English Version
English

گروه خانواده - گفت‌وگو با کمک‌راهنمای لژیون ویلیام وایت، پهلوان سارا

گروه خانواده - گفت‌وگو با کمک‌راهنمای لژیون ویلیام وایت، پهلوان سارا

با حضور کمک‌راهنمای ویلیام وایت، دستیار اسیسانت مالی، پهلوان سارا که در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ مهمان نمایندگی ملایر بودند، فرصتی فراهم آمد، تا گفت‌وگویی با ایشان داشته باشیم. در این گفتگو با ما همراه شوید.
ضمن عرض خوش‌آمد خدمت شما پهلوان سارای عزیز

خواهش می‌کنم، خود را به رسم کنگره معرفی نمایید؟ سلام دوستان سارا هستم مسافر نیکوتین، با ۱۲سال تخریب سیگار وارد لژیون ویلیام‌وایت شدم، آنتی‌ایکس مصرفی سیگار، روش درمانDST، داروی درمان آدامس نیکوتین خوراکی، مدت یازده ماه و دو روز به راهنمایی سرکار خانم جلالی سفر کردم، رهایی سه سال و سه ماه، رشته ورزشی شنا و والیبال.


لطفا بفرمایید، در این چند سال حضور در کنگره در چه زمینه‌هایی خدمت داشته‌اید؟ نگهبان و دبیر سردار، دبیر جناب مهندس، دستیار اسیستانت ویلیام وایت، دستیار اسیستانت سردار، سردار، دنور، پهلوان، ورزشبان والیبال، ورزشبان شنا.


آیا برای پهلوان‌شدن نیاز به داشتن ثروت بالایی است؟

خیر، نیاز به داشتن مال زیاد نیست، به یک تفکر و دانش عمیق نیازمندیم و اینکه نقطه تفکر در ما بیدار شود.

 

برای همسفرانی که مسافر آن‌ها وضعیت مالی خوبی ندارند، اما دوست دارند، حمایت مالی انجام دهند، چه راهکاری دارید؟

اگر یک برنامه‌ریزی درست داشته باشید و با دل و جان هدف سردار یا دنور یا پهلوان شدن در شما وجود داشته باشد، مسلماً می‌توانید. روزی ۱۶/۵۰۰ کنار گذاشتن پول زیادی نیست، اگر من یک سری خواسته‌های نامعقول نفس را کنار بگذارم، قطعا به هدفم می‌رسم، وقتی خواسته‌های نامعقول کنار رود خواسته معقول وسط می‌آید و بزرگ جلوه می‌دهد، مسلماً وقتی خانم‌ها چیزی را می‌خواهند، با دل و جان آن را به دست می‌آورند.


آیا برای همسفرانی که مسافر آن‌ها خراب کرده‌است، پیامی دارید؟

همیشه باید امید داشته باشیم، که بالاخره راه برای آن مسافر روزی باز می‌شود، ما اگر امید نداشته باشیم، پوچ می‌شویم و این امید است، که همه ما را نگه داشته است، بهتر است که دوربین را از روی مسافرها برداریم و به سمت خودمان بگیریم، شاید در ابتدا به خاطر مسافر‌هایمان به کنگره آمدیم، اما بعد از آن راه ما از مسافر جدا شده و هر کس باید به فکر درمان خود باشد.

 

لطفاً حس خود را در مورد این کلمات بیان کنید: 

پهلوان: قدرت درون، قدرت بخشش.

همسفر: حس عشق، حس محبت.

وادی دهم: تغییرات آشکار

 

برای پویایی نمایندگی ملایر چه صحبتی دارید؟

من در جایگاهی نیستم، که در این مورد نظر بدهم، اما شعبه ملایر به زیبایی رشد کرده است، امیدوارم همه افراد با عشق در کنگره بمانند و خدمت کنند و از جان، مال و وقت خود بگذرند و تلاش کنند، تا کنگره برای آیندگان پابرجا بماند.

سخن پایانی:

از اینکه من را به شعبه خود دعوت نمودید، از شما تشکر می‌کنم و بسیار خوشحال هستم، که در کنار شما بودم. قدردان جناب مهندس و خانواده محترمشان هستم، که این بستر را فراهم نمودند، تا خدمت کنیم و آموزش بگیریم. شاید این آخرین فرصتی باشد، که من بتوانم، در این کره خاکی خدمت کنم. خداوند را شکر می گویم، که جناب مهندس اذن این خدمت را به من داد، تا اینجا باشم و خدمت کنم.

 پهلوان سارای عزیز، از اینکه زمانی را برای آموزش در اختیار ما قرار دادید، از شما بی‌نهایت سپاسگزاریم.

 

عکاس: همسفر مبینا رهجوی کمک‌راهنما همسفر صدیقه (لژیون۱)
تایپ، ویراستار و ارسال‌ گزارش: همسفر معصومه رهجوی کمک‌راهنما همسفر صدیقه (لژیون۱)
همسفران نمایندگی ملایر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .