English Version
English

بنیان کنگره ۶۰

بنیان کنگره ۶۰

به نام قدرت مطلق، الله
سلام دوستان رقیه هستم یک همسفر.
15 آذر 1376 مهندس حسین دژاکام، پس از 17 سال اعتیاد به مواد مخدر و یاس و ناامیدی از بکارگیری روش‌های متعدد ترک اعتیاد، سرانجام موفق شدند با روش ابداعی خودشان به درمان و رهایی از اعتیاد برسند. آن گونه که در کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر اشاره می شود، این رویداد برای ایشان وخانواده محترمشان باوری در ناباوری بود؛ آری، متد DST توانست برای اولین بار درتاریخ بشریت، یک نفر را به درمان و رهایی از اعتیاد برساند.

سال های سال بود که مصرف‌کنندگان مواد مخدر راهی برای درمان و رهایی از اعتیاد پیدا نمی کردند، راه های بسیاری برای ترک وجود دارد اما برای درمان و رهایی، راهی پیدا نشده بود. کشف متد DST در حوزه درمان اعتیاد و رهایی از اعتیاد یک کشف تاریخی بود. مهندس حسین دژاکام پس از درمان و رسیدن به رهایی، تجربیات مستند خود را از نحوه به کارگیری این روش در قالب کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر منتشر نمودند و این کتاب یکی از پرتیراژترین کتاب ها در حوزه اعتیاد و مواد مخدر حتی درجهان می باشد.

کنگره 60 در سال 1378 توسط آقای مهندس حسین دژاکام بنیان و پایه‌گذاری شده است. کنگره 60 یکی از سازمان های مردم نهاد در حوزه اعتیاد و مواد مخدر است که در زمینه کاهش آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر و اعتیاد به‌صورت رایگان و در سطح ملی فعالیت می کند. محورهای عمده فعالیت کنگره 60، آموزش، پیشگیری، مهار و راهنمایی رایگان درمان اعتیاد است. آقای مهندس حسین دژاکام فقط بنیان‌گذار کنگره 60 نیستند، بلکه خود بنیان هستند، بنیان کنگره 60.

من هم این هفته بسیار زیبا و ارزشمند و گران‌بها را به بنیان و نگهبان گنکره 60 آقای مهندس و خانواده محترمشان تبریک عرض می کنم و همچنین به تمام اعضای بزرگ کنگره 60 تبریگ عرض می کنم. ممنون، موفق وسربلند باشید.

نگارنده: همسفر رقیه لژیون پنجم

تنظیم: همسفر ناهید لژیون اول

همسفران شعبه وحید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .