English Version
English

مهندس حسین دژاکام: در حال نگارش کتابی تحت عنوان ساختمان جسم هستم

مهندس حسین دژاکام: در حال نگارش کتابی تحت عنوان ساختمان جسم هستم

98/7/8

امیدوارم خوب باشید، من هم خوب هستم،

گالری عکس‌ها را در وب‌سایت شما نگاه کردم و بسیار لذت بردم البته عکس‌ها خیلی زیاد و با دقت تمام انتخاب‌شده بود و من تاکنون توانسته‌ام مقداری از آن‌ها را رؤیت کنم، امیدوارم در فرصت‌های بعدی بازدید از این عکس‌های زیبا را ادامه بدهم، این حرکت شما یعنی تصاویر عکس‌ها حرکتی بسیار هوشمندانه و خردمندانه برای نگهداری گذشته برای زمان حال و آیندگان است، امیدوارم ما هم بتوانیم از این حرکت الگوبرداری نماییم و من این کار را قطعاً به امید خداوند به انجام خواهم رسانید، چون زیبا و پر مفهوم و تاریخ‌ساز می‌باشند.

اما موضوع اضافه‌وزن، این حرکت پس از درمان مواد مخدر و الکل و سپس درمان سیگار و اکنون اضافه‌وزن در کنگره مثلثی را تشکیل خواهند داد که یک ساق آن درمان مواد مخدر و الکل میباشد و ساق دیگر آن درمان سیگار و قاعده این مثلث را جسمی سالم و متعادل و متناسب خواهد بود. در حقیقت بایستی درمان مواد مخدر و الکل و همین‌طور درمان سیگار برای به وجود آوردن و سالم ساختن جسمی سالم و قوی و نیرومند و متناسب باشد. برای رسیدن به این موضوع من در حال تدریس و نگارش کتابی هستم تحت عنوان ساختمان جسم که تاکنون شش سخنرانی یک‌ساعته (درمجموع شش ساعت) در مورد ساختمان جسم صحبت کرده‌ام و 4 سخنرانی یک‌ساعته (درمجموع چهار ساعت) در مورد کاهش جسم که موضوع را به‌صورت علمی و به زبان بسیار ساده مطرح می‌کند، در حقیقت صورت‌مسئله اضافه‌وزن را مطرح می‌کند، دقیقاً بمانند صورت‌مسئله اعتیاد که بیان کرده بودم.

در این بحث، مواد غذائی به‌سادگی موردبررسی قرار می‌گیرد مثل کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها، پروتئین‌ها، فیبرها.

امیدوارم این کتاب پس از اتمام به زبان انگلیسی توسط احسان ترجمه گردد تا بتوانم برایتان ارسال کنم، من تصورمیکنم حداقل برای اتمام این کتاب به یک سال زمان نیازمند هستم و اما اضافه‌وزن شما که اگر بخواهیم به‌صورت سرانگشتی حساب کنیم با توجه به قد شما 182 وزن شما بایستی حدود 82 کیلوگرم باشد، به‌عبارت‌دیگر شما حدود ده کیلوگرم اضافه‌وزن دارید که این اضافه‌وزن بایستی در طول حداقل زمان حدود 10 یا 11 ماه کاهش پذیرد، برای انجام این مهم ما از تمامی خوراکی‌ها استفاده می‌کنیم و هیچ غذائی را حذف نمی‌کنیم، وی بایستی سه اصل اساسی را تغذیه خود در نظر بگیریم.

غذای مناسب، میزان مناسب، زمان مناسب که من امیدوارم به‌آرامی، هر بار در مکاتبات خودمان نکاتی را مطرح بکنیم.

اولین قدم: خوردن سالاد 15 تا 30 دقیقه قبل از خوردن غذای اصلی که معمولاً غذای اصلی ظهر و یا بعدازظهر هست است.

ترکیبات این سالاد:

1-کاهو، خیار، گوجه‌فرنگی، کلم برو کلی یا سایر کلم‌ها، پیاز، فلفل قرمز یا سیاه (پودر و یا تازه)، زنجبیل تازه که مقداری رنده می‌شود، و حدود 30 عدد کشمش برای هر نفر و بجای سوی بایستی حتماً از 2 قاشق غذاخوری ماست برای هر نفر و همین‌طور استفاده از آب‌لیمو با آب‌غوره و یا آب‌نارنج و یا سرکه طبیعی، استفاده کرد.

البته مقدار زنجبیل و ماست و فلفل و یا آب‌لیمو این سالاد را هر نفر برای خودش مقدار آن را مشخص می‌کند، منظور این است که سالاد به‌صورت کلی تهیه می‌شود و موقع خوردن هر شخص بستگی به میزان ذائقه خودش مخلفات ذکرشده را به آن اضافه می‌کند.

این سالاد دارای ویتامین‌ها اسیدهای آمینه و پروتئینی و فیبر هست که هم برای سلامتی بسیار مفید هست و هم اشتهای انسان را برای خوردن غذای اصلی کاهش می‌دهد.

اما در موردتحقیق با آنی صحبت کردم بسیار خوشحال شد و در حال آماده کردن مقاله به زبان انگلیسی است تا برایتان ارسال کنم و در صورت ضرورت حتماً کار این تحقیق را به کمک و یاری شما ادامه خواهیم داد.

من در فرصت مناسب مقاله مشترک را که احسان برایم ترجمه کرده بود با دقت تمام خواندم و لذت بردم، مقاله بسیار خوبی بود که با دقت حرفه‌ای تمام تهیه گردیده بود و مثل سایر کار شما باارزش بود، خوشحالم که آن‌ها را سایت شما رؤیت کنم و ترجمه آن را هم پس‌ازآنکه شما در سایت قراردادید به زبان فارسی در سایت قرار خواهیم داد.

امیدوارم از طی کردن روزها با خواهر و خانواده خانم ریتا لذت برده باشید، سلام گرم و صمیمانه مرا به ایشان برسانید.

به سبزی دشت‌ها جوان باشید.

 

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

Sep 30,2019

Dear Bill,

 I hope you are fine, I am well.

I have reviewed the photo gallery on your website and I so enjoyed it.

Lots of well-chosen photos which I will review completely.

Creating such a photo gallery is so wise, it can save the past for present and the future generations. Hopefully, we will learn from you and do the same.

About the extra weight:

Now, addiction treatment, smoking cessation and weight loss will form a triangle within Congress 60. If fact. Addiction treatment and smoking cessation must lead to a healthy and proper body.

That’s why I am writing a new book entitled “The structure of body”.

So far I have spoken six hours about the structure of body, and 4 hours about losing weight in a scientific and simple manner which is comprehensive for everyone.

In other words, just like hypothesis of addiction, now I have declared the hypothesis of extra weight.

In these speeches I have spoken about carbs, fats, proteins, and fibers.

I hope after completion of this book. Ehsan would be able to translate it. I think about a year is required to complete this book. 

About your case, you are 182 centimeters high, therefore your weight should be about 82 kilograms. In other words, you need to lose about 10 kilograms.

The process of weight loss must take place in 10 or 11 months period.

We are not going to omit any type of food out of our eating table but we must pay attention to three factors.

Proper food, proper timing, proper amount

Gradually, I will explain via our communications.

First step:

Eating salad 15 to 30 minutes before the main meal which is about noon or after noon.

Salad:

Lettuce, cucumber, tomato, cabbage (broccoli or etc.), onion, black or red pepper (powder or fresh), ginger, and about 30 raisins for each person. Dressing of this salad should be two spoon yogurt or lemon juice or natural vinegar.

This salad contains vitamins, amino acid, protein and fiber. This salad is beneficial for healthy digestion and also it can control appetite.

I have spoken about the research with Ani, she welcomed the issue and she is making the English version ready.

I have fully read our joint paper and I so enjoyed it. It was professionally well written article.

I am looking forward to seeing it on your website, and then I will publish the Farsi version on our website.

I hope you enjoy being with Mrs. Rita’s family. Extend my greetings to them.

 

Friends and brothers on heaven and earth forever

Hossein

مترجم: احسان رنجبر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .