English Version
English

روش و متد کنگره 60؛ بهترین الگو برای درمان اعتیاد و سایر بیماری‌ها November 13, ۲۰۲۲

روش و متد کنگره 60؛ بهترین الگو برای درمان اعتیاد و سایر بیماری‌ها November 13, ۲۰۲۲

1401/8/22

بیل عزیز

امیدوارم خوب باشید و از بهبودی کامل برخوردار باشید، من خوب هستم و از اینکه شما گرفتار بیماری و سختی در اثر طوفان شدید، بسیار متاثر شدم؛ ولی اطمینان کامل دارم که کائنات و زمین و آسمان با شماست؛ چون اعتقاد دارم کسی که به انسان‌ها و کل هستی خدمت می‌کند، حتی سنگ‌های روی زمین هم، به یاری او خواهند آمد و شما آن فردی هستید که همیشه خدمتگزار انسان‌ها بوده‌اید و بدانید که هستی بهترین‌ها را برای شما رقم زده است. و من از خداوند بزرگ و آسمان خواهان سلامتی و طول عمر برای شما هستم.

بیل عزیز، من و شما کارهای زیادی بایستی به انجام برسانیم که هنوز کارهایمان نیمه کاره است و بایستی آن‌ها را به سروسامان برسانیم.

کار شما در جمع NAADAC به اتفاق دکتر سیالا و دکتر دوپونت یکی از مهم‌ترین کارهایی بود که به انجام رساندید. شما در طول بیش از ده سال، با تمام توان، وقتی که متوجه شدید کنگره 60 در مسیر درستی حرکت می‌کند، کنگره و من را به جهانیان معرفی کردید و مطمئن هستم که روش و متد کنگره 60 روزی بهترین الگو برای درمان اعتیاد و سایر بیماری‌ها خواهد شد.

و هم اکنون شما یکی دیده‌بانان مهم کنگره 60 هستید و در تمامی دست‌آوردهای علمی و ایجاد دانشگاه و ایجاد شعب مختلف و ساختمان‌های متنوع سهیم هستید و به اعتقاد من این مسئله ادامه‌دار خواهد بود و هیچ نقطه پایانی برای آن نمی‌توان تصور نمود.

درضمن؛ اگر مشکلی برای پدر عزیز شما وجود داشته است، هیچ لزومی ندارد که حتماً در شما هم همان بیماری وجود داشته باشد؛ چون من در تئوری‌های خود به شدت با این مسئله مخالف هستم؛ چون فکر این موضوع که یک بیماری می‌تواند از طریق ارثی به سایر افراد خانواده منتقل شود، از دیدگاه من فکر این موضوع بیشتر از انتقال ژن‌ها می‌تواند به افراد ضربه وارد نماید. من بسیار مشاهده کرده‌ام که بیان ژن‌ها در نسل‌های بعدی کاملاً  تغییر کرده است. شاید سکته خفیف شما هیچ ارتباطی به پدر شما نداشته باشد؛ زیرا من هم چند سال قبل اگر خاطرتان باشد دچار سکته قلبی شدم، در صورتی که هیچکدام از اعضای خانواده من دچار این بیماری نشده‌اند.

من بیماری‌های زیادی را که فکر می‌کردند ارثی است و به آن مبتلا شده بودند مشاهده کردم که در متد DST کاملا درمان شده بودند و همین‌طور همسفرانی را دیدم که آن‌ها هم بدون متد DST فقط با جهان‌بینی و تغییر افکارشان توانستند بر بیماری خود فائق آیند.

من بحث‌های زیادی با پروفسورهای ژنتیک داشتم که آن‌ها معتقد بودند که نمی‌توان بیان ژن را تغییر داد و من حتی مخالف سخن آن‌ها بودم و معتقد بودم که تغییر بیان ژن ‌ها امکان پذیز است، کمااینکه در پروژه تحقیقاتی چهار نوع سرطان خون که مقاله آن چاپ شد و هم اکنون از من خواسته شده که در یک سمپزسیون سال 2022 که در آمریکا تشکیل می‌شود، سخنرانی کنم؛ چون مقاله‌ها بعنوان یکی از مقالات برتر انتخاب شده است. در این مقاله‌ها توانستیم بیان ژن‌های مربوط به سرطان را کاملاً به حالت تعادل اولیه برگردانیم و به درمان کامل برسیم، البته روی نمونه جانوری.

دوست عزیز، نامه خودم را کوتاه می‌کنم و بقیه بحث‌ها را برای مرحله بعدی می‌گذارم، در ضمن؛ پیمان دیده‌بانی را برای شما ارسال می‌کنم؛ چون معمولاً این پیام توسط دیده‌بان جدید قرائت می‌شود و چون این امکان برای ما وجود ندارد خواهشمندم آن را تایپ کنید و برای من ارسال کنید؛ چون تایپ آن به عنوان قرائت شما تلقی خواهد شد و من متن نوشته شما را در جلسه دیده‌بانان قرائت می‌کنم و سپس آن را امضاء و برایتان ارسال خواهم کرد. و همین‌طور از طریق مسافران که به کشور شما می‌آیند شال دیده‌بانی را ارسال خواهم کرد.

اکنون جای شما در میزگرد دیده‌بانان خالی است؛ ولی نام و صندلی شما در این جلسات محفوظ است.

همیشه جوان و جاوید باشید

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

November 13, ۲۰۲۲

Dear Bill,

I hope you are fine, I am well.

Sorry to hear about the hurricane and the illness, however, one who serves humanity will receive support even from the stones and of that I am sure! Earth and the heavens will support you and I pray that you live for a long time to continue serving humanity.

Dear Bill, we have much to do!

Your presentation at NAADAC with Drs Dupont and Sepala was one of your most essential tasks. When you realized more than 10 years ago that Congress 60 is walking the right path you helped us and I am sure one day the methods of Congress 60 will be emulated by everyone.

You are one of the most important Didehbans of Congress 60. You are involved with everything that we are doing such as creating new branches to help more people or the university. I posit that this movement will go on and we can not imagine an endpoint for it.

Meanwhile, your father having an illness doesn't mean that you will have the same! I am against this theory! I have witnessed gene expression altering over generations.

I experienced a heart stroke if you recall while no other member of my family experienced it.

I have seen too many travelers cured of an illness they thought to be genetically inherited. I have seen even co-travelers cure their illnesses just by worldview and altering the process of their thoughts and beliefs.

I had long debates with genetic professors who believed gene expression can’t be altered!

I am certain it can!

We were able to alter the gene expression to cure 4 types of blood cancer! This was done on animals and I was invited to present this article in the U.S. in 2022.

Dear friend,

Let me be brief.

I am sending the covenant of Didehban. Usually, Didehbans read these words out loud in front of others. In your case please type it and send it back to me.

I will read your typed covenant instead of you, then I will sign and send it back to you.

Your seat at the Didehbans meeting is empty but your name is written on your seat.

Be young and immortal.

Friends and brothers in heaven and earth forever

Hossein

مترجم: احسان رنجبر

تایپ: مسافر محمدحسین

تنظیم: مسافر ابراهیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .