English Version
English

کنگره60 من را از ناآگاهی خارج کرد

کنگره60 من را از ناآگاهی خارج کرد

اولین جلسه از دوره سی و یکم جلسات ویلیام وایت به استادی مسافر ایمان، نگهبانی مسافر امید و دبیری مسافر سامان با دستور جلسه «کمک من به کنگره و کمک کنگره به من»  جمعه 9 دی ماه 1401 ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ایمان هستم مسافر سیگار؛
خیلی خوش‌حال هستم و که این فرصت در اختیارم قرار گرفت و بابت این خدا را شاکر هستم. از نگهبان جلسه آقا امید تشکر می‌کنم که اجازه خدمت به من دادند .
قبل از اینکه در جلسه حضور پیدا کنم به این موضوع فکر می‌کردم که در مورد دستور جلسه (کمک کنگره به من و کمک من به کنگره)چه مطلبی عرض کنم .حتی در خلوت و تنهایی خودم هم فکر نمی‌کردم که روزی من در خدمت شما عزیزان در این جایگاه قرار بگیرم .
ما از خودمان چیزی برای آموزش نداریم و تمام آموزش‌هایمان، آموزش‌های نابی هست که آقای مهندس به ما داده‌اند، آموزش‌های انسانی زمینی و آسمانی که از اساتید آقای مهندس و بخشی هم از تفکر و تلاش خود ایشان هست به ما می‌رسد .
اینکه امروز من در این جایگاه قرارگرفته‌ام کمکی هست که کنگره60 به من کرده است،من که در سراسر نخوت و سردی بودم ،در شبی بودم که صبحی نداشت و گم‌شده بودم. چه کمکی بالاتر از این وجود دارد که یک انسان از آن تاریکی به‌جایی برسد که به چند نفر بتواند کمک بکند و این خیلی امر بزرگی است .
آقای مهندس در سی دی گردباد اشاره کردند که هر یک از کمک راهنمایان روزی برای تخریب یک شهر کافی بودند و این چیزی جز کمک کنگره60 به من نیست .

اگر به روند زندگی هرکدام از افراد کنگره60 نگاه کنیم می‌توانیم کتاب‌ها بنویسیم که قبلاً در چه وضعیتی بودند و الان کجا هستند.
من با یک حساب سرانگشتی متوجه شدم من در هرماه ۸۰۰ نخ سیگار مصرف می‌کردم یعنی در یک سال ۶۰۰۰ نخ و در طول این هشت سال تقریباً ۵۰۰۰۰ نخ سیگار باید مصرف می‌کردم، شما تصور کنید این حجم از سیگار قرار بود وارد بدن من بشود ‌‌این چیزی جز کمک کنگره60 به من نیست.
تک‌تک ما چه سفر اولی‌ها چه سفر دومی و چه همسفر ها می‌توانیم به اندازه خودمان به کنگره60 کمک کنیم .همه ما در کنار هم هستیم که کنگره60 را می‌سازیم به عبارتی هر مسافری که رها می‌شود کمکی هست برای کنگره60.
در طول سفر هر پله‌ای که عوض می‌کنیم از بخشی از مواد خودمان یا به عبارتی از بخشی از ضد ارزش‌هایمان می‌گذریم و درنهایت بزرگ‌ترین مشکلمان که اعتیاد است تبدیل به کوچک‌ترین مشکلمان می‌شود. من همیشه شکرگزارم که این فرصت در اختیارم قرارگرفته است تا بتوانم جبران کنم.

هریک از ما می‌توانیم به کنگره60 کمک کنیم. در مورد فرمان هم آقای مهندس در سی دی گردباد صحبت کردند که هم فرمان خاص داریم و هم فرمان عام داریم و برای هرکسی فرمانی وجود دارد. همه ما می‌توانیم به کنگره60 کمک کنیم و در این مسیر بخشیدن، خدمت کردن بلاعوض را یاد بگیریم.
هرقدر در تاریکی‌ها تلاش کردیم نتیجه مخرب اش را شاهد بودیم بنابراین اگر به همان اندازه در مسیر ارزش‌ها تلاش کنیم قطعاً نتیجه سازنده‌اش را خواهیم دید. ممنون که به حرف‌های من گوش سپردید.

 

 

عکس و تایپ: مسافر سیگار امید

تنظیم: مسافر سیگار محمد8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .