English Version
English

چنان باش که شان یک انسان می‌خواهد

چنان باش که شان یک انسان می‌خواهد

زیبایی را هر بار از روزنه‌ای می‌بینی و گمان می‌بری که به تمامی، شکوه آن‌‌چه که هست، دیده‌ای؛ لکن خیالی بیش نیست چرا که هستی و عظمت هستی‌بخش از بیان وجودی هر یک از بندگانش، عجیب کامل‌تر می‌شود آن‌چنان که هر بار مقرب‌تر می‌شوی در تکامل نفس؛ اگر از خود برون آیی و خداوندگار را در پندار، گفتار و کردار دیگری جستجو کنی؛ چرا که جمع همگان، آیینه بینش خداست.
شگفتانه‌ است بر ما که پای صحبت عزیزی باشیم که لحظه‌های پذیرش یک شال از شال‌های رنگین کنگره۶۰ را سپری می‌کند؛ بی‌شک شانه‌های او برای نشاندن طوق آگاهی و نور، در اشتیاق زمان را سپری می‌کند.
همسفر الین عزیز؛ مرزبان انتخابی ما؛

لطفا به رسم کنگره خودتان را معرفی کنید.

سلام دوستان الین هستم یک همسفر
آخرین آنتی ایکس مسافرم شیره روش درمان دی اس تی داروی درمان شربت اوتی، مدت سفر اول ۱۰ماه و دو روز، مدت رهایی از اعتیاد ۱۱ماه و ۱۵ روز، به راهنمایی کمک‌راهنما محترم آقای مهران مهدوی و کمک‌راهنما خودم سرکار خانم مرضیه.

 

نحوه آشنایی شما با ککنگره به چه صورت بوده و چه زمانی وارد کنگره شدید؟

ابتدا به واسطه برادر عزیزم با کنگره آشنا شدیم و در این فاصله‌ای که می‌خواستیم وارد کنگره بشویم من بیشتر از طریق سایت با کنگره آشنا شدم. در ابتدا مسافرم وارد کنگره شد و بعد از سه جلسه تازه‌واردین در دی ماه ۹۹ هم زمان من هم وارد کنگره شدم و در کنار مسافرم از آموزش‌های کنگره استفاده کردیم.

 

از این که در انتخابات مرزبانی برگزیده شدید چه حسی دارید؟

در ابتدا حس انتخاب شدن این را به من داد که متوجه شدم جایگاهم تغییر کرده و کسانی به غیر از خانواده‌ام هستند که من را قبول دارند و روی من حساب کرده‌اند و این مسئولیت خیلی سنگینی بر شانه‌های من نهاده؛ در وهله دوم بسیار خرسند شدم که این جایگاه را خداوند نصیبم کرد و امیدوارم بتوانم به نحو احسن در این مقوله و در این خدمت سربلند باشم، تا هم برای جبران خسارت از خودم و جامعه خودم تلاش کنم.

 

به نظر شما منظور آقای مهندس از تمثیل "شمشیر دو لبه" برای وادی دهم و تعبیر "صعود و سقوط" چیست؟

در این وادی آقای مهندس بیان می‌کنند که هر شخصی با هر جایگاهی می‌تواند تغییر کند. حالا اگر غرق در ضدارزشها باشد به او امید می‌دهد که هر وقت بازگشت کند و به سمت جرقه نور حرکت کند، می‌تواند به روشنایی وسیع برسد و از تاریکی وجود خودش رهایی یابد و به جایگاهی که در شان یک انسان است دست یابد ولی در مقابلش هشدار می‌دهد که اگر جایگاه خوب و بالایی داری هرگز مغرور نگرد و از منیّت بر حذر باش که در یک لحظه هر آنچه از آن توست می‌تواند تغییر کند و آن شود که شیطان می‌خواهد. شمشیر دولبه به سان آن است که اگر در زندگی و در پیکار با نیروهای اهریمنی کار آزموده و خبره شوی (با دانش و آگاهی) می‌توانی با ضربتی آن را شکست دهی ولی اگر ناتوان و حقیر باشی (در نادانی و جهل باشی) شمشیر را حرکت می‌دهی و دستان و یا سر خود را قطع می‌کنی.

 

وادی دهم باعث شده چه تغییراتی در شما به‌وجود بیاید؟

وادی دهم و تاثیر آن روی من: با مطالبی که در این وادی بیان شده من بر آن هستم که مبادا از فرامین غافل شوم و روزی دوباره گرفتار کارهای ضد ارزشی و اعمال ناپسند شوم، کارهایی مانند (غیبت کردن، دروغ گفتن، سرزنش کردن و...) الان که ضد ارزش و ارزش را شناخته‌ام دائم در حال تلاش باشم که با تغییرها و تبدیل‌ها به طرف ارزشها بروم و با تزکیه و پالایش به نقطه‌ای برسم که از روز الست از آن‌جا شروع کرده بودم.

 

و کلام آخر!
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که اجازه ورود در کنگره را به من داد و اجازه این‌که در این مکان مقدس بتوانم حضور داشته باشم و به حال خوش نزدیک بشوم؛ حال خوشی که سالهای سال در آرزوی داشتن آن بودم. از آقای مهندس بزرگوار و خانواده محترمشان و تمام خدمتگزاران کنگره۶۰ سپاسگزارم که با تمام وجود زحمت می‌کشند و خانواده‌های دردمند را با تمام وجود حمایت می‌کنند. تشکر و خدا قوت خدمت ایجنت محترم خانم مرضیه عزیز و مرزبانان محترم خانم فاطمه و خانم منصوره و آرزوی بهترین‌ها را برای شما دارم و از شما خانم حمیرا برای تهیه مصاحبه تشکر می‌کنم.

گفت‌و‌گو: همسفر حمیرا رهجوی کمک‌راهنما همسفر مرضیه (لژیون یکم)
عکس: همسفر فاطمه رهجوی کمک‌راهنما همسفر لیلا (لژیون دوم)
ویرایش و ارسال: همسفر زهرا، کمک‌راهنما (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی صادق قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .