English Version
English

مرزبانی یعنی عشق و محبت

مرزبانی یعنی عشق و محبت

 

به مناسبت قرار گرفتن در هفته ایجنت،اسیستانت و مرزبان، گفت و گوی صمیمانه ای داشتیم با مرزبانان نمایندگی رودکی که توجه شما عزیزان را به این گفت و گو جلب می کنیم.

لطفاً خودتان را به‌رسم کنگره معرفی نمایید؟

سلام دوستان سمیرا هستم همسفر محمد، آخرین آنتی ایکس مصرفی مسافرم شیشه، روش درمان D.S.T، داروی درمان شربتOT، به مدت ده ماه و بیست روز سفر کردیم با کمک راهنمایی آقا رامین و سرکار خانم اکرم، در حال حاضر هم دو سال است که آزاد و رها هستیم.

 

خانم سمیرا به نظر شما یک خدمتگزار اولین چیزی که باید مدنظر داشته باشد چیست؟

در ابتدا عشق و سپس انجام عمل سالم. همه‌ی ما می‌دانیم، اگر عشق در هر کاری نباشد، زود از آن کار خسته می‌شویم و درنهایت کاری که انجام می‌دهیم، نتایج خوبی نخواهد داشت؛ اما اگر کاری که به ما واگذار می‌شود با عشق و علاقه باشد، قطعاً نتایج خوبی خواهد داشت و تمام سعی بر این خواهد بود که آن کار را به نحو احسن انجام بدهیم.

 

چه عاملی باعث شد که در کنگره بمانید و به آموزش دیدن ادامه بدهید؟

چون حضور در کنگره و استفاده از آموزش‌های آن باعث شد، من و مسافرم به تعادل و آرامش برسیم و دوباره زندگی‌مان را از نو بسازیم.

 

خدمت در جایگاه مرزبانی چه تأثیری در زندگی شما داشت؟

خدمت مرزبانی در زندگی من خیلی تأثیر مثبت گذاشت؛ اول اینکه توانستم در کنگره ماندگار شوم و حضورم پررنگ‌تر باشد، دوم اینکه با مشکلات زیادی که داشتم، توانستم با آن‌ها روبرو شوم و با صبر و تفکر یکی‌یکی آن‌ها را حل کنم و آرامش را در زندگی خود احساس کنم.

 

کلیدی‌ترین آموزشی که به‌عنوان تجربه از مرزبانی گرفتید، چیست؟

اینکه چگونه با مشکلات برخورد کنم و آن‌ها را برطرف کنم و دیگری اینکه اعتمادبه‌نفسم بالا رفت.

 

نظر شما در رابطه با این جمله که جایگاه خدمتی افراد را انتخاب می‌کند نه افراد جایگاه خدمتی را چیست؟

مطمئناً جایگاه خدمتی افراد را انتخاب می‌کند؛ چون برای قرار گرفتن فردی در جایگاه خدمتی یکسری افراد کاندید می‌شوند؛ اما از میان آن‌ها یک یا دو نفر انتخاب می‌شود، پس این جایگاه خدمتی است که تعیین می‌کند، چه کسی در این جایگاه قرار بگیرد. اگر خواست، تقدیر و فرمان نبود، هرگز یک نفر در این جایگاه‌های خدمتی قرار نمی‌گرفت، حتماً باید اذن خدمت صادر شود و ظرفیت خدمت در فرد باشد.

 

خانم سمیرا با توجه به اینکه شما جزو قبول‌شدگان کمک راهنمایی هستید، خدمت در این جایگاه چه تأثیری در ادامه حرکت شما خواهد گذاشت؟

قطعاً آن حسی که کنگره به من داده است را دوست دارم و سعی می‌کنم، همان حس را به دیگران انتقال بدهم و آموزش‌هایی که دریافت کردم را در اختیار کسانی که تازه به کنگره وصل می‌شوند، بدهم و آن‌ها را درراهی که قدم گذاشته‌اند، یاری دهم، دقیقاً همانند راهنمای خودم که در تمام‌مسیر همراهم بود.

 

کلام آخر:

در آخر هم امیدوارم در جایگاه مرزبانی به‌درستی عمل کرده باشم و همه‌ی همسفران عزیز از من و عملکردم راضی بوده باشند. من عشق و محبت را در این جایگاه کسب کردم. درنهایت از راهنمای گران‌قدرم، خانم اکرم عزیز بسیار سپاسگزارم و همچنین از اسیستانت محترم، خانم سمن عزیز ممنونم که در این جایگاه به من کمک کردند و از ایشان آموزش گرفتم، همچنین در کنار همکارم خانم سمیرا بسیار دوره مرزبانی خوبی داشتم، برای تمام این عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

 

لطفاً به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید

سلام دوستان سمیرا هستم، همسفر آخرین آنتی ایکس مصرفی مسافرم تریاک، روش درمان D.S.T، داروی درمان، شربت OT، به مدت یک سال سفر کردیم، به کمک راهنمایی آقای سراج و سرکار خانم ژیلا، در حال حاضر مدت دو سال و شش ماه است که آزاد و رها هستیم.

 

مهم‌ترین درسی که از این جایگاه گرفتید چیست؟

مهم‌ترین درسی که گرفتم این است که همه‌چیز باید از روی عشق و محبت باشد، باید ازخودگذشتگی کنی تا بتوانی، یک خدمتی را به‌درستی انجام بدهی.

 

آیا خدمت کردن دارای چارچوب است یا ما مختاریم خدمت را به هر طریقی انجام بدهیم؟

خدمت کردن دارای چارچوب خاصی است و این‌طور نیست که ما به‌دلخواه خودمان وارد خدمت شویم و هر کاری که دوست داشته باشیم، انجام بدهیم. خدمت باید بر اساس عمل سالم باشد و عدالت در آن دیده شود و طبق قوانینی که از طریق اسیستانت به ما انتقال داده می‌شود، آن قوانین کاملاً اجرا شود.

 

خانم سمیرا خدمت سالم از دیدگاه شما چیست؟

خدمت سالم یعنی جایگاهی که در آن قرار گرفتی باعث نشود، قبله‌ی خودت را گم کنی. اینکه عمل سالم انجام بدهی و منافع شخصی نداشته باشی و با عمل درست بتوانی، به‌خوبی عمل کنی.

 

نظر شما در رابطه با این جمله که جایگاه خدمتی افراد را انتخاب می‌کند نه افراد جایگاه خدمتی را چیست؟

جایگاه خدمتی با توجه به خواسته‌ای که افراد دارند، آن‌ها را انتخاب می‌کند. این‌طور نیست که من وارد کنگره شدم یا وارد سفر دوم شدم، بلافاصله وارد جایگاه خدمتی شوم، باید ظرفیت خدمت در من به وجود بیاید تا جایی که من در خودم آن جایگاه را می‌بینم.

 

در جایگاه مرزبانی محبت باید چه شکلی باشد و مرزبان چگونه باید با اعضاء برخورد داشته باشد؟

به نظر من در مرزبانی باید محبت همانند آب جاری باشد. هر مشکلی که داری، باید پشت در کنگره بگذاری و وارد کنگره شوی. مرزبانی یعنی عشق و محبت، باید آن‌قدر عشق و محبت داشته باشی تا یک تازه‌وارد که وارد کنگره می‌شود با دیدن مرزبان یقین پیدا کند که به حال خوش مرزبان می‌رسد. مرزبان باید همه همسفران را با یک نگاه ببیند و هیچ فرقی بین اعضا نگذارد و تمام سعی مرزبان خوب اداره شدن نمایندگی باشد.

 

کلام آخر

در آخر خدا را هزاران بار شکر می‌کنم که این جایگاه خدمتی را تجربه کردم و از راهنمای خوبم خانم ژیلا سپاسگزارم، از خانم سمن عزیز اسیستانت محترم شعبه ممنونم، چون از ایشان در اینجا خیلی آموزش گرفتم، همچنین از خانم سمیرا ممنونم، در کنار ایشان دوره‌ی مرزبانی خوبی داشتم. امیدوارم توانسته باشم، خدمتگزار خوبی برای کنگره باشم.

 

با تشکر از شما عزیزان که وقت خود را در اختیار ما قرارداده و در این گفت و گو شرکت کردید.

گزارشگر: همسفر طاهره
عکس از همسفر عاطفه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .