English Version
English

حسِ بخششی متفاوت در لژیون سردار

حسِ بخششی متفاوت در لژیون سردار

سخنان ماندگار مهندس دژاکام: «اگر بدانیم که هستان، جایشان را به نیستان، که هست خواهند شد، می‌دهند؛ همه قضایا متفاوت خواهد شد.»

«بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم

فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم»

 

سلام دوستان منصوره هستم همسفر و مسافر نیکوتین
من سال ۱۴۰۰ وارد کنگره شدم؛ مدت کوتاهی از جشن گلریزان می‌گذشت؛ در لژیون از استاد عزیزم برکات لژیون سردار را می‌شنیدم ولی چون درکی از آن نداشتم با خودم می‌گفتم: خدایا این‌جا چطور جایی است که در لژیونی به‌عنوان سردار، دنور یا پهلوان پول خود را می‌بخشند و این‌قدر خوشحال هستند؛ مگر می‌شود! کسی جایی پول بدهد و از دادن آن این‌قدر راضی باشد.

همیشه خانم معصومه عزیزم می‌گفتند: هر چیزی بهایی دارد و ما باید بهای آن را پرداخت کنیم. آرامش و حال خوش الآن ما هم باید بهایش پرداخت شود.

امسال نزدیک جشن گلریزان، کمک‌راهنمایم می‌گفتند: در لژیون سردار شرکت کنید تا به حال خوش برسید و خیر و برکاتش را در زندگی‌تان ببینید. من همیشه ترس این‌که نتوانم مبلغ را پرداخت کنم، داشتم؛ ولی باید از ترس خودم عبور می‌کردم.

جشن گلریزان امسال همزمان با مجلس دامادی برادرم شده بود؛ احساس می‌کردم، خیلی به آن پول احتیاج دارم؛ وقتی خانم معصومه گفتند: آیا می‌خواهی عضو لژیون سردار شوی؟ من گفتم: نمی‌دانم!

روز جشن گلریزان، حس عجیبی در درونم پیدا شده بود و گاهی می‌گفتم عضو شوم ولی با این فکر که به آن پول احتیاج دارم، نیروهای بازدارنده جلودار من می‌شدند؛ ولی با توکل به خداوند عضویت خودم را در لژیون سردار اعلام کردم و اولین کارت را کشیدم. بعد از پرداخت، چنان آرامشی در من به وجود آمد که اصلاً قابل توصیف نیست و به شکرانه‌ لژیون سردار، بدون هیچ مشکل مالی بهترین‌ها برای عروسی فراهم شد.

امیدوارم به زودی بتوانم دنور و یا پهلوان شوم. از برکات لژیون سردار هر چه بگویم، کم است. من مصرف‌کننده نیکوتین بودم و توانستم در کنگره سفر خودم را شروع کنم. روز جشن گلریزان با خودم فکر می‌کردم، این حال خوب الآن را مدیون کنگره هستم و شاید در سال بیشتر از این مبلغِ پول نیکوتین من می‌شد؛ پس به قول آقای مهندس دیگران کاشتند و ما خوردیم و ما می‌کاریم تا دیگران بخورند. کسانی قبل از ما این بها را پرداخت کردند تا ما به حال خوش برسیم و حالا نوبت ما است که بهای این حال خوش را پرداخت کنیم.

از این‌که عضو لژیون سردار هستم، خیلی حس و حال خوبی دارم و خدا را شکر می‌کنم که این اجازه به من داده شد که وارد لژیون سردار شوم تا از مالم ببخشم؛ چون بخشش در کنگره و لژیون سردار با تمام بخشش‌های دیگر فرق دارد و تا عضو نشوید، این حس و حالِ خوب را نمی‌توانید، درک نمایید. امیدوارم تمام عزیزان این حالِ خوش را تجربه کنند.

با تشکر از همسفر منصوره عزیز و بیان حسِ زیبای ایشان

نویسنده و تایپ: همسفر منصوره، رهجوی کمک‌راهنما همسفر معصومه (لژیون هفتم)

ویراستار: همسفر وجیهه، رهجوی کمک‌راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوم)

تنظیم و ارسال: همسفر اعظم، رهجوی کمک راهنما همسفر اعظم (لژیون یک)

همسفران نمایندگی شفا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .