English Version
English

شاهکار روش DST، درمان بیماری‌های زیادی است

شاهکار روش DST، درمان بیماری‌های زیادی است

لژیون مجازی ویلیام وایت همسفران با دستور جلسه «سیستم ایکس» به استادی راهنمای درمان نیکوتین همسفر جلالی ساعت 16 روز سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد
طبق فرمایش آقای مهندس، هر مسأله‌ای، کلیدی دارد و در مباحث علمی اگر ما کلید را پیدا نکنیم نمی‌توانیم آن علم را بشکافیم. از دیدگاه کنگره ۶۰ اعتیاد در سه ضلع جسم، روان، جهان‌بینی اتفاق می‌افتد و درد و رنج بشر از جهل و نا آگاهی نیست بلکه از دانش‌هایی است که هنوز کشف نشده است. همان طور که می‌دانیم در تمام دنیا اعتقاد دارند؛ اعتیاد درمان ندارد و این تنها در مورد اعتیاد نیست، بلکه در مورد بسیاری از بیماری‌ها است مثل سرطان که درمانش را نمی‌دانند (چرا سرطان)؟ مغز فرماندهی قسمت‌های بدن را بر عهده دارد، سد خونی مویرگ‌های نزدیک به هم است که خون را به مغز می‌رساند و در حالت طبیعی سلول‌های نزدیک به هم دارد و چیزی نمی‌تواند از بین آن‌ها عبور کند.

بعضی از میکروب‌ها و ویروس‌ها نمی‌توانند از این سد عبور کنند و به مغز برسند ولی مواد مخدر، الکل، روان گردان‌ها، حتی نیکوتین می‌تواند از سد خونی مغز عبور کند و وقتی که در سیستم مغز مداخله می‌کند خلق و خو تغییر می‌کند. مواد مخدر، الکل، روان گردان‌ها، در سیستم شیمیایی بدن تغییر ایجاد می‌کنند. دانش آقای مهندس است که در مقالات متعدد، در سمینار‌ها و همچنین با آقای ویلیام وایت متوجه می‌شویم که این مقالات و این علم بسیار قابل پذیرش بود و قبول کردند.

تعریف سیستم ایکس؛ مجموعه‌ای از ناقل‌های عصبی، هورمون‌های درون ریز و برون ریز، مدیاتور‌ها هستند که بر هم و بر سایر اعضای بدن تأثیر می‌گذارند. این تأثیر متقابل تا حدودی برای انسان شناخته شده است و در مواردی هم شناخته نشده است. این ناقل‌های عصبی، هورمون‌هایی که به عنوان سیستم ایکس نام بردیم تمام فرماندهی بدن را به عهده دارند.
آنتی ایکس چیست؟ آنتی ایکس، موادی که تعادل این هورمون‌ها و ناقل‌های عصبی را به هم می‌زنند و به طور کل به کلیه مواد مخدر، توهم‌زا، الکل، روان گردان‌ها و دارو‌های اعصاب که به طور ناصحیح استفاده می‌شود آنتی ایکس می‌گویند. نظریه ایکس چیست؟ بیماری اعتیاد و اکثر بیماری‌های جسمی، روانی که مزمن و غیر قابل درمان هستند با تنظیم شدن مجدد سیستم ایکس در حالت تعادل قرار می‌گیرند.

داروی درمان افرادی که قلیان و سیگار استفاده می‌کنند آدامس نیکوتین است، پس نیکوتین چیز مضری برای بدن نیست ولی دود آن بیش از ۴۰۰۰ بیماری بر اثر آن شناخته شده است. آمار مرگ و میر بر اثر مصرف سیگار و قلیان، بیشتر از سایر مرگ‌ها به خصوص تصادف است. در تمام قسمت‌های مختلف بدن یک سری مواد شبه افیونی و شیمیایی ترشح می‌شود و حالات روحی و روانی شخص را کنترل می‌کند. دوپامین اگر بالا باشد شخص دچار اسکیزوفرنی می‌شود، اگر پایین باشد شخص افسرده می‌شود. سروتونین اگر خوب کار کند در هر شرایطی ما راضی هستیم و اگر کار نکند در هر شرایط خوبی هم احساس افسردگی و میل به خودکشی داریم.

نیکوتین هم بر سیستم ایکس ما اثر می‌گذارد و همه ما می‌دانیم که خلق و خوی ما وابسته می‌شود، وقتی که مصرف سیگار و قلیان داریم. حال و هوای ما چه در شادی چه در غم با مصرف نیکوتین انتظار داریم حالمان خوب شود ولی خوب نمی‌شود و در واقع تعادل رفتاری و گفتاری و کرداری ما را تحت تأثیر خودش قرار می‌دهد.
شاهکار روش DST، درمان بیماری‌های زیادی بود که با شناخت سیستم ایکس اتفاق افتاد. ‌امیدوارم با شناخت و آموزش‌هایی که در کنگره 60 می‌گیریم، تئوری ایکس را عملی و کاربردی کنیم. با نعمت‌ها و معجزات خداوند آشنا می‌شویم، با اجزای صور پنهان، نفس، حس، انتخاب و اختیار آشنا می‌شویم بتوانیم در مسیر زیبای صراط مستقیم حرکت کنیم و ان شاءالله بتوانیم به نتایج بسیار عالی برسیم.


مشارکت اعضای لژیون ویلیام وایت
مسافر نیکوتین سعیده از نمایندگی شفا

من هم قبل از ورود به کنگره، اطلاعی در مورد سیستم ایکس بدن نداشتم و تخریب‌های که یک مسافر، چه با مصرف مواد و چه مصرف نیکوتین به سیستم ایکس وارد می‌شد را نداشتم و خیلی سال که درگیر مسأله نیکوتین بودم به سیستم ایکس بدنم آسیب رساندم و با روش کنگره این سیستم در بدنم راه‌اندازی شد و سیستم ایکس ما نشان دهنده حال و اوضاع ما و حال روحی و جسمی ما است. همان طور که ما فرمانده جسم هستیم فرمانده سیستم ایکس بدنمان هم هستیم و افکار و حس‌های منفی و ناامیدی به جسم ما آسیب می‌رساند و باعث بیماری می‌شود. این‌ها همه سر منشأ سیستم ایکس است، چه بسا که سیستم ایکس و فرماندهی جسم ما است که تعیین می‌کند ما چند سال عمر می‌کنیم. پس چه بهتر با افکار پوچ و منفی به سیستم بدن آسیب نرسانیم و بتوانیم از آن به خوبی مراقبت کنیم.


مسافر نیکوتین الهام از نمایندگی زنجان
معجزه‌ای که من در روش DST دیدم، شاید قبلاً اگر کسی به من می‌گفت روش DST معجزه می‌کند، من در ذهنم می‌گفتم این اغراق است و چنین چیزی امکان ندارد. ولی من معجزات DST را در سفر مسافرم و سفر نیکوتین خودم دیدم. مسافر من بعد از سفر اول جسمش بازسازی شد و آثار تخریب از جسمش کامل رفت و از نظر خلق و خو به طور کل تغییر کردند. در زمان مصرف سیگار اگر کسی به من می‌گفت: به واسطه سیگار سیستم بدنت آسیب دیده و وابسته به سیگار شدی، من می‌گفتم نه و مقاومت شدیدی می‌کردم. ولی به روش DST درمان شدم و بعد از ر‌هایی، آرامشی در بدن من ایجاد شد و حس خوبی در بدنم جریان یافت در مدت ۱۱ ماه سفر نیکوتین که داشتم.


مسافر نیکوتین راضیه از نمایندگی گلپایگان
همیشه مجهولات را با ایکس نشان می‌دهند. سیستم ایکس یعنی، چیز‌هایی که در بدن ما ناشناخته هستند. با مصرف مواد مخدر، سیگار و قلیان، تولید مواد شبه افیونی را در بدن از بین می‌بریم و به سیستم ایکس بدن ضربه وارد کرده و کارکرد این سیستم را مختل می‌کنیم. تمام اخلاق، رفتار و کردار ما، از حالت عادی خارج می‌شود و حرکت ما را به سوی ضدارزش‌ها می‌برد.


مسافر نیکوتین فاطمه از نمایندگی شفا مشهد
قبل از کنگره، سیستم ایکس را نمی‌شناختم و نمی‌دانستم سیستم بدن من نیکوتین تولید می‌کند، ولی مصرف سیگار یا قلیان، نیکوتین بدن را از کار می اندازد. من اولین ضربه‌ای که به واسطه مصرف نیکوتین به خود رساندم این بود که، سیستم گوارش بدنم را مشکل ساز کردم و ریه‌ام به شدت آسیب‌پذیر شده بود، سرماخوردگی شدید می‌گرفتم و سرفه‌های شدید داشتم. در ناامیدی و یأس کامل بودم و خواب درستی نداشتم ولی به لطف کنگره و ورود به لژیون ویلیام و آموزش‌های جهان‌بینی و سی دی‌ها سیستم بدنم به تعادل رسیده و خواب، اعصاب و اخلاقم درست شده است.


مسافر نیکوتین مریم از نمایندگی فردوسی مشهد
قبل از سفر ویلیام این دستور جلسه را مربوط به همسفران نمی‌دانستم و سیستم ایکس را مربوط به مسافران و مواد شبه افیونی بدن آن‌ها می دانستم. ولی با آمدن و ورود به لژیون ویلیام و شروع سفر متوجه شدم چقدر در سیستم بدن من تخریب ایجاد شده، چون من اصلاً قلیان کشیدن را اعتیاد نمی‌دانستم و خود را هرگز مصرف‌کننده نمی‌دانستم. در حالی که مصرف قلیان به جسم، روان، افکار و حتی خواب من آسیب رسانده بود و دچار پریشانی و بهم ریختگی من شده بود. ولی با سفر نیکوتین و آموزش‌های آقای مهندس و خانم جلالی مهربانم توانستم از این ضدارزش دور بشوم.


مسافر نیکوتین مهناز از نمایندگی فردوسی مشهد
سیستم ایکس همان طوری که از اسم آن پیدا است یک سیستم مجهول است، من قبل از کنگره هیچ اطلاعی از سیستم ایکس نداشتم، نمی‌دانستم که من چه تخریب‌های به واسطه مصرف قلیان به جسم خود وارد می کنم. خدا را شکر بسیار آموزش گرفتم که می‌دانم، هر عمل ضد ارزشی انجام بدهم به جسم و سیستم ایکس خود  آسیب زده ام و حس های خود را آلوده کردم. آموختم چگونه حس‌های منفی و افکار و‌ اندیشه ناسالم را شناسایی کنم و برای بازسازی سیستم ایکس خود تلاش کنم و به قولی خود را پس بگیرم.


 

تایپ: مسافر نیکوتین مریم از نمایندگی فردوسی مشهد

ویراستاری: مسافر نیکتوتین سمانه از نمایندگی پاکدشت

ارسال: مسافر نیکوتین ریحانه از نمایندگی شمس

لژیون درمان نیکوتین گروه خانواده کنگره ۶۰

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .