تاریخ
چهار شنبه 14 خرداد 1399

احیای دوباره من؛ درمان بیماری کرونا با رویکرد کنگره 60

موضوع : گفت و گو
گفت و گویی ترتیب دادیم با مسافر معصومه، که بعد از ابتلا به بیماری کووید19 (کرونا) به درمان رسید. ایشان در این مصاحبه ذکر کرد: با توجه به اینکه ۸۸ درصد ریه‌ام سفید شده بود، تیم پزشکی اصرار داشتند که بستری شوم، به گفته آقای مهندس استفاده از D.SAP (سرکه سیب) را شروع کردم. من هرگز فراموش نمی‌کنم که دوباره احیا شدم و این مدیون کنگره ۶۰ هستم.
احیای دوباره من؛ درمان بیماری کرونا با رویکرد کنگره 60

مسافر، معصومه با حدود 5 سال سقوط آزاد وارد کنگره شدند .بیش از 13 سال تخریب با آنتی ایکس‌های تریاک، شیره ، الکل و کرک داشتند . وی با روش درمان DST و داروی درمان OT سفرش را آغاز کرد. ایشان حدود 10 ماه و 13 روز  با راهنمایی سرکار خانم میترا سفر کرده و مدت 1 سال و 11 ماه است به رهایی رسیده‌اند. این مسافر مدتی در چنگال بیماری کووید 19 اسیر بوده است و اکنون با پیروی از روش کنگره سلامتی خود را بازیافته است. با او گفت‌وگویی کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

https://up.c60.ir/repository/11463/15198246-b.jpg

خوشحالم که امروز شما را سلامت می‌بینیم و توانستید بر بیماری کرونا غلبه پیدا کنید.  چگونه متوجه شدید به این بیماری مبتلا شده‌اید و چه علائمی در شما بروز کرد؟ آیا از قبل ابتلا به کرونا بیماری دیگری هم داشتید؟

خیر، بیماری خاصی نداشتم. علائم ابتدایی آن تب شدید و سرفه، استخوان‌درد، تعریق زیاد، سوزش در ناحیه قفسه سینه، بی‌اشتهایی و متوجه نشدن طعم و بوی غذا بود. در ابتدا فکر کردم یک سرماخوردگی ساده است، ولی به‌مرور این علائم بدتر و بدتر شدند.

زمانی که متوجه شدید تست شما مثبت است، اولین اقدامی که کردید چه بود؟

به بیمارستان مراجعه کردم. با توجه به اینکه ۸۸ درصد ریه‌ام سفید شده بود، تیم پزشکی اصرار داشتند که بستری شوم. ولی من با اصرار خودم در منزل قرنطینه شدم. من فقط دو روز از دارو استفاده کردم، انگار راه گلویم بسته شده بود و نمی‌توانستم دارو بخورم. بعدازآن طبق گفته آقای مهندس و خانم مونا به استفاده از D.SAP (سرکه سیب) به شکل بخور و خوراکی شروع کردم .

آیا پیش از ابتلا به کرونا، به‌صورت منظم از D.SAP استفاده می‌کردید؟

استفاده می‌کردم، ولی منظم نبود.

 بعد از مصرف D.SAP چگونه علائم بیماری شما بهبود پیدا کرد؟ چه تأثیراتی در شما بسیار مشهود بود؟

از همان اوایل بیماری خس‌خس سینه داشتم و بعد دیگر صدایم درنمی‌آمد. شروع کردم به مصرف عصاره معجزه‌آسای D.SAP، به این شکل که دو روز اول روی سنگ بخور دادم، روزی سه مرتبه، و از روز سوم نسبت آن را یک‌به‌یک کردم. همچنین هر شش ساعت یک‌بار محلول رقیق D.SAP را می‌خوردم. بعد از سه روز به طرز معجزه‌آسایی توانستم صحبت کنم، صدایم صاف شد و دیگر  طعم و بوی غذا را متوجه می‌شدم.

 کدام روش استفاده از D.SAP را بیشتر اجرایی کردید که علائم کرونا کاهش پیدا کرد؟

بیشتر از بخور استفاده کردم.

تجربه شخصی شما در مورد روش درمان در کنگره 60 چیست؟ به نظر شما این متد چه تفاوتی با سایر روش‌ها دارد؟

پیش از آمدن به کنگره برای حل مشکل اعتیادم به مراکز زیادی مراجعه کرده بودم، که جز بدتر شدن و تخریب بیشتر نتیجه دیگری برایم نداشت، تنها روش کنگره ۶۰ بود که مرا به درمان رساند. من ۳۵ سال مصرف سیگار داشتم، حتی به فکرم خطور نمی‌کرد که روزی بتوانم بدون نیکوتین زندگی کنم. اما در کنگره سفر کردم و به درمان و رهایی رسیدم. روش درمان کنگره 60 بهترین، کامل‌ترین، مؤثرترین و به‌روزترین متد است و جناب مهندس به‌خوبی با فیزیولوژی و روان انسان‌ها آشنا هستند.

کلام آخرتان برای مخاطبینی که از این مصاحبه استفاده خواهند کرد چیست؟

کسانی که در این سیستم حضور دارند، باید بدانند که بهترین نعمت خداوند نصیبشان شده است. پس شکرگزار خداوند و قدردان این سیستم باشند و برای داشتن زندگی بهتر از این آموزش‌های ناب الهی استفاده کنند و آن‌ها را کاربردی نمایند. باید در قبال آموزش‌هایی که می‌گیریم، جدی، قوی و محکم قدم برداریم و سعی کنیم پیش از اینکه دچار مشکل یا گرفتاری شویم، این آموزش‌ها را به کار ببندیم. من هرگز فراموش نمی‌کنم که دوباره احیا شدم. در ابتدای این بیماری آنقدر حالم بد بود که وصیت خود را نوشتم و می دانم که نفس کشیدن و آرامش امروزم را مدیون کنگره ۶۰ هستم. از ایجنت محترم ،خانم مونای عزیز بسیار سپاسگزارم که در تمام این مدت با کلام و راهنمایی هایشان کمک بسیار زیادی به من کردند.از راهنمای عزیزم خانم میترا تشکر می کنم که به من آرامش می دادند تا از این مرحله عبور کنم.

با تشکر از حضور شما در این گفت‌وگو و با آرزوی سلامتی کامل برای شما.

 

مصاحبه :همسفر فاطمه

ویرایش: مسافر مهرانا

بازبینی: مسافر خاطره

تعداد بازدید از این مطلب : 1856
ادامه مطالب در آرشیو گفت و گو
دیدگاه شما
نام :  
ایمیل :  
دیدگاه :  
 
دیدگاه ها
44 نظر  
  • مسافر پوریا دانیال اهواز
زمان ارسال
1399/03/24 12:54:2
خداقوت مصاحبه خوبی بود ... آرزوی سلامتی برای تمام اعضا
  • همسفرفاطمه شعبه حسنانی
زمان ارسال
1399/03/23 16:51:12
خداروشکر مصاحبه عالیبود واقعا وجود کنگره دراین زمان نعمتی است و ما اعضای این مکان مقدس برگزیدگان بودیم انشالله خداوند سلامتی و طول عمرباعزت به جناب آقای مهندس وخانواده محترمشان عطاکند
  • زهرا کمک راهنما
زمان ارسال
1399/03/23 10:34:49
خدا قوت به مهندس نازنینم.هرثانیه وهرلحظه از زندگانی رامدیون کنگره هستم.الهی شکرخانم معصومه که سلامت هستید.
  • همسفر سمیرا از شعبه چالوس
زمان ارسال
1399/03/23 10:1:56
مصاحبه ای بسیار عالی و آموزنده من به کنگره ۶۰افتخار میکنم و خداوند را برای این اتفاقات خوب شاکرم .کنگره تمام زندگی من است
  • مسافر صادق
زمان ارسال
1399/03/22 23:38:38
بسیار زیبا و آموزنده بود،شکر میکنم که در این انجمن هستم و کسی در راس این بنیان و تشکیلات حضور دارند که مانند پدری دلسوز به فکر تک تک تمام اعضای کنگره هستند،از راه دور با تعظیم دستان این بزرگوار را میبوسم و امیدوارم سایه ایشان همیشگی و عمر پر برکتشان طولانی باشد.
  • مصطفی ازنمایندگی پرستار
زمان ارسال
1399/03/22 8:51:14
خداقوت وخسته نباشی مصاحبه خوبی بود وتاثرات Despرابیشتر متوجه شدیم حتما استفاده نمایم متشگرم آقا ی مهندسی دژاکام بزرگ سپاس فراوان
  • فاطمه صدیقی عطار نیشابوری
زمان ارسال
1399/03/21 23:1:27
سلام و خدا قوت خدمت جناب مهندس پدر کنگره ای ما و واقعا برای منه همسفر باوری در ناباوری هست اینا همه معجزه است خدارو شکر که سلامتیون رو بدست آوردین خانم معصومه عزیز
  • همسفر خندان
زمان ارسال
1399/03/21 16:26:9
خانم‌معصومه عزیز، بسیار خوشحالم که به سلامت این بیماری رو‌پشن سر گذاشتین، سپاس خداوند را، سپاس اساتید محترم را و سپاس جناب مهندس را، آرزو‌می کنم قدردان نعمت کنگره ۶۰ باشم.🙏🏻🌺
  • حسن طاوسی
زمان ارسال
1399/03/21 13:12:5
برای انجام این عمل عظیم شکر شکر شکر
  • همسفر هاجرنیمایوشیج بهشهر
زمان ارسال
1399/03/20 19:29:40
سلام مصاحبه خوبی بود انشالله همیشه تندرست و سلامت باشید تشکر و سپاس خدمت بنیان کنگره و بابت این عمل عظیم شکر شکر
  • همسفر میترا دانیال اخواز
زمان ارسال
1399/03/20 17:51:25
سلام و خدا قوت به خانم معصومه عزیز منم خیلی خوشحالم که سلامت هستید، تشکر آزآقای مهندس با بت همه چیز،
  • همسفر سهیلا
زمان ارسال
1399/03/20 11:4:50
سلام خانم معصومه ی عزیز،خدا رو هزاران بار شکر که با استمداد از علم کنگره ی ۶۰ هم در درمان اعتیاد و هم در درمان بیماری کرونا پیروز بودید و توانستید خودتان و سلامتی تان را دوباره پیدا کنید.درود بر بنیان کنگره...
  • محمد علی
زمان ارسال
1399/03/20 8:3:9
سلام و خدا قوت به اعضای کنگره 60 برای همه خواستم سلامتی و تندرستی هست پایدار باشید
  • همسفر فریده
زمان ارسال
1399/03/19 23:11:29
خدا را شکر بابت سلامتی و بهبود شما؛ خدا را شکر بابت کنگره ۶۰ و اکسیر dsap؛ خدا را شکر بابت وجود خانواده ی دژاکام
  • همسفر خاطره (مشهد)
زمان ارسال
1399/03/19 9:21:0
با سلام . خانم معصومه خدا را شکر که سلامتتان را دوباره بدست آوردید. خدای مهربان را شاکرم که مرا با خانواده بزرگ گنکره آشنا کرد و روز به روز دری از امید به رویم باز میکند.
  • خسرو محمدی
زمان ارسال
1399/03/18 22:23:37
با تشکر از مطالب اموزنده وارزشمند شما
  • مسافر
زمان ارسال
1399/03/18 22:9:21
خدا را شكر كه كنگره را داريم.
  • مسافر مجید از نمایندگی ارتش
زمان ارسال
1399/03/18 13:58:3
از مهندس عزیز بسیار تشکر و سپاسگزارم بابت تمام زحماتی که میدانم و نمیدانم. و من هم به شربت dsap. و درمان و پیشگیری ان ایمان کامل دارم.
  • همسفر محبوبه
زمان ارسال
1399/03/18 9:42:46
خدارو شکر
  • همسفرزهره ازاصفهان سلمان فارسی
زمان ارسال
1399/03/17 15:21:23
با سلام خدمت خانم معصومه و خدمتگزاران سایت بسیار خوشحالم که سلامتی خودرابااین روش به دست آوردید .
  • همسفر فاطمه
زمان ارسال
1399/03/17 9:55:3
با سلام و خداقوت خدمت جناب مهندس خیلی خوش حال شدم که خانم معصومه عزیز دوباره سلامتی کامل خودشونو به دست آوردن. خیلی خوش حال و خوشبختم که با کنگره و روش درمان اعتیاد آشنا شدم و همچنین مسافرم درمان شد . و خودم هم حال خوش رو تجربه کردم خدایا شکرت بابت همه چیز
  • مسافر میلادخداکرمی نمایندگی ابن سینا
زمان ارسال
1399/03/17 8:37:14
درود بر بنیان کنگره 60 و تمامی اساتیدی که عمر خود را وقف یافتن مجهولات می کنند.
  • مهرداد. دانیال اهواز
زمان ارسال
1399/03/16 19:17:3
خدا رو شکر که توی سیستمی در حال آموزش هستیم که معجزه به یک کار روتین تبدیل شده
  • مسافرابراهیم ر لژیون یکم شعبه امین قم
زمان ارسال
1399/03/16 17:18:49
درود بر بنیان کنگره شصت به امید بهبودی همه بیماران خصوصا آنهایی که از بیماری اعتیاد در رنج وعذاب هستند
  • مسافر علی ل۳تخت جمشید شیراز
زمان ارسال
1399/03/16 17:8:3
خداقوت
  • میترا
زمان ارسال
1399/03/16 12:6:26
شکر شکر شکر
  • همسفرمحبوبه لژیون دهم
زمان ارسال
1399/03/16 11:55:42
تشکر می‌کنم ازخدمت گذاران درسایت خست نباشید وخداقوت انشاالله موفق باشیدو پیروز🌹🌹💐
  • همسفرمحبوبه لژیون دهم
زمان ارسال
1399/03/16 11:50:4
سلام خدمت خانم معصومه خیلی خوشحال شدم که سلامتی تون روبه دست آوردید باخواسته خداوندولطف آقای مهندس شکر شکرمیکنیم که خداونداین راه روپیش روی ماقرارداد که راه کنگره۶۰ روبرای مابازکردخیلی خیلی ازآقای مهندس وخانواده ی محترمشان ممنون ومچکریم انشاالله که سالیان سال سای پرمهرشون بالای سرهمه ی مصرف کنندهاباشه🤲🤲🤲
  • زیبارهجوی خانم فائزه (آکادمی)
زمان ارسال
1399/03/16 6:32:4
سلام وخداقوت خدمت تمامی مسئولین ودلسوزان محترم کنگره 60 خدمت خانم معصومه عزیز، خداروشکر که مجددا به لطف خدا وتدابیرکنگره دوباره به سلامتی رسیدید. وخوشحالم که عضوی از این سیستم هستم. وامیدوارم بتونم روزی خدمتگزار باشم🌹🌹🌹
  • محمدفتحی لژیون ۵ .دانیال اهواز
زمان ارسال
1399/03/15 16:47:36
درود به شما که با صلابت و اقتدار موانع را یکی پس از دیگری برطرف نمودید،در پناه حق.پایدار و پاینده باد شما و کنگره ۶۰
  • محسن دانیال اهواز
زمان ارسال
1399/03/15 16:19:13
خداراشکر که مسافر معصومه خانم که مجددآ بواسطه بودن در کنگره وایمان به راه او سلامتی خود را مجدد بدست اوردن وتشکر از جناب مهندس ودیگر خدمت گذاران کنگره
  • همسفر پروانه(دهخدا)
زمان ارسال
1399/03/15 14:32:55
خدا قوت سپاسگزاریم از بنیان کنگره که در هر حال و شرایطی حواسش به فرزندان کنگره ۶۰ هست و قلبش برای رهایی و سلامتی آنها می تپد درود بر تو ای بزرگ مرد
  • کورت
زمان ارسال
1399/03/15 13:58:49
خداقوت به عزیزانی که در تهیه این مصاحبه زحمت کشیدن ، و سپاس از اقای مهندس بخاطره DSAP
  • سعید محسن
زمان ارسال
1399/03/15 13:25:31
با سلام. خدا قوت به آقای مهندس و روش درمانی کنگره 60 که همیشه نجات دهنده اعضای کنگره 60 هست. این از الطاف و محبت خداوند است. شکر شکر شکر...
  • مسافر آرش دانیال اهواز
زمان ارسال
1399/03/15 12:54:15
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام عزیزان.اول خدا رو شکر برای حضور در کنگره ۶۰ و دوم برای بهبودی شما
  • معصومه همسفر امیر(قیدار)
زمان ارسال
1399/03/15 12:42:58
باعرض سلام و خداقوت،نمی دونم کنگره،جواب کدوم کار خوبم بود.فقط می تونم بگم خدایا شکرت که بهم اجازه دادی تا شاگرد جناب مهندس باشم و بتونم خدمت کنم.خانم معصومه خیلی برای احیای دوباره اتون خوشحالم امیدوارم خداوند سالیان سال بهتون عمر باعزت بده و توی کنگره خدمتگزار باشید.
  • کتایون
زمان ارسال
1399/03/15 12:10:54
علمی که تجربه شود ، سندی بدون نقص است _ خداوندا شکر شکر شکر
  • همسفر فاطمه ،خانم های مسافر
زمان ارسال