English Version
English

اطلاعیه نگهبان

اطلاعیه نگهبان

قوانین غیبت‌های غیرمجاز و برگشت به مصرف مواد

1-غیبت غیرمجاز در سفر اول از 2 تا 6 ماه.

1-برای این افراد مبلغ 500 هزار تومان جبران خسارت در نظر گرفته‌شده است که در لژیون انضباطی شعبه با حضور مرزبانان و ایجنت به آن رسیدگی و انجام می‌شود. پس از آن، شخص سفر اولی می‌تواند سفر خود را ادامه دهد. تعیین میزان مصرف OT برای ادامه سفر به تشخیص راهنما می‌باشد.

2-غیبت غیر مجاز برای سفر اولی‌ها از 6 ماه تا 3 سال و برگشت به اعتیاد برای مسافران سفر دوم.

برای این افراد مبلغ یک میلیون تومان جبران خسارت در نظر گرفته‌شده است که در لژیون انضباطی شعبه با حضور مرزبانان و ایجنت به آن رسیدگی و انجام می‌شود. پس از آن، شخص می‌تواند وارد لژیون تازه واردین شود و مراحل پذیرش را از ابتدا بگذراند. لازم به ذکر است این افراد نمی‌توانند در لژیون قبلی سفر کنند و تعویض لژیون و راهنما برای این افراد الزامی است.

3-سفر اولی‌هایی که در مقاطع پایانی سفر اول (T.D.S کمتر از یک سی سی یا مصرف روزانه کمتر از سه سی سی) سفر خود را خراب می‌کنند و درخواست سفر مجدد دارند.

سفر مجدد این افراد بستگی به تصمیم و صلاحدید لژیون انضباطی شعبه دارد. در صورت موافقت لژیون انضباطی با سفر مجدد، برای این افراد مبلغ یک‌میلیون تومان جبران خسارت در نظر گرفته‌شده که در لژیون انضباطی شعبه با حضور مرزبانان و ایجنت، رسیدگی و انجام می‌شود. این افراد پس از آن، بایستی وارد لژیون تازه واردین شوند و مراحل پذیرش را از ابتدا بگذرانند. این افراد نمی‌توانند در لژیون قبلی خود سفر کنند و بایستی راهنما و لژیون خود را عوض نمایند و حتی در صورت تشخیص کمیته انضباطی، ممکن است شعبه آنان نیز تعویض گردد. این افراد چنانچه دوباره سفر خود را خراب کنند، تصمیم‌گیری و رسیدگی به وضعیت آن‌ها در لژیون انضباطی مرکز در تهران انجام می‌شود.

4- افرادی که مشکل انضباطی مثل بی‌ادبی یا بی‌انضباطی به اعضاء یا مسئولین شعبه (ایجنت، مرزبانان، کمک راهنمایان) داشته باشند، با صلاح‌دید ایجنت ضمن دریافت نامه شربت از یک ماه تا سه ماه به مرخصی می‌روند و در صورت لزوم حتی می‌تواند برای مدت یک سال از کنگره اخراج گردند.

تذکرات:

1- برای حضور در لژیون جبران خسارت همراه داشتن کارت عضویت معتبر کنگره الزامی می‌باشد.

2- سفر اول بیش از یک سال در کنگره مجاز نمی باشد.

3- در ماه رمضان در هیچ نمایندگی و در تحت هیچ شرایطی لژیون جبران خسارت برگزار نمی‌گردد.

4- تمامی جلسات جبران خسارت با حضور ایجنت رسمیت پیدا می‌کند و بدون حضور ایجنت هیچ مرزبانی نمی‌تواند حکم صادر نماید.

5- افرادی که بدهی قبلی جبران خسارت دارند، ابتدا باید مبالغ جبران خسارت قبلی را به‌صورت یکجا تصفیه نمایند و سپس جلسه‌ی جبران خسارت جدید برایشان تشکیل گردد.

6- افرادی که بالای، سه سال غیبت نموده‌اند می‌توانند بدون حضور در جلسه جبران خسارت در جلسه تازه واردین مشاوره شوند و مجدداً سفر نمایند.

7- مبلغ جبران خسارت با صلاح‌دید ایجنت برای مبلغ پانصد هزار تومان حداکثر در پنج قسط و برای مبلغ یک‌میلیون تومان در ده قسط پرداخت می‌گردد.

8- افرادی که در موارد خاص طبق تشخیص و صلاح‌دید لژیون انضباطی نمایندگی، قرار است نمایندگی آن‌ها تغییر کند، بایستی کلیه مراحل لژیون انضباطی (تعیین مبلغ و میزان جبران خسارت) در همان نمایندگی انجام شود و سپس مراحل انتقال با پیوست مدارک انظباطی و سایر مدارک به نمایندگی جدید انجام پذیرد.

9- افرادی که اقساط مبالغ جبران خسارت آن‌ها به تعویق افتاده باشد (حتی برای چند وز) صدور نامه OT آن‌ها متوقف و به مرزبانی ارجاع داده می‌شوند تا زمانی که مبالغ معوقه‌ی جبران خسارت را پرداخت نمایند، نامه OT آن‌ها صادر نمی‌گردد.

 

شایان‌ذکر است، امور لژیون انضباطی در خود نمایندگی‌ها انجام می‌شود و نیازی به فرستادن افراد به تهران نیست.

این قوانین از تاریخ 1397/10/15 قابل‌اجرا می‌باشد.

در صورت نیاز و یا کسب اطلاعات می‌توانید با (شماره تلفن: 09395068347) دیده بان انضباطی مرکز تماس حاصل نمایید.

 

  با احترام، دیده بان لژیون‌های انضباطی

                محمدصادق صداقت

                  دی ماه نود و هفت

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .