English Version
English

درمان اعتیاد به سیگار موجب احیای فرد می‌شود

درمان اعتیاد به سیگار موجب احیای فرد می‌شود

چهاردهمین جلسه از دوره سی ام جلسات ویلیام وایت به استادی مسافر ابراهیم، نگهبانی مسافر بهروز و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه «وادی یازدهم و تاُثیر آن روی من»  جمعه ۲ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ابراهیم هستم مسافر سیگار؛
خیلی خوشحال هستم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. در کنگره60 در هر جایگاهی که قرار بگیریم لذت می‌بریم تفاوتی هم ندارد که چه جایگاهی باشد. به همه کمک راهنمایان ویلیام وایت پارک طالقانی همین‌طور به آقا کامران و آقای خدامی خداقوت می‌گویم .
دستور جلسه وادی یازدهم و تأثیر آن روی من می‌باشد که در متن پیام وادی آمده؛ چشمه‌های جوشان و رودهای خروشان همه به بحر و اقیانوس منتهی می‌شوند .

در ابتدای متن وادی در مورد صور پنهان انسان بحث می‌شود، اینکه چه عاملی باعث شده تا من در چنین جایگاهی باشم همیشه برای ما این سؤال بی‌جواب بوده و ما را آزار داده ‌است. خب در ادامه داستان سرپیچی شیطان از خداوند بیان می‌شود .
فرمانده لوسیفر که جایگاه بسیار بالایی در نزد خداوند داشت زمانی که موضوع برتری می‌شود، از فرمان که سجده کردن به انسان بوده سرپیچی می‌کند و اظهار می‌کند که از جنس بهتری ساخته‌شده است .بازی شروع می‌شود و کبر به وجود می‌آید و نبرد درون و برون به وجود می‌آید، صورپنهان و صور آشکار از هم جدا می‌شود در بیرون ابلیس و در درون جن در تلاش برای اهداف خودشان شروع به حرکت می‌کنند.
خب تنها راه برگشت به صراط مستقیم تزکیه و پالایش هست. همیشه درکنگره60 بیان می‌شود انسان در هر جایگاه و ‌شرایطی که باشد تا زمانی که از ضدارزش ها دوری نکند و به ارزش‌ها نپردازد هیچ تغییری در او حاصل نمی‌شود .
این یعنی باید سفر کرد، یعنی باید بعد از ۲ماه برای درمان سیگار اقدام کرد، اگر مشکل تغذیه و گوارش داریم وارد لژیون تغذیه بشویم و این چرخه تزکیه ادامه دارد .چون اگر انسان در حالت سکون باشد از بین می‌رود. اختلاف فاز هم با خدمت کردن به وجود می‌آید. مهم نیست که در چه جایگاهی هستیم مهم این است که از آن وسایلی که در اختیار داریم در جهت حرکت درست استفاده کنیم .

در مورد مادیات از کلمه احتیاط استفاده می‌شود که بحث ما در مورد اعتیاد است. وقتی که ما وارد کنگره60 می‌شویم باید برای درمان سیگار اقدام کنیم کسی که در کنگره60 سیگار می‌کشد کارش تمام است، کسی که نمی‌تواند به خودش کمک بکند چطور می‌تواند به سیستم خدمت بکند .
من بارها از آقا امین این رو شنیدم که میگویند سیگار کشیدن باعث مردن شخص می‌شود، به بدترین شکل ممکن این کار را انجام می‌دهد. انرژی در درون انسان سیگاری تولید نمی‌شود، انتقال اتفاق نمی‌افتد و به همین دلیل شخص مجبور می‌شود کنگره60 را ترک کند.
روزی که من وارد کنگره60 شدم برای درمان آمده بودم و خودم را دست‌کم می‌گرفتم، مهم‌ترین موضوع فرق بین انسان‌ها تلاششان هست، هرچقدر که انسان تلاش کند به همان اندازه برداشت می‌کند. به همین دلیل دوستانی که در جایگاه‌های بالا قرار می‌گیرند واقعاً حالشان خوب است و از سطح انرژی خوبی برخوردارند .
تمام موضوع همین است باید تلاش کنیم تا برداشت کنیم حتی اگر در حد یک زباله برداشتن از دستمان برمی‌آید این کار را انجام بدهیم این یعنی کنگره‌ای شدن . مهم این است که انسان ارزشمند بودن را احساس کند و در این چرخه بقا پیدا کند و امیدوارم که همه از این بستری که فراهم شده نهایت استفاده را ببریم. از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید متشکرم.

 

عکاس و تایپ: مسافر سیگار امید

تنظیم: مسافر سیگار محمد ۸

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .