English Version
English

سختی های زندگی موجب رشد و پیشرفت من شدند

سختی های زندگی موجب رشد و پیشرفت من شدند

سومین جلسه از دوره سی و یکم جلسات ویلیام وایت به استادی مسافر محمد، نگهبانی مسافر امید و دبیری مسافر سامان با دستور جلسه «هفته همسفر» جمعه 23 دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمد هستم مسافر سیگار؛
خیلی خوش‌حال هستم که امروز در خدمت شما هستم، امروز آخرین جلسه ای هست که در مورد هفته همسفر صحبت می‌شود. این لطف خداوند بود که من در دقیقه ۹۰ به‌عنوان استاد جلسه انتخاب بشوم تا در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت بکنم.
این هفته خیلی مهم را به آقای مهندس، خانم آنی بزرگ و اعضای خانواده آقای مهندس که اولین همسفرهای کنگره60 بوده‌اند تبریک عرض می‌کنم. خیلی تلاش‌ها و سختی‌های بی‌شماری را پشت سر گذاشته‌اند تا ما به درمان برسیم و بتوانیم به این نقطه برسیم و این لطف خدا و نیروهای مافوق بوده است.
تشکر می‌کنم از همه کمک راهنماهای درمان سیگار پارک طالقانی که در سرما و گرما در جلسه حضور دارند و زحمت می‌کشند من همیشه قدردانشان هستم و به نظرم به‌نوعی همسفر ما محسوب می‌شوند.

دوست دارم در مورد همسفر خودم و همسفرهای شعبه ابن‌سینا حرف بزنم، خیلی خوش‌حال هستم وقتی می‌بینم درجشن همسفر باخوش حالی، خنده‌رویی و نشاط مشارکت می‌کنند. روزی که وارد کنگره60 شدند این حال خوش را نداشتند، اگرچه مصرف‌کننده نبودند ولی حالشان خیلی خراب بود.
همسفر من به‌واسطه خواهرش به کنگره60 آمد و آموزش‌های کنگره60 به او آموخت که مسئله اعتیاد ربطی به غیرت و اراده ندارد.
در مورد سیگار اگر بخواهم حرفی بزنم؛ میگویم سختی‌ها به من کمک کرد. من سفر سیگارم را در اوج سختی‌ها شروع کردم و این مسئله را من همیشه در لژیون مطرح می‌کنم، یک هفته از شروع سفر سیگار من می‌گذشت که فرزندانم با نوه‌هایم به خانه‌ام آمده بودند،من حال خوبی نداشتم چون در دوران سازگاری بودم و با آن‌ها بداخلاقی کردم،اما یک پک سیگار نکشیدم، همین سختی‌ها باعث شد که من امروز باوجود ۷۰سال سن در کنگره60 بمانم و در خدمت شما باشم و این عین عدالت در هستی می‌باشد. از اینکه به حرف‌های من توجه کردید سپاس گذارم.

 

تایپ و عکس: مسافر سیگار امید

تنظیم: مسافر سیگار محمد ۸

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .