English Version
English

با درمان سیگار زنده شدن را دوباره تجربه کردم

با درمان سیگار زنده شدن را دوباره تجربه کردم

به نام قدرت مطلق الله

هشتمین جلسه از دوره سی ام جلسات ویلیام وایت به استادی مسافر امید، نگهبانی مسافر بهروز و دبیری همسفر احمد با دستور جلسه «وادی نهم و تاثیر آن روی من»  جمعه 13 آبان ماه 1401 ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان امید هستم مسافر سیگار؛
خیلی خوشحالم که در این جایگاه قرار گرفتم و از خداوند سپاسگزارم، همین‌طور از نگهبان جلسه تشکر می‌کنم که اجازه دادند تا در این جایگاه قرار بگیرم تا از شما عزیزان آموزش بگیرم.
از فردی می‌شنیدم که بی‌دلیل یک دستور جلسه به یک استاد برنمی‌خورد تا راجع به آن صحبت کند، یا آن فرد از آن موضوع عبور کرده و یا هنوز در حال دسته و پنجه نرم کردن با آن می‌باشد. خب من اعتراف می‌کنم که خیلی مسائل در این دستور جلسه وجود دارد که من باید آن‌ها را بیاموزم.

خب دستور جلسه وادی نهم می‌باشد: وقتی نیرویی از کم شروع شود و به درجه بالا و بالاتر برسد نقطه تحمل پیدا می‌شود. اولین باری که این دستور جلسه را مورد مطالعه قراردادم این سؤال در ذهن من ایجاد شد که چرا تغییر فاز ایجاد می‌شود و چرا از دیدگاه نقطه تحمل به موضوع نگاه می‌شود؟ خب متوجه شدم که این نقطه تحمل در هر موضوعی از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است و به نظر من نقطه تحمل در مسائل درست زمانی ایجاد می‌شود که در مسیر صراط مستقیم و عمل سالم حرکت کنیم.
خب بیرون از کنگره60 کارهای بسیاری انجام داده‌ام و راه‌کارهای خیلی متفاوتی را تجربه کرده‌ام ولی هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانستم نقطه تحمل خود را در جهت مثبت بالا ببرم و این موضوع را متوجه شدم که تا نقطه تحمل در من ایجاد نشود قادر به انجام هیچ کاری نخواهم بود.

در رابطه با بحث مصرف سیگار من هم همین‌طور بود یعنی من ترک‌های سقوط آزادی بسیاری را داشتم که هرکدام نهایت تا دو سه روز طول می‌کشید و این اواخر به ترک‌های ساعتی هم رسیده بودم. مثلاً صبح می‌گفتم دیگر سیگار نمی‌کشم ولی تا قبل از ظهر یک نخ روشن کرده بودم. خب الآن متوجه شده‌ام که نقطه تحمل من درنکشیدن سیگار آن زمان بالا نرفته بود.
در کنگره60 وقتی یک فرد شروع به درمان سیگار خود می‌کند اوایل سفر امکان دارد کمی با سختی روبرو شود ولی بعد از مدتی زنده شدن را کم‌کم در خود می‌تواند احساس کند و این بسیار لذت‌بخش است که این موضوع را مدیون آموزش‌های آقای مهندس دژاکام هستیم. از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما عزیزان سپاسگزارم.

تعدادی از لژیون های درمان سیگار (ویلیام وایت)

 

عکاس: مسافر سیگار صابر 

تایپ و تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .