English Version
English

مراسم معارفه ایجنت و گروه مرزبانی شعبه ستارخان

مراسم معارفه ایجنت و گروه مرزبانی شعبه ستارخان

دهمین جلسه از دوره سی و هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی ستارخان؛ با استادی دیده بان محترم آقای مجدیان، نگهبانی مسافر رسول و دبیری  مسافر فرشاد با دستور جلسه "رابطه معرکه‌گیری و یادگیری " در روزدوشنبه 7 آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷: ۰۰ آغاز به کارکرد.

 

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر؛ خیلی خوشحال هستم که امروز به بهانه پیمان مرزبانی و ایجنت نمایندگی ستارخان خدمت شما عزیزان رسیدم. در مورد دستور جلسه هفتگی در جلسات دیگر صحبت شده و امروز بیشتر در مورد پیمان مرزبانی و ایجنت صحبت خواهیم کرد. مرزبانان چهارده ماه و ایجنت بیست‌وهشت ماه زحمت کشیدند و امروز نتیجه اعمال خود را خواهند دید. هر جایگاه خدمتی در کنگره 60 یک دوره آموزشی است. آقای مهندس دژاکام از دوره ایجنتی و مرزبانی به‌مانند پایان دوره تحصیل یاد می‌کنند. ایجنت به‌عنوان بزرگ‌تر و راهنما در لژیون مرزبانی خدمت می‌کند. هر اتفاقی در نمایندگی می‌افتد مسئولیت آن بر عهده گروه مرزبانی و ایجنت می‌باشد.

 

از طرفی مرزبان باید قانون را اجرا کند و این تصور وجود دارد که مرزبان باید آدم خشک و مقرراتی باشد. ولی تنها ابزار ما در کنگره محبت است و هیچ ابزار دیگری نداریم. کنگره 60 مثل یک گردباد است. اگر در مرکز این گردباد قرار بگیری بالا می‌روی و رشد می‌کنی و اگر در حاشیه باشی به بیرون پرتاب می‌شوی. کسانی که در فاز یادگیری نیستند وارد فاز معرکه‌گیری می‌شوند و افراد هم حس خود را پیدا می‌کنند.

ولی در کنگره چون همه‌چیز شفاف است اجازه بهانه‌گیری را از همه می‌گیرد. وقتی من خودم را در قالب درست قرار دهم، در مسیر درست حرکت خواهم کرد که همان مسیر آموزش است. ولی زمانی هست که در مسیر درست نیستم و به دنبال بهانه‌ای هستم. در مرزبانی هم این اتفاق می‌افتد که شاید یک یا دو مرزبان به هر دلیلی از طرف دیگر مرزبان‌ها طرد می‌شود. درنتیجه آن شخص وارد حاشیه می‌شود و وارد معرکه‌گیری می‌شود.

 

 شما در هر جایگاهی که در کنگره 60 خدمت کنید، اگر خدمت را درست انجام دهید نشانه آن حال خوب شماست. اگر خدمتی انجام می‌دهیم ولی حالمان خوب نباشد باید به خودمان رجوع کنیم و ایراد کار را پیدا کنیم. در کنگره 60 گفته می‌شود که مرزبانی به‌مانند راه رفتن با پاهای برهنه بر روی گدازه‌های آتش است. ولی لذت آن‌هم به‌مراتب بالاترین لذت‌هاست. هر کاری که خیلی خطرناک باشد و ریسک بالایی داشته باشد، انجام دادن آن‌هم لذت بیشتری به همراه خواهد داشت. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما سپاسگزارم.

مراسم معارفه و اهداي شال ايجنت و گروه مرزباني جديد شعبه با حضور ديده بان محترم آقاي علي مجديان؛

جلسه هماهنگي ديده بان محترم، ايجنت و كمك راهنمايان شعبه؛

تايپ و نگارش: مسافر پيمان و مسافر بهزاد

عكاس: مسافر امير

تنظيم و انتشار: مسافر امير

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .