English Version
English

بیست و پنجمین سالگرد شکل‌گیری کنکره ۶۰

بیست و پنجمین سالگرد شکل‌گیری کنکره ۶۰

سلام دوستان شکوفه هستم یک همسفر.
بیست و پنجمین سالگرد شکل‌گیری کنگره ۶۰ را به استاد بزرگمان  و تمامی مسافران و همسفران سفر نور و عشق تبریک عرض می‌نمایم. مبارک باد این هفته بر من و تمامی گم‌شدگانی که اکنون خود را یافته‌اند؛ خدایا شکرت که حسین دژاکام را آفریدی و آن را وسیله‌ای برای رهایی از تله‌های نفس قرار دادی، خدایا شکرت که ما را به حال خود رها نکردی و ما را با دستان پر مهر مهندس از تاریکی‌های وجودمان نجات دادی.


جناب مهندس چه زیبا بندگی کردن را به جا می‌آورید و چه زیبا بندگی کردن را می‌آموزید. مگر کلام شما از کجا می‌‌آید که هر کس با هر مشکلی با کلام شما آرام می‌نشیند و نار وجودش خاموش می‌گردد. کلام شما کلامی است از جنس نور و عشق، کلامی عطرآگین با کلام خداوند. مطئناً خداوند بر خلقت همچین بنده‌ای بارها و بارها بر خود می‌بالد.


بیست و پنج سال با تمام خوبی‌ها و بدی‌‌هایش گذشت، از صفر شروع شد و حال در کنار هم به دانشگاهی جهت خاموش کردن آتش ویرانگر اعتیاد رسیده‌ایم و راه درازی در پیش روی همه‌ ما با رهبری شما استاد بزرگ است؛ جناب مهندس پیرو راه و هدف زیبای شما هستیم و دستی برای رسیدن به اهدافتان خواهیم بود. انشالله که خداوند همانطور که تا کنون یار و یاور شما بوده است همچنان  به شما یاری برساند که به اهداف والای خود برسید و ما را یاری دهد که در این را ثابت قدم باشیم.

نگارنده: همسفر شکوفه
تنظیم: همسفر ناهید
همسفران شعبه وحید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .