English Version
English

اخبار لژیون ویلیام وایت- خانم میترا

اخبار لژیون ویلیام وایت- خانم میترا

یک سال رهایی مرزبان محترم مسافر لاله 

سخنان استاد:

سلام دوستان میترا هستم یک مسافر.

اولین سال رهایی خانم لاله را تبریک می‌گویم، از آقای مهندس ممنونم که این بستر را فراهم کردند تا بتوانیم در کنگره درمان شویم.امروز تخریب سیگار بر هیچکس پوشیده نیست، واقع‍اً در شأن و شخصیت یک خانم نیست که سیگار بکشد.

خانم لاله درست حرکت کردند و سفرشان را خیلی خوب انجام دادند، با اینکه در قسمت اداری خدمت داشتند، همیشه در لژیون حاضر بودند، بعد از رهایی هم دبیر لژیون شدند و مطالب را می‌نوشتند. مطمئن هستم سال آینده در امتحان کمک‌راهنمایی شرکت خواهند کرد و حداقل راهنمای درمان نیکوتین خواهند شد.خیلی برای ایشان خوشحالم، برای تک‌تک شما عزیزان تجربه این جایگاه را آرزو می‌کنم.

اعلام سفر:
خانم‌ لاله، نام راهنما: خانم میترا- آنتی ایکس مصرفی: سیگار-روش درمان: DST- داروی درمان: آدامس نیکوتین- مدت تخریب: ۱۵ سال، مدت سفر: ۱۰ ماه

صحبت‌های مسافر لاله:

سلام دوستان لاله هستم یک مسافر.

یکی از معضلات بزرگ من مصرف سیگار بود، که ترک و درمان آن برایم غیر قابل باور و ناممکن بود. در طول سفر اول، راهنمایم به من می‌گفتند که اگر در طول سفر حالت خوب‌ نیست، علت اصلی‌اش مصرف سیگار است، باید درمان آن را شروع کنی. ولی من می‌گفتم نه، من آمده‌ام که مصرف موادم را درمان کنم، خواهش می‌کنم با سیگارم کاری نداشته باشید! ولی کار به جایی رسید که خودم، با میل و رغبت زیادی وارد پروسه درمان سیگار شدم. وقتی اذن درمانم صادر شد، از همان موقع بند بین من و سیگار قطع شد، و پس از آن، هیچ میل و رغبتی به مصرف سیگار نداشتم.

به مرور امراض و بیماری‌های، به‌خصوص استرس‌های شدید و تنگی نفسی که داشتم، از بین رفت و درمان شد.خدا را شکر، وقتی جایی می‌روم، دیگر این دغدغه را ندارم که حتماً سیگار همراه خودم داشته باشم. مادرم که به دیدنم می‌آید، دیگر لازم نیست مدام برای سیگار کشیدن به گوشه‌ای بروم تا بوی سیگارم به ایشان نرسد. و چه لذتی دارد بدون ترس از بوی سیگار، با آغوش باز عزیزانمان را در آغوش  بگیریم. خانواده‌ام خیلی خوشحال هستند از اینکه دیگر سیگار نمی‌کشم.

حضور من در لژیون خانم‌ میترا برای درمان سیگارم، یک اتفاق بسیار مبارک بود. خوشحالم که مجدداً در دوران خدمت مرزبانی، از محضرشان آموزش می‌گیرم. ایشان خانمی صادق، پر‌انرژی و دانا هستند.امسال تصمیم دارم در امتحان کمک‌راهنمایی شرکت کنم و انشأالله خداوند توفیق بدهد که بتوانم در جایگاه کمک‌راهنمایی خدمت کنم‌.

آرزو: کمک راهنما شدن و خدمت در کنگره.

تایپ و ویرایش: مسافر سودابه- نمایندگی آکادمی
بازبینی: مسافر خاطره

ارسال:همسفر فاطمه 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .