English Version
English

مراسم پیمان مرزبانی؛ نمایندگی عطار نیشابوری

مراسم پیمان مرزبانی؛ نمایندگی عطار نیشابوری

مراسم اهدای شال و پیمان بستن مرزبانان دوره چهارم نمایندگی عطار نیشابور، با حضور دیده‌بان محترم آقای علی مجدیان و اعضای نمایندگی در روز پنج‌شنبه ۱۸ شهریورماه ۹۸ برگزار گردید.

سخنان دیده‌بان محترم آقای علی مجدیان:

سلام دوستان علی هستم یک مسافر؛

این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم و برای مرزبانان که انتهای دوره خدمتشان است و مرزبانانی که در ابتدای این خدمت بزرگ هستند و به مدت ۱۴ ماه در این جایگاه خدمت می‌نمایند، خدا قوت می‌گویم و از طرف خودم از ایشان تشکر می‌کنم. از آقای مهدی به‌عنوان ایجنت شعبه و راهنمای مرزبانان نیز تشکر می‌نمایم. جایگاه ایجنت بااینکه در شعب جایگاه اجرایی نیست ولی به‌عنوان راهنمای مرزبانان است. در هر نمایندگی که شخصی ورود می‌کند رنگ و بوی تفکر ایجنت را در آن نمایندگی کاملاً احساس می‌نماید و من فکر می‌کنم این نظم و پیوستگی بین مسافران و همسفران که تعدادشان هم زیاد است و این فعالیت‌های گروهی که در این نمایندگی است؛ این شعبه را تبدیل به یک نمایندگی پویای کنگره ۶۰ می‌کند و این بسیار مهم است. آن نقاطی که می‌توانیم اندازه‌گیری و سنجش کنیم در بهره‌مندی اعضا از آموزش‌های کنگره است؛ مثل کار کردن روی سی‌دی‌ها و نوشتارها است. این‌ها همه نمود عملکرد درست سیستم اجرایی آن شعبه است و در رأس آن گروه مرزبانی هستند که شرایط را مهیا می‌کنند.

کار اصلی ما این است که یک فرد به رهایی برسد و اگر کسی به رهایی نرسد تلاش تک‌تک ما بی‌تأثیر است؛ یعنی این درخت میوه‌ای نداده است و بعد از یک سال رهایی نداده است. شرایط آن را مرزبانان به وجود می‌آورند و ایجاد می‌کنند و همان‌طور که از اسمش مشخص است مرزهای مرئی و نامرئی را در صور آشکار که همه می‌بینیم و در صور پنهان که همان عملکرد اعضا هست؛ این مرزها را هم خودشان رعایت می‌کنند و هم به دیگران گوش زد می‌کنند و در کار هم وارد نمی‌شویم تا مشکلی به وجود نیاید. به مرزبانانی که در این دوره رأی آوردند تبریک عرض می‌نمایم. شما دوستان آنها را انتخاب نموده‌اید و لایق این جایگاه دانستید. انشا الله در اعتمادی که کرده‌اید بتوانند سربلند بیرون بیایند.

خداوند را شکر می‌کنم جایگاه مرزبانی در این نمایندگی یک جایگاه پویایی بود و این دوره دوره‌ی چهارم آن است و مسئولیت این عزیزان را سخت‌تر می‌کند که حداقل تمام عملکرد یک مرزبان استاندارد را داشته باشند تا الگویی باشند برای کسانی که امروز این دوستان را می‌بینند و تصمیم می‌گیرند در آینده در این جایگاه خدمت نمایند.

از اینکه سکوت کردید و به صحبت‌های من گوش نمودید بسیار متشکرم.

در ادامه جلسه مراسم پیمان و اهدای شال مرزبانان نمایندگی عطار نیشابور به روایت تصویر:

 

نگارش و تایپ: مسافر سعید، مسافر علی (لژیون چهارم)

عکاس: مسافر هادی (لژیون دوم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .