English Version
English

نقطه تحمل در زمینه مثبت نیاز به مثلث دانایی دارد

 نقطه تحمل در زمینه مثبت نیاز به مثلث دانایی دارد

سیزدهمین جلسه از دور اول سری کارگاه‌های آموزشی ویلیام وایت در پارک شهدای شهرداری اصفهان تاریخ ۱۳ آبان
دستور جلسه اول وادی نهم وتاثیر آن بروی من
سلام دوستان رضا هستم مسافر
خداوند را بسیار سپاسگزارم که امروز فرصت داد تا در کنار شما و در این جایگاه باشم . کنگره ۶۰ یک NGO است که در سطح جهان در زمینه درمان اعتیاد حرف اول را می‌زند چرا ؟چون همزمان بر روی سه پارامتر جسم ،روان و جهان‌بینی کار می‌کند.در بحث جهان‌بینی یکی از شاه کلیدهایی که جناب مهندس در اختیار ما قرار داده همین وادی‌ها است. امروز دستور جلسه همان نقطه تحمل است که خیلی ارتباط دارد با سیگار و درمان آن، همانطور که می‌دانیم نقطه تحمل کسب کردنی است. در زمینه منفی انسان‌ها خیلی راحت می‌توانند نقطه تحمل خود را بالا ببرند اما در زمینه مثبت حتما نیاز به آموزش ،تجربه و تفکر دارند. یکی از پیام‌ها در این وادی آن است که می‌گوید از سخن باید وارد عمل شویم. در بحث سیگار هم همه از مضرات سیگار آگاهیم اما باید وارد لژیون سیگار شویم و آن‌را درمان کنیم. یکی دیگر از نکات این وادی نقطه آشوب و شناخت آن است که بسیار مهم می‌باشد. ما باید بدانیم که چه موقع به این نقطه می‌رسیم و دیگران هم کی به این نقطه می‌رسند.
در مورد دستور جلسه دوم یکسال رهائی از سیگار مسافر رضا کمک راهنمای محترم. آقا رضا در سفر اول با من هم لژیونی بود و سفر بسیار خوبی داشت و در لژیون ویلیام وایت آقا میثم عزیز سیگار او را درمان کرد و درمان کامل شد. باید بدانیم شخص موقعی می‌تواند بگوید درمانش کامل شده که سیگارش را درمان کند و نشان ویلیام وایت برای همه خدمتها در کنگره واجب است .پس از درمان، آقا رضا در آزمون کمک راهنمایی هم قبول شد و به خدمت سربازی رفت .امیدوارم پس از اتمام سربازی بیاید در جایی که باید باشد. لژیون بزند و خدمت کند . تبریک فراوان به آقا رضا و آقا میثم عزیز بابت این رهایی زیبا و مبارک .

سلام دوستان رضا هستم مسافر

در ابتدا از خداوند بزرگ سپاسگزارم که اینجا هستم. از آقا رضا رئیسیان پهلوان محترم سپاسگزارم که این افتخار را دادند و منت گذاشتند و امروز استادی جلسه را بر عهده گرفتند. از کمک راهنمای خودم آقا میثم بسیار تشکر می‌کنم. وقتی من وارد شعبه شدم حالم بسیار خراب بود سفر سیگار ناقصی در شعبه سلمان داشتم . وقتی به آقا میثم گفتم ،گفت باید سفر سیگار رو از نو شروع کنی گفتم نمی‌توانم دارم اذیت می‌شوم. آقا میثم گفت فایده ندارد باید سفر مجدد کنی . با مشکلات زیادی که داشتم چشم گفتم و سفر کردم . این دفعه باور داشتم و با یک دیدگاه دیگر آمدم.  الان می‌بینم که چقدر راحت و مثل آب خوردن سفرم را تمام کردم و به درمان رسیدم. تمام جلسات را بدون غیبت می‌رفتم و کاملا فرمانبردار بودم .کلاً در کنگره با چشم گفتن همه چیز حل می‌شود. واقعا لذت‌بخش است ، دیدگاه وحس من به زندگی عوض شده است و آن به علت درمان سیگار است. آقای مهندس می‌گویند کسی که سیگار مصرف می‌کند از نظر ما هنوز مصرف کننده است. در پیامم هم گقتم با وجود متد DST دیگر هیچ بهانه‌ای وجود ندارد برای درمان سیگار و کلماتی مانند ،من نمی‌توانم، حالم بد می‌شود، مشکلات اقتصادی دارم، در کنگره قابل قبول نیست. ۲۰ سال ۳۰سال حتی ۵۰ سال هم تخریب داشته باشیم مهم نیست متد DST کاملا جوابگوست. این هفته که از مرخصی سربازی آمدم به کنگره، حس و حالم بسیار تغییر کرده و پر از انرژی و محبت هستم . کسانی که یک روز ناامیدترین بودند الان امیدوارترین و پر از نور و محبت هستند .اینهم یکی از معجزات کنگره است باز هم از همه عزیزان تشکر میکنم.

عکس: مسافر حسین 

تنظیم و ارسال مطالب: مسافر داوود 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .