاید زندگی او از هم بپاشد به همین دلیل است که می‌گویم شاید گاهی مواقع این‌ها جبران‌پذیر نیستند و این موارد بسیار بسیار حیاتی می‌باشند. برای درک بهتر واژه حرمت می‌توانیم به هم‌خانواده‌های آن رجوع کنیم مثل حرم، حرام، حریم، محرم و ... که با تطبیق معانی این‌ها می‌توانیم بهتر معنی واژه حرمت را متوجه شویم. به‌نوعی همین حرمت معنی فاصله را می‌دهد مثل همین فاصله‌گذاری اجتماعی که الآن اینجا برقرار هست. در حرمت کنگره ۶۰ گفته می‌شود که روابط پولی روابط فامیلی و از این دسته روابط را نداشته باشیم یعنی اینکه ما باید فاصله خود را با این روابط حفظ کنیم و به این روابط نزدیک نشویم. پس مسئله حرمت به قدری اهمیت دارد که می‌تواند مسبب وجود یا عدم وجود ما در کنگره باشد.

 

تهیه و تنظیم: وبلاگ نمایندگی میبد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .