English Version
English

احیای دوباره من؛ درمان بیماری کرونا با رویکرد کنگره 60

احیای دوباره من؛ درمان بیماری کرونا با رویکرد کنگره 60

مسافر، معصومه با حدود 5 سال سقوط آزاد وارد کنگره شدند .بیش از 13 سال تخریب با آنتی ایکس‌های تریاک، شیره ، الکل و کرک داشتند . وی با روش درمان DST و داروی درمان OT سفرش را آغاز کرد. ایشان حدود 10 ماه و 13 روز  با راهنمایی سرکار خانم میترا سفر کرده و مدت 1 سال و 11 ماه است به رهایی رسیده‌اند. این مسافر مدتی در چنگال بیماری کووید 19 اسیر بوده است و اکنون با پیروی از روش کنگره سلامتی خود را بازیافته است. با او گفت‌وگویی کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

https://up.c60.ir/repository/11463/15198246-b.jpg

خوشحالم که امروز شما را سلامت می‌بینیم و توانستید بر بیماری کرونا غلبه پیدا کنید.  چگونه متوجه شدید به این بیماری مبتلا شده‌اید و چه علائمی در شما بروز کرد؟ آیا از قبل ابتلا به کرونا بیماری دیگری هم داشتید؟

خیر، بیماری خاصی نداشتم. علائم ابتدایی آن تب شدید و سرفه، استخوان‌درد، تعریق زیاد، سوزش در ناحیه قفسه سینه، بی‌اشتهایی و متوجه نشدن طعم و بوی غذا بود. در ابتدا فکر کردم یک سرماخوردگی ساده است، ولی به‌مرور این علائم بدتر و بدتر شدند.

زمانی که متوجه شدید تست شما مثبت است، اولین اقدامی که کردید چه بود؟

به بیمارستان مراجعه کردم. با توجه به اینکه ۸۸ درصد ریه‌ام سفید شده بود، تیم پزشکی اصرار داشتند که بستری شوم. ولی من با اصرار خودم در منزل قرنطینه شدم. من فقط دو روز از دارو استفاده کردم، انگار راه گلویم بسته شده بود و نمی‌توانستم دارو بخورم. بعدازآن طبق گفته آقای مهندس و خانم مونا به استفاده از D.SAP (سرکه سیب) به شکل بخور و خوراکی شروع کردم .

آیا پیش از ابتلا به کرونا، به‌صورت منظم از D.SAP استفاده می‌کردید؟

استفاده می‌کردم، ولی منظم نبود.

 بعد از مصرف D.SAP چگونه علائم بیماری شما بهبود پیدا کرد؟ چه تأثیراتی در شما بسیار مشهود بود؟

از همان اوایل بیماری خس‌خس سینه داشتم و بعد دیگر صدایم درنمی‌آمد. شروع کردم به مصرف عصاره معجزه‌آسای D.SAP، به این شکل که دو روز اول روی سنگ بخور دادم، روزی سه مرتبه، و از روز سوم نسبت آن را یک‌به‌یک کردم. همچنین هر شش ساعت یک‌بار محلول رقیق D.SAP را می‌خوردم. بعد از سه روز به طرز معجزه‌آسایی توانستم صحبت کنم، صدایم صاف شد و دیگر  طعم و بوی غذا را متوجه می‌شدم.

 کدام روش استفاده از D.SAP را بیشتر اجرایی کردید که علائم کرونا کاهش پیدا کرد؟

بیشتر از بخور استفاده کردم.

تجربه شخصی شما در مورد روش درمان در کنگره 60 چیست؟ به نظر شما این متد چه تفاوتی با سایر روش‌ها دارد؟

پیش از آمدن به کنگره برای حل مشکل اعتیادم به مراکز زیادی مراجعه کرده بودم، که جز بدتر شدن و تخریب بیشتر نتیجه دیگری برایم نداشت، تنها روش کنگره ۶۰ بود که مرا به درمان رساند. من ۳۵ سال مصرف سیگار داشتم، حتی به فکرم خطور نمی‌کرد که روزی بتوانم بدون نیکوتین زندگی کنم. اما در کنگره سفر کردم و به درمان و رهایی رسیدم. روش درمان کنگره 60 بهترین، کامل‌ترین، مؤثرترین و به‌روزترین متد است و جناب مهندس به‌خوبی با فیزیولوژی و روان انسان‌ها آشنا هستند.

کلام آخرتان برای مخاطبینی که از این مصاحبه استفاده خواهند کرد چیست؟

کسانی که در این سیستم حضور دارند، باید بدانند که بهترین نعمت خداوند نصیبشان شده است. پس شکرگزار خداوند و قدردان این سیستم باشند و برای داشتن زندگی بهتر از این آموزش‌های ناب الهی استفاده کنند و آن‌ها را کاربردی نمایند. باید در قبال آموزش‌هایی که می‌گیریم، جدی، قوی و محکم قدم برداریم و سعی کنیم پیش از اینکه دچار مشکل یا گرفتاری شویم، این آموزش‌ها را به کار ببندیم. من هرگز فراموش نمی‌کنم که دوباره احیا شدم. در ابتدای این بیماری آنقدر حالم بد بود که وصیت خود را نوشتم و می دانم که نفس کشیدن و آرامش امروزم را مدیون کنگره ۶۰ هستم. از ایجنت محترم ،خانم مونای عزیز بسیار سپاسگزارم که در تمام این مدت با کلام و راهنمایی هایشان کمک بسیار زیادی به من کردند.از راهنمای عزیزم خانم میترا تشکر می کنم که به من آرامش می دادند تا از این مرحله عبور کنم.

با تشکر از حضور شما در این گفت‌وگو و با آرزوی سلامتی کامل برای شما.

 

مصاحبه :همسفر فاطمه

ویرایش: مسافر مهرانا

بازبینی: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .