English Version
English

نقش مکمل برای رسیدن به تکامل

نقش مکمل برای رسیدن به تکامل
برداشتی از سی دی مکمل:

در رابطه با سی دی مکمل باید عرض کنم که طبق فرموده جناب آقای مهندس، هستی صور مختلفی دارد، به یک صورت و ثابت نیست و متغیر می‌باشد، دائماً نیز در حال تغییر است و به اشکال مختلف وجود دارد. انسان‌ها و تمام موجودات زنده نیز از این قانون تبعیت می‌کنند و دائماً در حال تغییر، تبدیل و ترخیص هستند. حال این تغییرات می‌توانند مثبت باشند و هم می‌توانند منفی باشند اما نمی‌تواند ثابت باشند، که در این رابطه مثالی را داریم، اگر آب به‌صورت راکد و در حال سکون باشد به گنداب تبدیل می‌شود اما آبی که در جریان و حرکت است  می‌تواند زندگی بسازد.

ما انسان‌ها برای اینکه بخواهیم صفت‌های گذشته خود را به صفت‌های خوب تغییر دهیم، نیاز به ایجاد تغییرات داریم که در صورت ایجاد تغییرات می‌توانیم تبدیلات را شکل دهیم و درنهایت ترخیص شویم؛ به عبارتی صفات زشت خود را به صفات خوب تغییر دهیم که ما نمونه‌های زیادی از این تغییرات و تبدیلات را در کنگره مشاهده کرده‌ایم و می‌توانیم به‌عنوان الگو از این نمونه‌ها استفاده کنیم.

این تغییرات می‌تواند در اخلاق رفتار و کردار ما شکل گیرد، این تغییرات می تواند حتی در فیزیولوژی به‌صورت ذره‌ذره اتفاق بیفتد، در هستی تمام موجودات به دنبال تکامل هستند و برای رسیدن به تکامل نیاز به مکمل داریم، به‌عنوان‌مثال یک سکه دو رو دارد و هرکدام ما یک روی سکه هستیم که برای رسیدن به تکامل نیازمند این هستیم که مکمل خود را پیدا کنیم. این موضوع نه‌تنها در این دنیا بلکه در بُعدها و جهان‌های دیگر نیز ما نیازمند مکمل و به تکامل رسیدن هستیم که این در صور پنهان و آشکار اتفاق می‌افتد. امیدوارم همه ما بتوانیم مکمل خود برای رسیدن به تکامل را پیدا کنیم. 

 

نویسنده: مسافر بهزاد (رهجوی کمک راهنما علی کریمی)

نگارنده و تنظیم: مسافر رضا جدیدی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .