English Version
English

تجربه من از خدمت در وبلاگ

تجربه من از خدمت در وبلاگ

در مورد این دستور جلسه در ابتدا می‌خواهم از تجربه خودم در این زمینه بنویسم، در ابتدا که وارد لژیون شدم تفکرم این بود که قرار است مدت کوتاهی یک سری مطالب یاد بگیرم و بعد از رسیدن به خواسته‌ام از کنگره خداحافظی کنم و زمانی که می‌دیدم اعضاء به خدمت می‌پردازند با خود می‌گفتم این مسأله به من مربوط نمی‌شود و خدمت کردن و من خیلی فاصله‌داریم. بعد از مدتی هم لژیونی عزیزم مسبب شد و به من پیشنهاد خدمت به‌عنوان رابط وبلاگ را داد و من هم در عین ناباوری و به پیشنهاد راهنمای عزیزم خدمت را پذیرفتم.
همیشه فکر می‌کردم فضای مجازی چطور می‌تواند تأثیر مثبتی درحرکت کنگره ۶۰ برای پیشرفت داشته باشد اما زمانی که با خدمت در سایت آشنا شدم، متوجه شدم سایت کنگره ۶۰ دامنه‌ی زیادی از افراد را در برمی‌گیرد و کمک به‌سزایی به بسیاری از افراد می‌کند؛ در ابتدا خود من با قرار دادن مطالب یا اصلاح مطالب و مقالاتی که به دستم می‌رسید، آموزش زیادی می‌گرفتم و در درجه‌ی بعدی بسیاری از کسانی که دسترسی به کنگره ۶۰ ندارند و یا هیچ آشنایی ندارند چه در کشور ما و چه در تمامی دنیا می‌توانند از مطالب ارزشمندی که در سایت قرار داده می‌شود استفاده کنند.

امروزه علم روز به روز پیشرفت می‌کند و انسان‌ها روز به روز بیشتر وابسته فنّاوری و فضای مجازی می‌شوند و بسیاری از سئوالات و مسائل خود را در فضای مجازی جست‌وجو می‌کنند؛ چه بسا کسانی که با جست‌وجوی کلمه‌ی راهکار برای اعتیاد یا درمان اعتیاد و یا کلمات مشابه، با کنگره ۶۰ آشنا شده و به درمان و رهایی رسیده‌اند. علاوه بر این بسیاری از انسان‌ها در سراسر گیتی به‌واسطه سایت با فعالیت‌های کنگره ۶۰ آشنا شده و از مطالب استفاده کرده‌اند؛ بنابراین سایت کنگره ۶۰ و فعالیت در آن از اهمیت بسیاری برخوردار است بعد از مدتی خدمت در وبلاگ و قراردادن مطالب به این مسأله پی بردم که چه حرکت عظیمی در حال انجام است و درایت جناب مهندس از همان سال‌های ابتدایی تأسیس کنگره ۶۰ باعث به وجود آمدن این حرکت بسیار بزرگ شده است.
سایت کنگره ۶۰ در حدود ۱۸ سال است که راه‌اندازی شده و به دو زبان فارسی و انگلیسی در حال فعالیت است؛ در سال‌های ابتدایی تعداد محدودی از اعضاء به فعالیت در سایت می‌پرداختند اما امروز می‌بینیم که با تلاش همه عزیزان چقدر این دامنه وسیع شده و تعداد خدمتگزارن و همچنین بازدیدکنندگان  از سایت بسیار زیاد است. امیدوارم بتوانیم روز به روز در پیشرفت کنگره ۶۰ در همه زمینه‌ها هرکدام قدمی برداریم؛ با نوشتن یک دل نوشته یا یک مطلب هرچند کوتاه ممکن است جواب بسیاری ار انسان‌ها را در نقاط دور و نزدیک داده باشیم و تأثیر زیادی در زندگی یک انسان بگذاریم.

همسفر نسیم کمک‌راهنمای لژیون هجدهم
ویرایش و ارسال همسفر زهرا لژیون هجدهم
همسفران نمایندگی آکادمی

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .