English Version
English

آدم با اختیارات کامل بر سرنوشتش

آدم با اختیارات کامل بر سرنوشتش

جلسه مجازی لژیون ویلیام وایت همسفران با دستور جلسه «وادی دوازدهم و تأثیر آن روی من» به استادی راهنمای درمان نیکوتین همسفر جلالی ساعت ۹ صبح روز یکشنبه بیست و پنجم دی ماه ۱۴۰۱ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد
در آخر امر؛ امر اول اجرا می‌شود. چند پاراگراف از وادی را انتخاب کردم زیرا این وادی بسیار پر محتوا است و‌ امیدوارم عزیزان سی‌دی‌ها را گوش بدهید و روی آن تفکر کنید تا کامل متوجه تمام مطالب بشوید، زیرا زمانی که ما مطالب را بفهمیم می‌توانیم کلیّتی از آن را مطالب درک کنیم. وادی از جایی آغاز می‌شود که قدرت مطلق؛ لحظه‌ای قبل از سرپیچی اهریمن از فرمان، که ظاهراً روشنایی‌ها آبستن تاریکی بود و همه چیز برای یک انشعاب عظیم آماده بود، فرمان داد تا ساکنین آسمان‌ها جمع شوند، در یک گردهمایی بزرگ. قدرت مطلق اعلام کرد؛ من قرار داده‌ام در جهان خاکی، جانشینی. ساکنین؛ چه شخصی، با چه اختیاراتی؟ قدرت مطلق؛ آدم با اختیارات کامل بر سرنوشتش! قدرت مطلق به جانشین اجازه داد تا پاسخ سؤال ساکنین را بدهد. ساکنین از ویژگی‌های انسان می‌پرسند؟ جانشین می‌گوید؛ ما علم را آموخته‌ایم و در درون ما قرار گرفته است، منتها ما باید با آموزش آن‌ها را از درون خود بیرون بکشیم.

این همان آموزشی است که ما ساختار آن را در کنگره فهمیده‌ایم و متوجه شده‌ایم که خداوند از تمام عناصر دنیا در وجود ما قرار داده‌است. خداوند با القا‌ء عشق خود، ما را آفرید و از صفات خود به اندازه‌های کوچک در ما قرار داده‌است. ما این مطلب را در کنگره متوجه شدیم که انسان‌ها اختیار کامل دارند و حق انتخاب و خداوند این اختیار کامل را به ما داده‌ است تا سرنوشت خودمان را رقم بزنیم و این انتخاب ما است که به طرف ارزش‌ها یا ضدارزش‌ها حرکت کنیم و در هر دو حالت نیرو‌های قدرت مطلق به ما کمک خواهند کرد، اگر به طرف ارزش‌ها برویم شادی، شادمانی، سلامتی، آرامش و... نصیب ما خواهد شد و اگر به طرف ضدارزش‌ها حرکت کنیم ترس، اضطراب، احساس حقارت، عذاب و سختی برای ما رخ می‌دهد و جز این هم انتظاری نیست. انسان موجودی لکنود و فراموشکار است زیرا روز الست که با خداوند پیمان بسته را فراموش می‌کند منتها، آن در ضمیر و لوح و آرشیو ما وجود دارد برای هر کس که به طرف ارتقاء، آگاهی و دانایی حرکت کند حتماً روزی خواهد رسید که آن مطلبی که فراموش کرده را به یاد خواهد آورد.

مطلب مهمی که خداوند به ما آموخته است (زیرا خداوند ارحم‌ الراحمین و بخشنده است و وعده‌های او دروغ نیست) این است که در آخر امر؛ امر اول، اجرا می‌شود و می‌گوید تو بخواه، حرکت کن، استجابتش با خداوند است. برای اینکه ما متوجه این موضوع بشویم که در آخر امر؛ امر اول، اجرا می‌شود حتماً باید یک خواسته و یا یک دستوری داشته باشیم تا روی آن خواسته کار کنیم و نتیجه را ببینیم مثل کاشتن سبزیجات که حتماً باید بذر آن را داشته باشیم، آن بذر را بکاریم، آبیاری و مراقبت کنیم تا آن سبزی یا میوه و.... به عمل بیاید و بتوانیم از آن برداشت محصول داشته باشیم، طبق گفته استاد ما باید در اینجا نظاره‌گر وقایع باشیم تا به آخر آن خلق برسیم. مهمترین مسأله در اینجا شناخت زمان است، وقتی بذری را می‌کاریم و مراقبت و آبیاری می‌کنیم باید حتماً شامل طی زمان بشود تا آن محصول به عمل بیاید مثل کاشت گندم که در نه ماه به عمل می‌آید و اینجا می‌توانیم متوجه اهمیت زمان بشویم.

تغییر، تبدیل و ترخیص سه پارامتری که در سیستم درمانی کنگره بسیار مهم است، چه برای مسافر و چه برای همسفر که با فرد مصرف‌کننده بوده است مانند پدر، مادر، همسر و... در تمام آن‌ها ما تغییر و تبدیل را متوجه شده‌ایم. حتماً باید این تغییرات و تبدیلات در طی زمان انجام بشود تا ما به نتیجه دلخواه برسیم و بتوانیم با موفقیت آن مسیر را طی کرده باشیم برای رسیدن به آخر امر تا نتیجه کار را ببینیم. به هیچ عنوان زمان را نمی‌توانیم حذف کنیم مگر اینکه از ظرف زمان خارج شویم. برای رسیدن به آخر امر باید از مرحلهُ تغییر، تبدیل و ترخیص عبور کنیم ولی باز هم سه نیروی القاء، احیاء و تحرک به کمک تغییر، تبدیل و ترخیص می‌آیند که بدون این سه پارامتر امکان‌پذیر نیست و در واقع این‌ها یاری دهنده این تغییرات و تبدیلات هستند‌.

در قسمت آخر وادی اجرای درختکاری است که در پایان اسفندماه برای آبادانی و احیاء محیط زیست انجام می‌شود که به چه اندازه ما انسان‌ها به محیط زیست ظلم کرده‌ایم ولی، باز در روش درمانی کنگره و با تفکر استاد بزرگوارمان برای آبادانی بیشتر و بهتر کردن محیط زیست سالی یک درخت هر کسی می‌تواند بکارد و از اول تا جایی که به رشد متناسب برسد می‌تواند از آن مراقبت کند و شاهد آن باشد که آخر امر چگونه اتفاق می‌افتد که از یک بذر و زمین شروع می‌شود و با استفاده از ابزار‌هایی مانند آبیاری و نور مناسب و کود و... در طی فرایند زمان می‌تواند نظاره‌گر باشد که چه اتفاقی می‌افتد و امر اول چگونه اجرا می‌شود.


مشارکت اعضای لژیون ویلیام وایت
مسافر نیکوتین الهام از نمایندگی زنجان

هر خواسته‌ای داشته باشیم و هر چیزی را انتخاب کنیم، زمانی که عملی کردیم به آن خواسته و هدف می‌رسیم. خواسته من یک زمانی درمان سیگار بود و اکنون بعد از درمان، اول امر اجرا شد و آن خواسته و هدفی که داشتم را با طی کردن مدت زمان لازم به دست آوردم.


مسافر نیکوتین سودابه از نمایندگی فردوسی مشهد
وادی دوازدهم از زمان با ما حرف می‌زند که در جهان خاکی برای به تکامل رساندن خودمان فرصت داریم. حالا از این زمان به چه صورت باید استفاده کنیم؟ اول باید تفکر سالم را یاد بگیریم. در سی دی طغیان استاد می‌فرمایند؛ ما در هستی دو یار داریم که یکی زمان و دیگری تفکر است برای اینکه بتوانیم به خواسته‌های خودمان برسیم، باید پارامتر زمان را در نظر بگیریم و در جهت رسیدن به خواسته‌ها تلاش و حرکت کنیم و نیرو‌های القا، احیا و تحرک در هستی به ما کمک می‌کنند. در طول این زمان باید تغییر در خاصیت انسان‌ها و موجودات انجام بگیرد تا تغییر، تبدیل و ترخیص صورت بگیرد.



مسافر نیکوتین صغری از نمایندگی قیدار
وادی دوازدهم این است که در اخر امر؛ امر اول اجرا می‌شود. ما دارای اختیار هستیم و حق انتخاب داریم می‌توانیم هر مسیری را که جلوی راه ما است انتخاب کنیم، چه منفی چه مثبت اما باید تفکر کنیم که کدام مسیر را می‌رویم. اگر در مسیر ارزش‌ها باشیم صد درصد در طول مسیر به سختی‌ها برمی‌خوریم، اما در اخر ما به نتیجه دلخواه خودمان خواهیم رسید، مانند؛ کاشت محصول، هنگامی که می‌خواهیم محصول را برداشت کنیم باید زمین را برا شخم و علف‌های هرز را از زمین برداریم و بعد چند ماه این محصول و بذر را رسیدگی کنیم تا در اخر امر به اول امر برسیم و محصول را برداشت کنیم.


مسافر نیکوتین منصوره از نمایندگی شفا مشهد
در وادی دوازدهم آقای مهندس می‌فرماید؛ در کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، باید با گذشت زمان باشد مانند؛ درمان مسافران در کنگره زیرا آن‌ها در قبل فکر می‌کردند که در یک روزه یا دو روزه مصرف خودشان را درمان کنند؛ اما این کار امکان‌پذیر نیست و باید زمان خود را که در کنگره ۱۰ الی ۱۱ ماه است انجام شود و با استفاده از روش تدریجی که راه درمان به هر نوع مواد مخدر در کنگره است. همچنین در زندگی خودمان برای پخت غذا و آماده شدن آن باید زمان لازم را در نظر بگیریم زیرا غذای نیمه پخته و یا خام قابل خوردن نیست.



مسافر نیکوتین نرگس از نمایندگی کاسپین قزوین
برداشت من در رابطه با وادی دوازدهم؛ مرحله تغییر، تبدیل و ترخیص است. با آموزش‌هایی که می‌گیریم خودآگاه و یا ناخودآگاه تغییراتی در ما ایجاد می‌شود، اما تا زمانی که تغییرات را در خودمان اجرایی نکنیم و تبدیل نشویم به مرحله ترخیص نمی‌رسیم. تبدیل شدن یعنی اینکه من از این شخصیت به یک شخصیت دیگر تبدیل شوم، برای مثال، زمانی که من مصرف‌کننده نیکوتین بودم و در کنگره به واسطه آموزش‌ها در خود تغییراتی ایجاد می‌کنم و در مرحله تبدیل قرار می‌گیرم و دیگر مصرف‌کننده نیستم. در نهایت و ادامه مسیر به مرحله ترخیص خواهم رسید و سه نیروی القا، احیا و تحرک هم به کمک ما می‌آیند.


تایپ: مسافر نیکوتین ندا از نمایندگی صادق قم، مسافر نیکوتین مریم از نمایندگی فردوسی مشهد، مسافر نیکوتین فتانه از نمایندگی چرمهین
ویراستاری: کمک راهنما مسافر نیکوتین اکرم از ستارخان، مسافر نیکوتین مریم از نمایندگی فردوسی مشهد، مسافر نیکوتین فتانه از نمایندگی چرمهین
ارسال: مسافر نیکوتین ریحانه از نمایندگی شمس
لژیون درمان نیکوتین گروه خانواده کنگره ۶۰

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .