English Version
English

نیروهای مکمل

نیروهای مکمل

سپاس خداوند را که با قرار گرفتن در پرتو آموزش‌های ناب و سی‌دی‌های بروز کنگره، میتوانم به آرامش درونی و کمال انسانی، روز به روز نزدیکتر شوم و یکی از این سی‌دی‌ها، سی‌دی نیروهای مکمل است که قبلا به چشم نیروی مخرب به این نیرو نگاه می کردم؛


در صورتیکه نیروهای مکمل و مسائلی که بر سر راه انسان قرار دارند، رحمت خداوند و برای تکامل و ساخته شدن انسان هستند، مهم این است که انسان با شناخت و آگاهی بر این نیروها پیروز شود تا بتواند به‌راحتی مسیر خود را ادامه دهد و به کمال نزدیک و نزدیکتر شود چرا که انسان مقام انسانی خود را در جایی جاگذاشته و کنگره این آدرس را به انسان می‌دهد تا خود و ارزش وجودی خویش را پیدا کند و بداند که از کجا آمده و برای چه آمده و به کجا خواهد رفت.


انسان تا تغییر نکند، تبدیل نخواهد شد و برای این تغییرات باید خواسته داشته باشد، یکی از این تغییرات، تغییر در عقاید است که باید دست از عقاید پوچ یا بی‌فایده و خرافی یا غیر‌منطقی و غلط خود بردارد و عقاید درست و منطقی را جایگزین آنها کند و این مسیرهم، مسیری است هم سهل و هم سخت، سهل از آن جهت که اگر انسان راه درست را انتخاب کند و درست هم حرکت کند حتما به‌راحتی عبور خواهد کرد و در غیر این صورت قضیه بالعکس می شود.


نکته قابل توجه در این مسیر این است که همواره خود را مورد آزمایش و آزمون قرار دهد تا بتواند خود را محک بزند و با انگیزه و امید بیشتری به راه خود ادامه دهد. همچنین تغییرات باید هم در صور آشکار و هم در صور پنهان صورت گیرند بنابراین از این جهت است که در کنگره درمان دارویی داریم و بعد هم آموزش‌های جهان‌بینی که انسان را به خودش معرفی می‌کند که چقدر انسان عظیم و باارزش است به شرط اینکه ارزش خود را بشناسد و در حفظ آن و بالا بردن ارزش‌ها تلاش کند تا بتواند به کمال انسانی خود نزدیک شود و این موضوع هم ارزشمند است که چقدر انسان در این مسیر می‌تواند به دیگران کمک‌کننده باشد، چرا که نجات جان یک انسان، نجات تمام مخلوقین خداوند است.


امروز خداوند را شاکرم که در جایگاه کمک‌راهنمایی میتوانم آموزش بگیرم و هم به خود و هم به دیگران خدمت کنم. امیدوارم با افتتاح و راه‌اندازی دانشگاه و آکادمی بزرگ، هرچه سریعتر روزی فرابرسد که تمامی انسانها بتوانند به این معلومات یعنی علوم شناخت انسان و اعتیاد دست پیدا کنند.

تنظیم: همسفر ناهید

همسفران شعبه وحید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .