English Version
English

با D.SAP کرونا را شکست دادم

با D.SAP کرونا را شکست دادم

مسافر زری با آنتی ایکس مصرفی تریاک و شیره وارد کنگره شده است. وی با روش درمان؛ DST و داروی درمان OT سفرش را آغاز کرد، اکنون روی پله cc 2 /1 است. وی در حال حاضر با راهنمایی سرکار خانم معصومه سفر می‌کند. این مسافر مدتی در چنگال کرونا اسیر بوده و با پیروی از روش کنگره سلامتی خود را باز یافته است. با او گفت‌وگویی کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

 

شما چندی پیش مبتلا به بیماری کرونا شدید، خوشحالیم که سلامتی خود را بازیافته‌اید و امروز در کنار ما هستید. این بیماری در شما با چه علائمی بروز کرد؟

سلام دوستان زری هستم یک مسافر. عرض ادب دارم خدمت تمامی عزیزان زحمت‌کش کنگره ۶۰، خصوصاً جناب مهندس دژاکام، ایجنت محترم خانم‌های مسافر سرکار خانم مونا و کمک راهنمایان بزرگوار. بیماری من با علائمی شبیه به تب و لرز آغاز شد، همراه با گلو درد شدید، دردهایی در شکم و روده‌ها و کلیه‌ها که قابل‌مقایسه با هیچ‌کدام از دردهایی که تابه‌حال تجربه کرده بودم نبودند!

 

آیا پیش از ابتلا به کرونا، سابقه بیماری دیگری داشتید؟

من سال‌هاست که به بیماری آرتریت روماتوئید مبتلا هستم که یک نوع بیماری تورم مفصلی است. پیش از آغاز سفرم یک دوره دوساله کورتون مصرف کردم، ولی از زمانی که وارد کنگره شدم، به توصیه جناب مهندس دژاکام تمام داروهایم را قطع کردم و با متد کنگره ۶۰ پیش رفتم. خدا را شکر، با توجه به اینکه دیگر کورتون استفاده نمی‌کنم، خیلی بهتر هستم و دردهایم قابل‌تحمل‌تر شده است.

من حدود ۶ ماه قبل، آنفولانزای بسیار سختی گرفتم و طی آن مدت سه بار در بیمارستان بستری شدم. این بیماری سیستم ایمنی بدن مرا به‌شدت تخریب کرد و تعادل جسمم را به هم ریخت، به‌طوری‌که در این مدت، دچار بیماری‌های دیگری مانند زرد زخم در ناحیه انگشتان، تب‌خال دستگاه تناسلی و دیابت نوع ۲ شدم. فکر می‌کنم به دلیل همین ضعف در سیستم ایمنی بدنم بود که با ورود کرونا به کشور، من هم درگیر شدم.

https://up.c60.ir/repository/11463/15198246-b.jpg

-پس ‌از اینکه متوجه شدید تست کرونای شما مثبت است، اولین اقدامی که انجام دادید چه بود؟

با پایگاه سلامت تماس گرفتم و علائم بیماری‌ام را گفتم. آن‌ها تشخیص دادند که من مبتلابه کرونا شده‌ام و توصیه کردند تا جایی که ممکن است و نیاز به بستری پیدا نکرده‌ام، به بیمارستان مراجعه نکنم. چراکه ممکن است تشخیص اشتباه باشد و با رفتن به بیمارستان مبتلا بشوم.

طبق دستور آن‌ها قرنطینه خانگی شدم و به مدت دو هفته در اتاقم بستری بودم. فقط برای دریافت غذا و استفاده از سرویس بهداشتی با استفاده از ماسک و دستکش و رعایت نکات ایمنی از اتاق خارج می‌شدم. طی دو هفته اول، با کمک داروهای مسکن که برایم تجویز شده بود دردهایم را تسکین می‌دادم. بعد از آن به توصیه جناب مهندس مسکن‌ها را قطع و شروع به استفاده از DSAP کردم. از آن زمان آرام ‌آرام روند بهبودی را احساس کردم.

 

آیا پیش از ابتلا به این بیماری مرتب از D.SAP استفاده می‌کردید؟

خیر، من به خاطر مشکلات گوارشی و سوزش معده، زیاد از D.SAP استفاده نمی‌کردم و به آن اعتقادی نداشتم؛ زیرا احساس می‌کردم با خوردن D.SAP مشکلات گوارشی‌ام بیشتر می‌شود. پزشک معالجم نیز گفته بود به خاطر مشکل معده‌ام نباید از سرکه سیب استفاده کنم. البته ایشان نمی‌دانستند که سرکه سیب با D.SAP تفاوت زیادی دارد.

 

مصرف D.SAP چه تأثیری در روند درمان و کاهش علائم بیماری شما داشت؟ و کدام روش استفاده از D.SAP را بیشتر به کار بردید؟

من در دوره این بیماری متوجه شدم که D.SAP چقدر می‌تواند بر سلامت جسمم تأثیرگذار باشد. متوجه تفاوت D.SAP با سرکه سیب شدم و واقعاً با استفاده از آن نتیجه خوبی گرفتم D.SAP روند بیماری مرا متوقف کرد و به لطف خدا باعث بهبودی‌ام شد.

طبق توصیه جناب مهندس، خانم مونا و راهنمای بزرگوارم، D.SAP را هم به‌صورت خوراکی و هم با روش بخور استفاده کردم، اما بخور آن به‌شدت تأثیرگذار بود. من یقین دارم استفاده از D.SAP و بخور آن بود که مرا از این بیماری نجات داد. اگر D.SAP نبود، قطعاً کارم به بستری شدن در بیمارستان و عفونت ریه می‌رسید. دقیقاً بعد از دو الی سه شب استفاده از D.SAP تغییرات و روند بهبودی را در خودم احساس می‌کردم.

 

و حرف آخر؟

با توجه به تجربه‌ای که پشت سر گذاشتم، بدون شک تنها علت درمانم را استفاده از D.SAP می‌دانم، به‌خصوص بخور D.SAP. این کار بعد از دو شب آن‌چنان تأثیری در من گذاشت که خانواده‌ام را نیز مجبور می‌کردم قبل از خواب از بخور استفاده کنند؛ زیرا خیلی نگران بودم که آن‌ها را مبتلا نکنم. به هر کسی می‌رسیدم، استفاده از D.SAP را توصیه کردم.

متأسفانه به خاطر شیوع بیماری کرونا برای تهیه D.SAP کمی محدودیت به وجود آمده و من فقط برای اعضاء نزدیک خانواده‌ام می‌توانم آن را تهیه کنم. طبق توصیه جناب مهندس، به دیگر اعضای خانواده‌ام گفتم سرکه سیب تهیه کنند و بخور بدهند.

مدتی پیش مستندی از ابن‌سینا دیدم که در خصوص شیوع بیماری وبا بود. وقتی متوجه شدم تدابیر و فرمایشات آقای مهندس دژاکام مطابق با همان توصیه‌هایی است که ابن‌سینا چند قرن پیش در خصوص بیماری وبا گفته بودند، ایمانم دو چندان شد. البته آن زمان D.SAP وجود نداشت و از سرکه سیب به‌عنوان یک ضدعفونی‌کننده قوی استفاده می‌شد و خوردن آن، بخور دادن، شست‌وشوی دست‌ها و حتی شست و شوی لباس‌ها و استحمام با سرکه سیب توصیه شده بود.

امیدوارم هیچ یک از اعضای کنگره و هیچ انسانی به بیماری‌های مهلک و سخت دچار شوند. برای همه شما آرزوی سلامتی دارم، خصوصاً برای جناب مهندس دژاکام، انشالله سایه‌شان مستدام و عمرشان طولانی باشد که باعث قوت قلب اعضای کنگره ۶۰ هستند.

 

 

گفت‌وگو: همسفر سولماز

تایپ: مسافر مهرانا

ویرایش: مسافر خاطره

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .