English Version
English

اگر حس نبود هیچ انتقال انرژی صورت نمی‌گرفت

اگر حس نبود هیچ انتقال انرژی صورت نمی‌گرفت

سلام دوستان مصطفی هستم یک مسافر

در  سی دی همسفر چیزی که بیان می شود حس است، خداوند هر آنچه را که آفریده است دارای حس و احساس است. اگر حس نبود هیچ انتقال انرژی صورت نمی گرفت و بین انسانها دوستی و محبت برقرار نمی گردید، حس یکی از بزرگترین نعماتی است که خداوند در اختیار انسان قرار داده است مانند حس بین پدر و مادر نسبت به فرزندان.

حس در بین همه موجودات وجود دارد حیوانات هم دارای حس هستند اما بین انسان ها حس و وابستگی خیلی قوی است جوری که تا آخر عمر نسبت به اطرافیان و فرزندانشان آن حس و وابستگی وجود دارد و این بزرگترین نعمتی است که خداوند در اختیار انسان ها قرار داده است.

انسان ها در طول زندگی همسفرانی دارند که سالهای سال با آنها زندگی می کنند اما وقتی که انسان دچار استفاده مکرر از مواد مخدر می شود حس های آن بسته یا به عبارتی نسبت به دنیای اطراف خود خنثی می شود اطرافیان خود را نادیده می گیرد و به فکر مصرف کردن موادمخدر و سر خوشی های کاذب آن است و نسبت به اطرافیان خود هیچ احساسی برقرار نمی‌کند. برای یک همسفر که در کنار یک فرد مصرف کننده قرار دارد شرایط خیلی طاقت فرسا است چون او نیاز به محبت، عشق و همراهی کردن دارد ولی فرد مصرف کننده احساسی به این موارد نشان نمی دهد و فقط به فکر سرخوشی و استفاده مکرر از مواد مخدر می شود.

من خداوند را سپاسگزارم که کنگره را سر راه زندگی‌ام قرارداد تا بتوانم از بند ضد ارزشی ها و مواد مخدر رها شوم؛ و با آموزش هایی که دریافت می کنم بتوانم در کنار خانواده ام روزهای خوبی را سپری کنم از آقای مهندس و خانواده محترمشان که این راه سبز را بنا نهادند سپاسگزارم که با آموزش هایی که به ما می‌دهند بتوانیم به نوعی از خانواده و اطرافیان و جامعه خود جبران خسارت کنیم. 

تایپ و ویراستار: مسافر حسن لژیون یکم رهجوی کمک راهنما مسافر احمد

تنظیم و ارسال: مسافر محمد لژیون سوم رهجوی کمک راهنما مسافر حمید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .