English Version
English

رعایت قوانین و فرمان‌برداری

رعایت قوانین و فرمان‌برداری

جلسه پنجم از دوره سی‌ویکم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران و کنگرۀ 60، نمایندگی فردوسی مشهد، با استادی کمک راهنما مسافر محمدرضا، نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر مسلم با دستور جلسه «در کنگره 60 چگونه قدردانی می‌کنیم» یکشنبه 16 بهمن ماه 1401 ساعت 17 شروع بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمدرضا هستم یک مسافر؛ خدا را شاکر و سپاسگزارم که بعد از مدت‌ها به شعبه فردوسی آمدم و روزی من شد تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه: در کنگره 60 چگونه قدردانی می‌کنیم؟ زمانی که مصرف‌کننده مواد بودیم، تنها چیزی که بلد نبودیم قدردانی بود و از همه طلبکار بودیم وکسی هم که برای ما کار می‌کرد فکر می‌کردیم وظیفه‌اش است و همین‌طور دولت هم باید به ما خدمات بدهد و هزار تا کار برای ما کند تا مثلاً ما اعتیادمان را کنار بگزاریم و یا هر کار دیگری و زمانی که ما به کنگره وارد شدیم یکی از اولین چیزهایی که یاد گرفتیم همین‌ قدردانی بود.

در جامعه و دنیا می‌گویند رعایت قوانین یکی از مهم‌هایی است که برای قدردانی واجب است. به‌طور مثال: یک ساعت تعیین‌شده است، برای رفتن و آمدن و یا ساعت مصرف اوتی دقیق باشد و هر چیزی که به‌عنوان قوانین اینجا به شما گفتند و باید موبه‌مو اجرا شود و حالا ما باید به خودمان نگاه کنیم ببینیم چقدر این قوانین را انجام می‌دهیم؟

برای یک مسافر سفر اولی یکی از مسائلی که برای رهایی نیاز است، رعایت قوانین است و شما اگر موبه‌مو قوانین را انجام دهید قطعاً به نتیجه می‌رسید، کسانی که گریز می‌زنند و قوانین را اجرا نمی‌کنند به‌طور مثال: به‌موقع حضور ندارند، سیدی‌هایشان را نمی‌نویسند، قطعاً سفرشان خراب می‌شود. مهم‌ترین چیز برای سفر در کنگره 60 رعایت قوانین و فرمان‌برداری از راهنما است و این باعث می‌شود سفر درستی را انجام دهید و این باعث خوشحالی راهنما است. زمانی که من لژیون داشتم یک رهجو را که می‌دیدم حالش خوب است و همه کارهایش را درست انجام می‌دهد لذت می‌بردم و زمانی که رهجو را می‌بردم تهران برای من لذت زیادی داشت و حالا ممکن است آن رهجو متوجه نباشد چه چیزی را به دست می‌آورد، همان‌طور که من خودم موقع رهایی این را درک نمی‌کردم.

راهنما متوجه می‌شود که رهجو دارد چه چیزی را به دست می‌آورد و شاید برای راهنما لذت‌بخش‌تر باشد از رهجو و یک سری مسائل دیگر هم ما در کنگره‌داریم و یک سری افراد هستند در کنگره که به ما خدمات می‌دهند مثل: راهنما، مرزبان‌ها، ایجنت و بقیه افراد، ما باید قدردان این‌ها باشیم و فکر نکنیم این‌ها وظیفه‌شان هست و در کنگره 60 خدمات به‌صورت رایگان انجام می‌شود و همه از وقتشان می‌زنند و به شما خدمت می‌کنند تا شما به رهایی برسید و ما باید معرفت داشته باشیم و از این‌ها قدردانی کنیم. ممنون از این‌که به حرف‌های من گوش کردید.

تایپ مسافر دانیال لژیون چهارم
ویرایش مسافر عباس لژیون یازدهم
ارسال خبر مسافر محسن راد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .